معرفی و دانلود کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند: نقشه راه آشکارسازی نبوغ تیم

عکس جلد کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند: نقشه راه آشکارسازی نبوغ تیم
قیمت:
۱۴۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند: نقشه راه آشکارسازی نبوغ تیم

کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند اثر جان سالیسبوری، راهنمایی برای مدیران است تا با روش‌های مبتنی بر «کوچینگ» سازمان خود را رهبری و پتانسیل بالقوه‌ی اعضای تیمشان را به شکل حداکثری شکوفا کنند. از این طریق سازمانی پویا، پرنشاط و موفق به وجود خواهد آمد.

درباره‌ی کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند

انسان درست پس از زمانی که از دغدغه‌ی غذا و مسکن و امنیت فارغ گردید، درگیر سوالاتی شد که تا همین امروز نیز بخش جدایی‌ناپذیر افکارش هستند؛ اینکه فلسفه‌ی به وجود آمدنش چه بود؟ چرا به دنیا آمد و بعد از آن به کجا می‌رود؟ در زمانی که زنده است و در این جهان زندگی می‌کند، چه مأموریتی دارد؟

هنوز هم جواب درخوری که بتواند همه را قانع کند برای این سوالات پیدا نشده، ولی رویکردی به نام «کوچینگ» ایجاد شده تا در این مسیر، به انسان‌ها کمک کند و پاسخ بخشی از سوالاتشان را به آن‌ها بدهد. جان سالیسبوری (Jan Salisbury) در کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند (Leaders Who Coach: The Roadmap to Unleashing Team Genius) این رویکرد را به مدیریت و دنیای کسب‌وکار گره زده تا این موضوع را با محوریت پیشرفت و موفقیت شغلی بررسی کند.

رویکرد کوچینگ به معنای ارتباط صفر و صدی نیست؛ در اینجا معلمی وجود ندارد که تمام نکات را موبه‌مو به شاگردش دیکته کند و شاگرد همان‌ها را عیناً تکرار کند. کوچ قرار نیست به شما مسیر زندگیتان را نشان بدهد یا بگوید چه انتخابی درست یا نادرست است. کوچ وظیفه دارد شما را به نحوی آماده کند که با حداکثر ظرفیت، از پتانسیلتان بهره ببرید و به بهترین نسخه از خود تبدیل شوید. بدین ترتیب، دیگر نیازی به حفظ کردن فرمول‌ها نخواهد بود، شما می‌توانید خودتان را با شرایط مختلف انطباق دهید و برای مشکلات مختلف نیز راه‌حل‌های منحصربه‌فرد پیدا کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند

چنین رویکردی در مدیریت یک سازمان، فضایی بسیار متفاوت از سازمان‌های سنتی و قدیمی به وجود می‌آورد. در اینجا رابطه‌ی رئیس و مرئوس درگیر ضوابط خشک و غیرضروری نیست و این بدین معناست که فضای کار از انعطاف بیشتری برخوردار است. در این فضا، مدیر در قامت یک معلم و یا راهنما ظاهر می‌شود و به کارمندان فضا می‌دهد تا خلاقیت به خرج دهند و به اصطلاح دستشان را برای جلو بردن کارها به شیوه‌های جدید و منحصربه‌فرد باز می‌گذارد. در چنین فضایی، نمی‌توان حد و حدودی برای موفقیت تعیین کرد و خلاقیت اعضا ممکن است مرز موفقیت مجموعه را به طرز چشمگیری جابه‌جا کند. درحالی‌که فضای سنتی کار می‌تواند به شدت انضباط‌محور و فرسایشی باشد، در این فضا روحیه‌ی نشاط و خلاقیت برقرار است چون اعضا می‌توانند عاملیت خودشان را بر کار و نتیجه‌ی آن احساس کنند.

کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند کاری از شرکت چاپ و نشر بازرگانی است. این کتاب را با ترجمه‌ی سید علی کوشازاده و عزیزه سرمدی و گویندگی مریم کیان در اختیار دارید.

