معرفی و دانلود کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند

عکس جلد کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند
قیمت:
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند

کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند نوشته‌ی جان سینا که یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «کوشا چهارچرخ» و از عناوین پرفروش نیویورک تایمز است، داستان ته‌تغاری یک خانواده‌ی کامیونی را تعریف می‌کند که در راه رسیدن به پیروزی، الهام‌بخش بقیه‌ی اعضای خانواده‌اش می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند

نام جان سینا (John Cena) را احتمالاً در زمینه‌های زیادی شنیده‌اید، ولی احتمالاً «نویسنده‌ی کتاب کودک» یکی از این عناوین نبوده است! جان سینا که در عرصه‌ی بازیگری و ورزش و به‌طورکلی صنعت سرگرمی، نامی شناخته‌شده است، این بار تصمیم گرفته تا با الهام از نویسنده‌ی مورد علاقه‌اش یعنی ریچارد اسکاری، داستان کودکانه‌ی مخصوص به خودش را بنویسد. نتیجه‌ی کار کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند (Elbow Grease vs. Motozilla) شده است که در قالب یک کتاب کمیک، داستانی ماشینی درباره‌ی تلاش برای موفقیت روایت می‌کند.

کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند داستان بچه‌ی کوچک خانواده‌ای کامیونی را روایت می‌کند که «کوشا» نام دارد. کوشا برخلاف خواهر و برادرهای بزرگ‌ترش ویژگی برجسته‌ای ندارد؛ تایرهای بزرگی ندارد، خبری از اگزوز آتشین نیست، نمی‌تواند خیلی تند و تیز براند و خیلی هم شجاع و بی‌کله نیست. ولی او یک مشخصه‌ی منحصربه‌فرد دارد که در کمتر ماشینی دیده می‌شود و آن «سخت‌کوشی» است. کوشا تا کاری را به نتیجه‌ی مطلوبش نرساند، دست از تلاش برنمی‌دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند

حالا او و خانواده‌اش مسابقه‌ی مهمی پیش رو دارند. آن‌ها قرار است دسته‌جمعی با «موتوزیلا» مبارزه کنند که یکی از چهارچرخ‌های ابرقدرت دنیاست! با اینکه برادرهای بزرگ‌ترش امیدی به پیروزی ندارند، ولی کوشا آن‌ها را تشویق می‌کند که ناامید نشوند و دست از تلاش برندارند...

کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند کاری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با ترجمه‌ی سمیه حیدری و صدای اردشیر منظم می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند

  • بچه‌ها درست مانند موتورها با شنیدن این قصه، اعتمادبه‌نفس می‌گیرند و غرش می‌کنند! (Kirkus Review)

کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند برای چه کسانی مناسب است؟

این قصه را به کوچولوهای 4 تا 8 ساله پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند می‌شنویم

وقتی برادرها تمرین می‌کردند، کوشا دو برابر سخت‌تر از بقیه تمرین می‌کرد و هیچ‌وقت آن را رها نمی‌کرد، مهم هم نبود چقدر احساس خستگی می‌کند، یا چقدر آسیب دیده یا ناامید شده است.

کوشا به قلچماق، فشفشه، زرنگ‌خان و بی‌کله انگیزه می‌داد که سخت‌تر کار کنند و مهارت‌هایشان را تقویت کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
راویاردشیر منظم
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند

برای دریافت کتاب صوتی کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.