معرفی و دانلود کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده

عکس جلد کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده

روباه کوچولوی کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده که آرزو دارد روزی کارآگاه مشهوری شود، یک شب خواب می‌بیند هیولاها ماه را خورده‌اند و وقتی بیدار می‌شود، می‌فهمد که انگار خوابش تعبیر شده است! کاترینا تروخان، نویسنده‌ی محبوب روسی، قصه‌ی ناپدید شدن ماه را نوشته که در آن روباه و دوستانش به دنبال ماه می‌گردند تا پیدایش کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده

باری، روباه کوچولوی دوست‌داشتنی ماه را گم کرد و از این بابت حسابی ترسید. چطور ممکن است ماه گم شود؟ ‌چطور می‌توان پیدایش کرد؟ اگر جواب این سوال‌ها را می‌دانید، یا می‌خواهید در حل کردن معمای ماه به روباه کوچولو و دوستانش کمک کنید، کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده (Little Fox and the Missing Moon) را گوش بدهید. این کتاب به قلم کاترینا تروخان (Ekaterina Trukhan) نویسنده‌ی محبوب کودکان نوشته شده است و داستان روباه کوچولوی کنجکاو را می‌گوید که مثل یک کارآگاه حرفه‌ای برای پیدا کردن ماه دست‌به‌کار می‌شود تا معما را حل کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده

ماجرا از این قرار است که یک شب روباه کوچولوی قصه‌ی ما خواب می‌بیند هیولاهای ترسناک و گنده ماه را یک لقمه‌ی چپ کرده‌اند. او از این خواب عجیب و غریب می‌پرد و ترسان و لرزان می‌رود دم پنجره. هرچقدر که به این طرف و آن طرف نگاه می‌کند، ماه را در آسمان نمی‌بیند. ماه واقعاً ناپدید شده بود! روباه کوچولو در دل تاریکی می‌رود پیش دوستانش تا با هم به دنبال ماه بگردند و آن را دوباره به آسمان شب برگردانند.

قصه‌ی دل‌پذیر کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده با زبان ساده و صمیمی نوشته شده است و به بچه‌ها کمک می‌کند کنجکاو باشند و از تاریکی نترسند. جواب معمای ماه گم شده هم دور از انتظار است و خنده بر لب‌های کودک شما می‌آورد.

کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده را سمیه حیدری به فارسی برگردانده و نشر صوتی مهرسا با صدای ایوب آقاخانی در دسترس کودکان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب روباه کوچولو

روباه کوچولو یک روباه نارنجی دوست داشتنی است که کتاب‌های کارآگاهی می‌خواند و یک ذره‌بین کارآگاهی قشنگ دارد. او عاشق حل کردن معماست و دلش می‌خواهد روزی یک کارآگاه بزرگ و مشهور شود. او همیشه آماده‌ی ماجراجویی‌های کوچک و بزرگ است و سرش درد می‌کند برای معماهای عجیبی که به‌سادگی حل نمی‌شوند. یک بار سیب‌هایش گم می‌شوند و یک بار ماه توی آسمان. به این ترتیب او دست به کار می‌شود تا با دنبال کردن سرنخ‌ها به جواب معماها برسد.

مجموعه کتاب کودک روباه کوچولو توسط کاترینا تروخان نوشته شده و به همت انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است. «روباه کوچولو و ماه گم شده» و «روباه کوچولو و سیب‌ها» دو جلد این مجموعه هستند که ترجمه‌ی آن‌ها را سمیه حیدری بر عهده داشته. لازم به ذکر است که نسخه‌ی صوتی‌ این کتاب‌ها نیز توسط همین انتشارات ارائه شده‌اند.

در نکوداشت کتاب روباه کوچولو و ماه گم شده

  • وقت یک قصه‌ی خوب است که بچه‌های کوچک را به حل معما در کنار روباه و دوستانش ترغیب می‌کند! (School Library Journal)

کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده می‌شنویم

روباه کوچولو کتاب‌هایش را گردگیری کرد و ذره‌بین کارآگاهی‌اش را آن‌قدر تمیز کرد که برق می‌زد. او دلش می‌خواست برای ماجراجویی بعدی‌اش آماده باشد.

موقع خواب، روباه کوچولو کمی شکلات داغ درست کرد. کتاب کارآگاهی جدیدش را هم زد زیر بغل و با خودش برد به تختخواب.

وای! چه روز طولانی و شلوغ‌پلوغی. روباه کوچولو حسابی خسته بود.همین که ماه پشت پنجره پیدایش شد، خوابش برد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
روباه کوچولو و ماه گمشده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
راویایوب آقاخانی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده

مهتاب...
۱۴۰۳/۶/۲۱
داستان خیلی ساده و بدون هیجان است. زود به پایان و نتیجه گیری میرسد. برای سرگرم کردن خردسالان بد نیست اما نکته‌ی آموزنده‌ای هم ندارد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده

برای دریافت کتاب صوتی روباه کوچولو و ماه گم شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.