معرفی و دانلود کتاب صوتی شجاع مثل خودت

عکس جلد کتاب صوتی شجاع مثل خودت
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شجاع مثل خودت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شجاع مثل خودت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شجاع مثل خودت

کتاب صوتی شجاع مثل خودت نوشته‌ی پت زیتلو میلر، به همه‌ی بچه‌ها یادآوری می‌کند که برای شجاع بودن نیازی به قدرت‌های ابرقهرمانی ندارند! همان لحظه که نور شجاعت را در اعماق وجودشان پیدا کنند و به آن چنگ بزنند، تا همیشه نیروی درونی آن همراهشان خواهد بود و تاریک‌ترین شب‌هایشان را نیز روشن خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی شجاع مثل خودت

در زندگی موقعیت‌هایی هست که اگر شجاع نباشیم، نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم. درست مثل زمانی که باید جلوی کلی آدم غریبه و آشنا، با صدای بلند حرف بزنیم، زمانی که باید در یک محیط جدید دوستی برای خودمان پیدا کنیم و یا وقتی که باید به یک مکان تازه اسباب‌کشی کنیم و تمام خاطرات و دوستان قدیمیمان را آنجا جا بگذاریم. انجام همه‌ی این کارها بسیار دشوار است، ولی اگر کمی به درونمان دقت کنیم، حس پرقدرتی را پیدا می‌کنیم که می‌تواند به ما در انجام همه‌ی این کارها، کمک کند. این حس ناب، همان شجاعت است. گوهری که در وجود همه هست و با اندکی کندوکاو خودش را نشان می‌دهد.

پت زیتلو میلر (Pat Zietlow Miller) در کتاب صوتی شجاع مثل خودت (When You Are Brave)، از پیدا کردن این حس شجاعت در لحظاتی می‌گوید که گمان می‌کنیم دیگر توان ادامه دادن نداریم و انجام کاری از عهده‌ی ما خارج است. شجاعت تنها منحصر به آدم‌ها نیست، حتی حیوانات هم در لحظات سختی که به خودشان و توانایی‌هایشان شک دارند، به کمک شجاعت راهشان را به سوی روشنایی باز می‌کنند. سگی که در تاریکی راهش را به سمت نور خانه‌ای آشنا ادامه می‌دهد، کرم ابریشمی که تنگی و تاریکی پیله را تحمل می‌کند چون می‌داند که از پس این کار برمی‌آید و در نهایت پروانه می‌شود، و پرنده‌ای که برای اولین بار به بال‌هایش اطمینان می‌کند و از بلندی می‌پرد، همه نور شجاعت را در درون خود یافته‌اند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شجاع مثل خودت

زمان‌هایی هم هست که شجاع بودن کار بسیار سختی می‌شود. هرچه در خودمان جستجو می‌کنیم، ردی از حس اطمینان به خود و توانایی‌هایمان پیدا نمی‌کنیم که بتواند جرقه‌ای برای روشن کردن چراغ شجاعت شود. در چنین زمان‌هایی باید به عزیزانمان فکر کنیم و از عشقی که به آن‌ها داریم نیرو بگیریم. فکر کردن به تمام کارهای سختی که پیش از این موفق به انجامشان شده بودیم نیز می‌تواند در این شرایط بسیار کمک‌کننده باشد.

کتاب صوتی شجاع مثل خودت کاری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با ترجمه‌ی محسن فرهادی و گویندگی فردوس سلیمانی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب شجاع مثل خودت

  • یک قصه‌ی قبل خواب که بسیار الهام‌بخش است. (پابلیشرز ویکلی)
  • این کتاب به بچه‌ها یاد می‌دهد که مسئولیت احساساتشان را بپذیرند و با نگرشی مثبت، در برابر ترس از ناشناخته‌ها بایستند. (بوک‌لیست)
  • این اثر یک کتاب انگیزشی درمورد پیروزیِ شجاعت بر موانع و سختی‌هاست. (اسکول لایبرری ژورنال)
  • درسی دلپذیر و مجذوب‌کننده درمورد یافتن نور درون. (کرکوس ریویوز)

کتاب صوتی شجاع مثل خودت برای چه کسانی مناسب است؟

بچه‌های 3 تا 8 ساله با شنیدن این قصه، نور شجاعت را در درون خودشان پیدا خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی شجاع مثل خودت می‌شنویم

بعضی روزها مدام با کارهایی سروکله می‌زنی که دلت نمی‌خواهد انجام بدهی.

مثل اینکه بخواهی تنهایی شیرجه بزنی توی آب... به این امید که می‌توانی شنا کنی و غرق نشوی.

یا تنهایی روی صحنه بروی و جلوی یک عالمه جمعیت، دنبال یک چهره‌ی آشنا بگردی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
شجاع مثل خودت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شجاع مثل خودت
نویسنده
مترجممحسن فرهادی
راویفردوس سلیمانی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شجاع مثل خودت

نیلوفر پیروز
۱۴۰۳/۶/۱۰
عالی بود. این داستان‌ها شخصیت بچه هارو میسازه
زهرا علیزاده
۱۴۰۳/۶/۴
کتاب خوبی بود ممنون
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شجاع مثل خودت

برای دریافت کتاب صوتی شجاع مثل خودت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.