معرفی و دانلود کتاب صوتی جوجه بغلی

عکس جلد کتاب صوتی جوجه بغلی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جوجه بغلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جوجه بغلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جوجه بغلی

کتاب صوتی جوجه بغلی قصه‌ی یک پرنده‌ی متفاوت است که بال‌هایی بلند دارد و مثل باقی پرنده‌ها نیست. او علی رغم تلاش زیادش نمی‌تواند پرواز کند تا اینکه یک روز می‌فهمد توانایی واقعی او در چیز دیگری است. همین توانایی او باعث می‌شود دوستان زیادی پیدا کند. این کتاب طنز کودکانه را جد آدامسون به رشته‌ی تحریر درآورده و نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب تصویری سایت گودریدز شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی جوجه بغلی

اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی جوجه بغلی (Bird Hugs) یک داستان طنز کودکانه است که از بهترین آثار جد آدامسون (Ged Adamson) نویسنده‌ی محبوب آمریکایی به شمار می‌رود. او در این کتاب داستان یک پرنده‌ی متفاوت به نام برنارد را روایت می‌کند که توانایی پرواز کردن ندارد و همین مسئله او را آزار می‌دهد، اما خیلی زود می‌فهمد استعدادهای دیگری در او پنهان است که به جای پرواز بدردش می‌خورد.

برنارد کوچولو مثل باقی جوجه‌ها نیست. او نمی‌تواند به راحتی بقیه پرواز کند. البته اولش این را نمی‌دانست. یک روز که جوجه‌های دیگر پرواز کردند، او هم پرواز را امتحان کرد و فهمید برایش خیلی سخت است. هر چقدر بال زد، نتوانست پرواز کند. بال‌های او بلندتر از بال بقیه‌ی دوستانش بود. او از دست بال‌هایش کلافه شد تا اینکه یک روز فهمید می‌تواند از آن بال‌های بلند استفاده‌های جالب دیگری بکند که دست کمی از پرواز کردن ندارد!

معرفی و دانلود کتاب صوتی جوجه بغلی

داستان کتاب صوتی جوجه بغلی به بچه‌ها همدلی را یادآوی می‌کند و یاد می‌دهد تفاوت‌های فردی میان خودشان و دیگران را بپذیرند و همدیگر را بابت تفاوت‌ها تمسخر نکنند. از طرفی، به والدین هم می‌آموزد که توانایی‌های مخصوص کودکشان را پیدا و تقویت کنند.

کتاب صوتی جوجه بغلی در سال 2020 نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب تصویری کودکان در سایت گودریدز شده است. این کتاب را انتشارات مهرسا با ترجمه‌ی مریم عظیمی و گویندگی راحله قاسمی جو به انتشار رسانده و در اختیار شما قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی جوجه بغلی

  • مخاطبین این کتاب موافق خواهند بود که باید تمام تفاوت‌ها را با آغوش گرم پذیرفت. (Kirkus Reviews)
  • پیام مهم این داستان طنز این است که تفاوت‌های ما می‌توانند ما را پیش دیگران عزیز کنند و پذیرش تفاوت‌ها بهترین نتیجه‌ها را به ارمغان می‌آورد. (Booklist)
  • داستان حاضر درسی ساده و آشنا با خود دارد؛ رمز پیدا کردن دوست از خود گذشتی و همدلی است، اما طنز ظریف آدامسون و شخصیت‌های مشتاق او قدرت محبت، عشق و مراقبت را نیز نشان می‌دهد. (Publishers Weekly)

کتاب صوتی جوجه بغلی برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب این کتاب صوتی کودکان 3 تا 6 سال هستند.

در بخشی از کتاب صوتی جوجه بغلی می‌شنویم

برنارد از دست بال‌های بدردنخورش کلافه شده بود. او خجالت می‌کشید و دلش می‌خواست هر جور شده آن‌ها را کوتاه‌تر کند. بعد با خودش فکر کرد بهتر است کاری کند که بال‌هایش شبیه چیز دیگری بشوند و اصلا معلوم نشود بال هستند.

- آهان، مثلا شال گردن؟ یا گل‌سر زیبا؟

برنارد خیلی ناامید بود و دلش برای خودش می‌سوخت. او یک شاخه‌ی تک و تنها پیدا کرد و آن‌جا آشیانه ساخت. روزها شب می‌شد. فصل‌ها تغییر می‌کرد. یک عالمه حیوان جورواجور می‌آمد و می‌رفت، برنارد اصلا حوصله‌ی آن‌ها را نداشت؛ اما یک روز عصر صدایی شنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
جوجه بغلی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جوجه بغلی
نویسنده
مترجممریم عظیمی
راویراحله قاسمی جو
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جوجه بغلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جوجه بغلی

برای دریافت کتاب صوتی جوجه بغلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.