معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها

عکس جلد کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها

کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها اثری از نازنین سلیمانی است. در این کتاب، اتفاقات روزمره و مکالمات درونی دختری را می‌شنویم که در دوره‌ی همه‌گیری کرونا، با خانواده و مشکلات متعدد خانوادگی در خانه گیر افتاده و راه فراری ندارد...

درباره‌ی کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها

شخصیت اصلی کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها نوشته‌ی نازنین سلیمانی، دختر نوجوانی است که از روزمره‌اش در دوران کرونا می‌گوید. همه از بابت بیماری و همه‌گیری، خانه‌نشین شده‌اند و این هم‌جواری بعد از گذشت یکی دوماه، شکل توفیق اجباری را از دست داده و دیگر دارد حسابی اعصاب‌خردکن می‌شود. همه مجبور شده‌اند زندگی اجتماعی بیرون از خانه را با زندگی خانوادگی درون خانه ترکیب کنند و این، واقعیت رخوت‌بار و گاه خنده‌داری را رقم زده.

دخترک همان‌طورکه با بی‌حالی، کف اتاقش ولو شده و در کلاس مجازی درس مدرسه حضورش را ثبت می‌کند، از ویزویز مگسی که مدام دورش می‌چرخد و دست‌بردار نیست کلافه شده. البته که مگس مزاحم تنها دلیل کلافگی‌اش نیست؛ اینترنت نصفه‌نیمه و وظیفه‌ی نگهداری از برادر کوچکترش هم مزید بر علت شده.

پدرش معلم ورزش است و دارد تلاش می‌کند تا در کلاس مجازی، تمام هنرش را برای آموزش بهتر به بچه‌های مملکت به کار ببندد و این یعنی صدای گروپ گروپ حاصل از طناب زدنش لحظه‌ای قطع نمی‌شود. مادر هم که ماهان، بچه‌ی کوچکش را به دخترش سپرده تا با تمرکز در کلاس اخلاق خانواده که آن هم به‌صورت مجازی در جریان است شرکت کند.

مصیبت دختر خانواده هر لحظه بیشتر می‌شود، چون حالا پسر عمه‌اش هم خودش را برای مهمانی به خانه‌ی آن‌ها دعوت کرده و این موضوع باعث شروع یک بحث و مشاجره‌ی پرسروصدا در خانه می‌شود. او که تلاش دارد در میان این بلبشو، کلاس درسش را از دست ندهد، ناگهان با آیکون «میکروفون روشن» بر روی صفحه‌اش مواجه می‌شود که یعنی حالا خانم معلم و تمام هم‌کلاسی‌هایش هم از دعوای میان پدر و مادر او خبر دارند...

کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها کاری از نشر صوتی خانه‌ی داستان چوک است و شما آن را با صدای سونیا شاه بوداغیان می‌شنوید.

کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به علاقه‌مندان داستان‌های کوتاه اجتماعی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها می‌شنویم

زنگ تاریخ هنوز شروع نشده به پایان می‌رسد. مگسی خودش را به لاله‌ی گوشم می‌زند. تعجبم از این است که این مگس چطور از این سم‌پاشی و الکل‌پاشی خیابان و تدابیر شدید بهداشتی مامان عبور کرده و خودش را به اتاق من رسانده است و دوروبر گوشم ویزویز می‌کند. کف اتاق مثل قورباغه‌ی در حال جهش ولو شده‌ام.

فهرست مطالب کتاب صوتی

18 دقیقه
ذهن‌خوانی مگس‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها
نویسنده
راویسونیا شاه بوداغیان
ناشر صوتی خانه داستان چوک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان اجتماعی ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها

