معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت داستان سرایی

عکس جلد کتاب صوتی قدرت داستان سرایی
قیمت:
۴۲۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت داستان سرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت داستان سرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت داستان سرایی

کتاب صوتی قدرت داستان سرایی نوشته‌ی راب بیزنباخ که از جمله کتاب‌های پرفروش آمازون به شمار می‌رود، به شما نشان می‌دهد که داستان‌سرایی چه فایده‌ای دارد و اصول ساخت و پرداخت یک داستان مناسب چیست. این کتاب کاربرد داستان‌سرایی در محیط شغلی را نیز به خوبی به نمایش می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت داستان‌سرایی

وقتی اسم قصه و داستان به گوشمان می‌رسد، قطع به یقین اول یاد خاطرات سرگرم‌کننده‌ای می‌افتیم که با خواندن یک کتاب داستان جذاب نصیبمان شده. اگر کمی بیشتر به موضوع داستان و داستان‌سرایی دقت کنیم، متوجه می‌شویم که با یکی از قدرتمندترین ابزارهای ارتباطی جهان روبه‌رو هستیم. قصه‌ها جنبه‌های مختلفی دارند؛ گاهی برای سرگرم کردن استفاده می‌شوند، گاه برای آموزش، گاه برای برقراری ارتباط و گاه برای نفوذ و تأثیرگذاری بر مخاطب. قصه قدیمی‌ترین شکل خلاقانه‌ی برقراری ارتباط با مخاطب است و بخش اصلی تبلیغات تجاری را نیز تشکیل می‌دهد. امروزه نیز با توسعه‌ی بحث تولید محتوا، داستان‌سرایی از اهمیت ویژه‌ای میان قشر گسترده‌ای از مشاغل، از جمله مدیران کسب‌وکار، مدیران برند، سوشال مارکترها، تولیدکنندگان محتوا و غیره پیدا کرده است. در کتاب صوتی قدرت داستان سرایی (Unleash the Power of Storytelling: Win Hearts, Change Minds, Get Results) نوشته‌ی راب بیزنباخ (Rob Biesenbach)، با ابعاد مختلف این راه ارتباطی خلاقانه آشنا می‌شویم.

امروزه با فراگیر شدن استفاده از اینترنت و گسترش شبکه‌های اجتماعی، مردم هرروزه با حجم زیادی از اطلاعات مواجه‌اند. در ابتدا اینکه بتوانیم در میان این سیل عظیم اطلاعات، حرفمان را به گوش مخاطب برسانیم، تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. طبق محاسباتی که از سوی دیجیتال مارکترها انجام شده، شما و محتوایی که تولید می‌کنید کمتر از یک ثانیه وقت دارید تا توجه مخاطب را جلب کرده و او را تا انتها پای اطلاعات خودتان نگه دارید. در چنین شرایطی، اهمیت داستان‌سرایی دوچندان می‌شود، زیرا تنها فرمی از اطلاعات که شانس این را دارد که مدت زمانی طولانی در ذهن مخاطب باقی بماند، همین تکنیک است. داستان از بابت درگیر کردن عواملی چون احساسات، خاطرات، تجربیات مشترک، دغدغه‌ها و غیره، توجه مخاطب را برای مدت طولانی‌تری جلب می‌کند و این همان چیزی است که تولیدکنندگان محتوا به دنبال آن هستند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت داستان سرایی

داستان‌سرایی یکی از کلیدی‌ترین عناصر در طراحی برند شخصی و یا تجاری است. اینکه خود را چطور معرفی کنید که در ذهن مخاطب متمایز شوید و احساسات خاصی را در او برانگیزید، کاری است که نیاز به برنامه‌ریزی و استفاده از عناصر داستان‌سرایی دارد. در این راه نیاز دارید تا از تکنیک‌های ادبی چون قیاس، استعاره و تشبیه نیز کمک بگیرید تا مخاطب را بیش‌ازپیش با آنچه که برایش طراحی کرده‌اید، درگیر کنید. راب بیزنباخ در کتاب صوتی قدرت داستان سرایی، از ماهیت و چیستی داستان شروع می‌کند و تمام چیزی که برای به کار بردن این تکنیک نیاز دارید را برایتان توضیح می‌دهد.

داستان‌سرایی تنها در فضای کسب‌وکار اهمیت ندارد، بلکه یکی از تکنیک‌هایی است که در زندگی روزمره و در زمان برقراری ارتباط با دیگران نیز، به کمکتان می‌آید تا فرد بانفوذتری باشید. به کمک داستان‌سرایی می‌توانید خود و عقیده‌تان را به روشی قدرتمندتر به دیگران معرفی کنید، بر آن‌ها تأثیر بگذارید و متقاعدشان کنید. تنها کافی است که بدانید چطور باید موارد مهم صحبتتان را در قالب یک داستان تأثیرگذار، بگنجانید.

کتاب صوتی قدرت داستان سرایی اثری از نشر صوتی شادن پژواک است. فاطمه اسماعیلی و محسن زرآبادی‌پور به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این اثر هستند.

