معرفی و دانلود کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه

عکس جلد کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه

کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه نوشته‌ی الی وولارد، داستان سرزمینی است که در آن اژدهایان با آدمیان دشمن‌اند و بچه‌های آدم‌ها را برای صبحانه می‌خورند! اما یک روز اتفاق عجیبی میان یک شوالیه و اژدهای کوچک رخ می‌دهد که مناسبات این جنگ دیرینه را تغییر می‌دهد...

درباره‌ی کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه‌میزه

در کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه‌میزه (The Dragon and the Nibblesome Knight) نوشته‌ی الی وولارد (Elli Woollard) می‌شنویم که روزی روزگاری در یک سرزمین دورافتاده‌ی سرسبز، که باغ‌هایی پر از میوه‌های خوشمزه و رنگارنگ داشت، آدم‌ها در کنار اژدهاها زندگی می‌کردند. البته این همسایگی چندان هم آرام و صلح‌آمیز نبود، چون اژدهاها بچه‌ها را برای صبحانه و ناهار می‌خوردند! و البته که به طعم شوالیه‌های کوچولوی یک‌لقمه‌ای هم علاقه‌ی زیادی داشتند! آدم‌ها چاره‌ای نداشتند جز اینکه با اژدهاها بجنگند. پس زره می‌پوشیدند و شمشیر به دست می‌گرفتند تا اژدهاها را نابود کنند.

داستان از جایی شروع می‌شود که پدر و مادر «درام»، یک اژدهای کوچولوی چهارساله، به او می‌گویند که وقت آن رسیده که لانه را ترک کند. او باید به تنهایی پرواز کند و برود و برای خودش، یک شوالیه کوچولوی خوشمزه پیدا کند و یک لقمه‌ی چپش کند تا شکار کردن را یاد بگیرد! درام هم با اینکه هیچ تجربه‌ای ندارد و چیزی هم از شکار کردن نمی‌داند، از لانه بیرون می‌زند تا آنچه پدر و مادرش گفتند را انجام بدهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه

در میانه‌ی راه اما درام بدشانسی زیادی می‌آورد، چون هوا ناگهان ابری و طوفانی می‌شود و دانه‌های باران و تگرگ، محکم به بال‌های کوچکش می‌خورند. درام جایی در وسط جنگل سبز، سقوط می‌کند و از هوش می‌رود. شوالیه کوچولویی به نام جیمز که در همان حوالی در حال استراحت و تفریح است، درام را می‌بیند و با خیال اینکه یک اردک زخمی است که روی زمین افتاده، به او کمک می‌کند. درام گرسنه و مریض است و چون بال‌هایش خیس شده، توان پرواز کردن ندارد. اما جیمز، شوالیه‌ی کوچکی که زره و شمشیرش را نپوشیده و در نظر درام فقط یک پسربچه‌ی معمولی است، به او کمک می‌کند تا تک‌تک این مشکلات را حل کند و دوباره آماده‌ی پرواز بشود. ولی با خوب شدن حال درام، جیمز می‌فهمد که او یک اردک زخمی نبوده، بلکه یک اژدهاست که قصد شکار شوالیه‌ها را دارد...

کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه کاری از نشر مهرساست که توسط ابوالفضل نظاری به فارسی ترجمه شده و روایت آن نیز به عهده‌ی اردشیر منظم بوده است.

در نکوداشت کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه‌میزه

  • با این کتاب شوالیه‌ایِ خوب، زمان قصه‌خوانی خوبی را سپری کنید. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه‌میزه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب قصه که درمورد دوستی و عمل نکردن طبق سنت‌های دیرینه است، به کوچولوهای 3 تا 8 ساله پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه می‌شنویم

طوفان شد و تگرگ می‌بارید. باد تندی وزید و درام رو پرت کرد آن دوردورها. اون‌قدر سرعت باد زیاد بود که درام توی آسمون بالا و پایین می‌رفت و دور خودش می‌چرخید. تا اینکه محکم خورد به یه درخت و بعدش تالاپی افتاد توی دریاچه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه‌میزه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه
نویسنده
مترجمابوالفضل نظاری
راویاردشیر منظم
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه

سلناتفی پور
۱۴۰۳/۵/۱۹
برای پسرم بسیار جالب است و همیشه وقت خواب گوش میدهد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه

برای دریافت کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.