معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول

عکس جلد کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول
قیمت:
۹۵,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول

کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول مجموعه‌ای از بیست و پنج مقاله‌ی گردآوری شده پیرامون هوش مصنوعی است که به میزان اهمیت این تکنولوژی اشاره می‌کند و تاثیرات مثبت و منفی آن بر حوزه‌های شخصی و کسب و کارها و صنایع مختلف از بهداشت و آموزش گرفته تا صنعت توریسم و بانکداری را مورد بررسی قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول

هوش مصنوعی از تاثیرگذارترین اختراعات تاریخ بشر در حوزه‌ی تکنولوژی است که سازوکارهای قدرت را متحول کرده و به این ترتیب دگرگونی‌های چشمگیری را در آینده‌ی جهان رقم خواهد زد. حتی به عقیده‌ی برخی هوش مصنوعی جهان را تسخیر خواهد کرد و مشاغل بسیاری را از چنگ انسان‌ها به در خواهد آورد. کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول مجموعه‌ی بیست و پنج مقاله‌ی گروه نویسندگانی از جدیدترین نشریات علمی و روانشناسی در جهان را گردآوری کرده است و می‌کوشد مفاهیم بنیادین هوش مصنوعی را در ترکیب با حوزه‌ی روانشناسی مورد واکاوی قرار دهد.

هوش مصنوعی در روانشناسی انسان اهمیت بسیاری دارد. برای مثال می‌تواند بر یادگیری و خلاقیت او اثر بگذارد و با برعهده گرفتن کارهای ابتدایی‌تر، سرعت و بهره‌وری کارهای او را بالا ببرد. این همان مسئله‌ای است که کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول با آن آغاز می‌شود و مقاله‌ی ابتدایی آن اهمیت و کاربردهای هوش مصنوعی در جهان را گوشزد می‌کند. در ادامه انواع هوش مصنوعی بر اساس کاربردها و کارکردها تشریح می‌شوند و نظریات مختلف پیرامون آن بیان می‌گردند. سپس مزایا و معایب و کاربردهای آن در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، آموزش، حوزه‌های حقوقی، بانکداری، صنعت سرگرمی و حمل و نقل و... مورد اشاره قرار می‌گیرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول

کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول همچنین آینده‌ی هوش مصنوعی را برای شما پیش‌بینی می‌کند و نحوه‌ی تحولی که ممکن است در کسب و کارهای مختلفی از خود به جا بگذارد را مورد بررسی قرار می‌دهد و ده شرکت برتر که در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند نیز ذکر می‌شوند.

کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول توسط سهیل اطهری به فارسی برگردانده شده و ذیل مجموعه کتابماه صوتی نشر روانشناسی جامعه به انتشار رسیده است و شما آن را با صدای عسل جعفری، امین پاشا، سمانه شیخ، نیروانا نوذرپور، پریزاد میربابایی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتابماه صوتی نشر روانشناسی جامعه

مجموعه کتابماه صوتی نشر روانشناسی جامعه کتابماه‌هایی را در برمی‌گیرد که به همت نشر روانشناسی جامعه آماده و تولید می‌شود و روانشناسی را به زبان ساده و برای مخاطبین با هر سطح دانشی ارائه می‌کند. هر کتابماه شامل برش‌هایی از یک کتاب یا مجموعه مقالاتی است که ترجمه‌ی مقالات تخصصی نشریات به‌روز دنیا را با نثری ساده در اختیار مخاطب فارسی زبان قرار می‌دهد. در این مجموعه صوتی به واکاوی مبانی روانشناسی پیرامون موضوعات و مفاهیم مختلف پرداخته می‌شود. هدف آن پاسخ به کلیدی‌ترین پرسش‌ها و اصلی‌ترین دغدغه‌های مخاطبین در رابطه با موضوعات مورد بحث و بالا بردن آگاهی آن‌ها است. روانشناسی چاقی، ازدواج، ورزش و مدیریت از جمله موضوعاتی است که در مجموعه‌ی کتابماه تحت پوشش قرار گرفته‌اند. این مجموعه به صورت سریالی، با سردبیری علی شمیسا و با همکاری گویندگان مختلف منتشر می‌شود.

کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول برای چه کسانی مناسب است؟

کارآفرینان و تمام کسانی که به حوزه‌ی هوش مصنوعی علاقه دارند یا کارشان با آن مرتبط است، مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول می‌شنویم

شبکه‌های عصبی مصنوعی و فناوری‌های یادگیری عمیق هوش مصنوعی به سرعت در حال تکامل هستند. بیشتر به این دلیل که هوش مصنوعی می‌تواند حجم زیادی از داده را سریع‌تر پردازش کند و پیش‌بینی دقیق‌تری در مقایسه با انسان داشته باشد. در حالی که حجم وسیعی از داده‌ها روزانه محققان انسانی را محو می‌کند، کاربردهای هوش مصنوعی با استفاده از یادگیری عمیق می‌توانند داده‌ی مورد نظر را گرفته و به سرعت به اطلاعات کاربردی تبدیلشان کنند. یکی از معایب اولیه و مهم هوش مصنوعی این است که در پردازش حجم وسیعی از داده‌ها و اطلاعات که برنامه‌نویسی هوش مصنوعی به آن نیاز دارد، بسیار گسترده عمل می‌کند. همزمان با اینکه تکنیک‌های هوش مصنوعی با محصولات و خدمات بیشتری تلفیق می‌شوند، سازمان‌ها بایستی بتوانند خود را با ظرفیت‌های هوش مصنوعی مطابقت دهند تا بتوانند سیستم‌های جهت‌گیرانه را چه به صورت خلق‌الساعه و چه به صورت عامدانه ایجاد نمایند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
41 دقیقه
معرفی کتاب و قسمت اول
39 دقیقه
قسمت دوم
56 دقیقه
قسمت سوم
49 دقیقه
قسمت چهارم
43 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول
نویسنده
مترجمسهیل اطهری
راویعسل جعفری، امین پاشا، سمانه شیخ، نیروانا نوذرپور، پریزاد میربابایی
ناشر صوتیانتشارات روانشناسی جامعه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی علمی و آموزشی، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی و هوش مصنوعی - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.