A.asgari
۱۴۰۳/۵/۲
داستان زندگی های روز مره های ما در دوران کرونا رو بیان میکرد زمانی که همه ترسیده بودن از کرونا زندگیا بهم ریخته بود اعصاب هاضعیف شده بود دانش اموزا مدرسه نمیرفتن و مجازی بود نرفتار مادر خانواده با همه بد بود. به دخترش میگفت مثله گوسفند های پدر بزرگ شدی چاق شدی کار نمیکنی دختر میگفت از چاق شدن های و گوسفند پدرش خوشحاله اما از چاقی من نه اینکه میگفت دختردایت خوش اندام تره و تو نیستی شخصیت دخترشو خورد میکرد بچه رو میداد دست دخترش که کلاس انلاین شیمی داشت و میگفت طوری نیست بگو اینترنت نداشتم انلاین بشم و خودش میرفت مجازی روانشناسی گوش میکرد ولی چه فایده که به دختر خودش و همسرش اصلا احترام نمیذاشت پشت سر خواهر شوهرش حرف میزد وقتی میکروفن دختر وصل بود همه صدای جر و بحث پدر مادرشو گوش داده بودن و وقتی مدرسه ها حضوری شد همه تویه مدرسه مسخرش میکردن و میگفتن پدر مادرت اشتی کردن و دختر از اینکه گرگ افتاده بود به جون گوسفند های پدر بزرگش خوشحال بود که مادرش دیگه این حرفا رو بهش نمیزد
زری بانو
۱۴۰۳/۵/۷
از نویسنده عزیز برای داستانش با موضوع زندگی در دوران کرونا و نقش پر رنگ گوشی‌های هوشمند سپاسگزارم. صدای بانوی روایتگر داستان برای من، نرم و آرام بخش بود. از اصطلاحات طنز گونه قصه لذت بردم. از کتابراه نازنینم تقاضا می‌کنم تعداد داستانهای کوتاه و رایگانش رو برامون افزایش بده و پایدار و پر قدرت به محبتش ادامه بده.
Ali Amini
۱۴۰۳/۵/۸
داستان سرایی ضعیفی بود از نظرم هرچند هم همگی این دوران رو به شاید گذرانده باشیم چراکه عنوان تطابق آنچنانی به محتوا نداشت و علل دیگه اینکه به شاید ارتباطی با موضوع کرونا هم آنان نداشته باشد از نظرم عنوان بسیار مهم است انتخاب موزیک زیر صدا افتضاح بود
ندا ونه بینی
۱۴۰۳/۴/۱۸
بیان زندگی روزمره از زبان یک دانش آموز در دوران کرونا. این داستانی که بیان شد، خیلی در دوران کرونا باب بود. کلاسهای مجازی، باز بودن میکروفن دستگاه حین کلاس، دعواهای بیشتر در خانه که حالا به نوعی نویسنده این رو روایت کرده. صدای گوینده جالب نبود.
مریم معز
۱۴۰۳/۵/۳۱
داستان طوری بیان میشد که ذهن آدم را از بیماری کرونا دور می‌کرد. اسم داستان با متنی که خوانده می‌شد هیچ سنخیتی نداشت. راوی هم داستان را مثل این که از روی کتاب بخواند بیان می‌کرد.
داستان خیلی ضعیفی و حوصله سَر بری بود، اصلا دوست نداشتم
هدی میرزامحمدی
۱۴۰۳/۵/۲۳
آنقدر چرند بود که حتی ارزش نداشت تمامش کنم. پر از آموزش فحش بود و آنقدر گوینده بد می‌خواند که واقعا ارزش ادامه دادن نداشت. ترجیح می‌دهم برای دخترم یک داستان واقعی بگذارم.
مایعه خجالت برای جامعه نویسندگان و گوینده ها.
حتی زیر صفر.
محمدرضا طیب زاده مقدم
۱۴۰۳/۶/۴
با سلام. سبک نوشتاری و گویندگی در حد توان و مطلوب بود ۱ _قضاوت نمی کنم. ۲_ تشویق میکنم برای بهتر شدن. دوران کرونا و مسائل و مشکلات زمان خودش. یادآور لحظات تلخ و شیرین زندگی انسان ها. با تشکر از کتابراه.
مجیدناجی
۱۴۰۳/۶/۲۵
داستان کرونا و دور کاری و درس خواندن اینترنتی بچه هاست. که هرچه وسایل رفاهی به زندگی ما اضافه میشود ماراازهم دور میکند و احساس و عاطفه ما را نسبت به هم کم و کمتر میکند
Negin
۱۴۰۳/۵/۲۹
دوران تلخ کرونا رو روایت می کنه. دورانی که بچه ها آنلاین درس میخونم. و این دختری که توی کلاس آنلاین بود به علت روشن بودن میکفرون صدای دعوای پدر و مادرش رو همکلاسی هایش شنیده بودن
فاطمه رنجبر
۱۴۰۳/۵/۲۰
خیلی خوب بود. از مگس توی داستان داستان خیلی خوشم میاد. تو خونه ی ما هم تا مگس کش رو برمیداریم، یهو مگسه قایم میشه. هروقت که تنهام با مگس های خونه مون قایم باشکبازی می کنم
علی عبداللهی
۱۴۰۳/۴/۱۹
سلام خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز و گرامی
از این نوع داستان‌های کوتاه که اینقدر زحمت بابت ضبطش کشیده شده ولی من رو جذب خودش نمیکنه ناراحت میشم ممنونم
manijeh poormohammadi
۱۴۰۳/۵/۲۹
بخش کوچکی از داستان که زمان کرونا وانلاین بودن مدارس بود، کمی محس س بود، بقیه داستان بی معنی وپریشان بود
مرتضی ظهیری
۱۴۰۳/۵/۱۵
اول اینکه تشبیه خوب ولی کاملی نبود و صدای راوی برام خوب بود
ممنون از کتابراه
زهرا زهراوی
۱۴۰۳/۵/۲۹
فوق العاده عالی بود ممنون بسیار خنده دار
نفس احمدی
۱۴۰۳/۴/۲۱
خوب بود ولی نمیدونم چرا برای من تیکه تیکه میومد
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها

برای دریافت کتاب صوتی ذهن خوانی مگس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.