نکوداشت‌های کتاب قدرت داستان‌سرایی

  • راب بیزنباخ در این کتاب راهنمای جذاب و بی‌حاشیه نقشه‌ی راه داستان‌سرایی خود را بی‌واسطه به اشتراک می‌گذارد و دقیقاً آنچه را که برای ارتقای داستان‌سرایی کسب‌وکارتان به شکلی هنری نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. (Shonali Burke)
  • هیچ مهارتی به اندازه‌ی تبدیل شدن به یک داستان‌نویس چیره‌دست بر شغل شما تأثیر مثبت نمی‌گذارد. داستان‌هایی که به خوبی روایت شده‌اند، قدرت آموزش، شفاف‌سازی و الهام بخشیدن دارند. تجربه و دیدگاه منحصربه‌فرد راب، او را تبدیل به مرجعی برای رهبران جاه‌طلب می‌کند. (Patricia Fripp)
  • داستان‌سرایی و ارنست همینگوی شدن سخت است. راب بیزنباخ این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به همینگوی سازمان خود تبدیل شوید. در این کتاب او اسرار داستان‌سرایی خوب را فاش می‌کند تا به شما کمک کند داستان‌هایی بسازید که در این عصر پریشان توجه را به خود جلب کنند. (Dr. Nick Morgan)
  • همه‌ی کارشناسان به شما پیشنهاد می‌کنند داستان بگویید، اما هیچ‌کس به شما نمی‌گوید چگونه. اینجاست که کتاب قدرت داستان‌سرایی یک فرآیند پنج مرحله‌ای برای ساخت داستان و شش راه برای اطمینان از مرتبط بودن آن‌ها به مخاطبان به شما ارائه می‌دهد. (Gini Dietrich)

کتاب صوتی قدرت داستان سرایی برای چه کسانی مناسب است؟

هر کسی که به نحوی با مردم در ارتباط است، می‌تواند با شنیدن این کتاب به فرد تأثیرگذارتری تبدیل شود. همچنین مدیران کسب‌وکارها از مخاطبین اصلی اثر حاضر به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت داستان سرایی می‌شنویم

وقتی از افراد حاضر در کارگاه‌های آموزشی می‌خوام که تعریفی از داستان ارائه بدن، به تعداد افراد حاضر در سالن جواب دریافت می‌کنم. بعضی افراد می‌گن که داستان یک سفر، تجربه و یا یک اتفاقه. بعضی‌های دیگه هم می‌گن که داستان درباره‌ی یک تضاده و اینکه یک آغاز، یک میانه و یک انتها داره. آخرین تعریف از تعاریف مورد علاقه‌ی منه که در مقاله‌های زیادی مربوط به داستان‌نویسی نوشته شده. بله، هر داستانی یک آغاز، میانه و پایانی داره، اما نکات بیشتری هم وجود داره. به‌عنوان مثال من اگه بخوام به سالن تئاتر برم و مقصد رو در برنامه‌ی مسیریابی خودم وارد کنم، اگه مسیرها به این شکل من رو راهنمایی می‌کردن نمی‌تونستم به مقصدم برسم:

یک، ابتدا از پارکینگ خارج شوید. دو، سپس 806 مایل رانندگی کنید. سه، و در آخر به خیابان هفتم 881 در نیویورک می‌رسید.

بنابراین شما چطور می‌تونید از نقطه‌ی «ای» به نقطه‌ی «بی» برسید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
فصل اول: چه چیزی داستان‌ها را قدرتمند می‌سازد؟
15 دقیقه
فصل دوم: داستان چیست؟
16 دقیقه
فصل سوم: چگونه یک داستان خلق کنیم؟
16 دقیقه
فصل چهارم: احساسات، سوخت و انرژی داستان‌ها هستند
15 دقیقه
فصل پنجم: داستان‌ها در محل کار
14 دقیقه
فصل ششم: چطور بر داستان متمرکز بمانیم؟
12 دقیقه
فصل هفتم: چگونه یکپارچگی داستان را حفظ کنیم؟
11 دقیقه
فصل هشتم: داستان‌های بزرگ کجا و چگونه ساخته می‌شوند؟
6 دقیقه
فصل نهم: تشبیه، قیاس و استعاره
13 دقیقه
فصل دهم: نیمه‌ی تاریک داستان‌سرایی
15 دقیقه
فصل یازدهم: چگونه داستان اصلی را بیان کنیم؟
14 دقیقه
فصل دوازدهم: چطور از داستا‌ن‌سرایی در ارائه‌ها استفاده کنیم
12 دقیقه
فصل سیزدهم: چگونه داستان را تعریف کنیم؟
15 دقیقه
فصل چهاردهم:چطور داستان برند شخصی خودتان را بگویید؟
13 دقیقه
فصل پانزدهم: چگونه از داستان برای ادای احترام، تبریک یا ستایش استفاده کنیم؟
7 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت داستان سرایی
نویسنده
مترجمفاطمه اسماعیلی
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، نگارش
قیمت نسخه صوتی
۴۲۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت داستان سرایی

Zh
۱۴۰۳/۵/۲۳
یکی از بهترین کتاب هایی که مطالعه کردم بود عالی و مفید گوینده هم فوق العاده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت داستان سرایی

برای دریافت کتاب صوتی قدرت داستان سرایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.