نکوداشت‌های کتاب رهبرانی که کوچ می‌کنند

  • این کتاب رویکردی قدرتمند و هوشمندانه برای رهبری به ارمغان می‌آورد، رویکردی که موفقیتش با تحقیقات روان‌شناختی و عصبی و نتایج تجاری پشتیبانی می‌شود. (Jorge Cherbosque)
  • کتاب رهبرانی که کوچ می‌کنند راهنمای قدرتمندی برای هر رهبری است که می‌خواهد در زندگی کارکنان و سازمان خود تغییر اساسی ایجاد کند. (Lisë Stewart)
  • این چارچوبی برای هدایت تیم شما است تا پس از هر جلسه، توانمندتر، باهوش‌تر و قدرتمندتر شوند. (Pete Ness)

کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به مدیران و رؤسای مجموعه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند: نقشه راه آشکارسازی نبوغ تیم می‌شنویم

هنگامی که رهبران یاد می‌گیرند کوچ کنند، پنج چالش عمومی را از آن‌ها درباره‌ی توانمندی آن‌ها برای تمایلشان به پذیرش کوچینگ می‌شنوم. این داستان‌ها را با شما به اشتراک می‌گذارم تا آگاهی شما را افزایش دهد و تمایل شما به دیگر سبک‌های رهبری را کاهش دهد چرا که کوچینگ می‌تواند برای رسیدن به مأموریتتان به خوبی کار کند.

من حل‌کننده‌ی ارشد مسائل هستم:

درباره‌ی مسیر رهبری خود به خوبی فکر کنید. آیا شما یک خبره‌ی شناخته‌شده در حوزه‌ی کاری خود هستید و به‌طور فزاینده‌ای با موقعیت رهبری بعدیتان مورد تقدیر قرار می‌گیرید؟ این کار را ادامه دهید. گرچه حل‌کننده‌ی مسئله بودن می‌تواند نتیجه‌ی عکس هم داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
فصل اول: چرا رهبران باید کوچ کنند و چرا اکنون
11 دقیقه
فصل دوم: کوچینگ، کوچ را هم تغییر می‌دهد
10 دقیقه
فصل سوم: سبک رهبری خودتان را تغییر دهید
12 دقیقه
فصل چهارم: چرا رهبران کوچ نمی‌کنند
13 دقیقه
فصل پنجم: حضور؛ خودتان را مانند رهبری نشان دهید که کوچ می‌کند
8 دقیقه
فصل ششم: وقتی که کوچ می‌کنید هر فردی آسیب‌پذیر است
28 دقیقه
فصل هفتم: سه مهارت کوچینگی که باید کسب کنید
22 دقیقه
فصل هشتم: نقشه‌ی راه کوچینگ
11 دقیقه
فصل نهم: کوچ شدن، یک داستان
15 دقیقه
فصل دهم: آنچه قدرتمند است را کوچ کنید نه آنچه اشتباه است
9 دقیقه
فصل یازدهم: چه کسی مسئول پاسخگویی در کوچینگ است
12 دقیقه
فصل دوازدهم: به دنبال لحظات کوچ‌پذیر باشید
8 دقیقه
فصل سیزدهم: کوچینگ برای بهبود عملکرد
8 دقیقه
فصل چهاردهم: رویکرد کوچ برای آزادسازی نبوغ تیم
16 دقیقه
فصل پانزدهم: کوچینگ در دوران تغییر، بحران و بیماری فراگیری
7 دقیقه
فصل شانزدهم: تفاوت‌های کوچینگ
11 دقیقه
فصل هفدهم: چگونه کوچینگ می‌تواند بهترین نسخه‌ی فرهنگتان را ایجاد کند
8 دقیقه
فصل هجدهم: اقدامات کوچینگ رهبری با یکپارچگی بالا
7 دقیقه
فصل نوزدهم: خودم را ابتدا کوچ کنم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند: نقشه راه آشکارسازی نبوغ تیم
نویسنده
مترجمسید علی کوشازاده، عزیزه سرمدی
راویمریم کیان
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند

برای دریافت کتاب صوتی رهبرانی که کوچ می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.