معرفی و دانلود کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه

عکس جلد کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه
قیمت:
۱۶,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه

جنگ همیشگی میان اژدها و شوالیه، در کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه نوشته‌ی الی وولارد به گونه‌ی دیگری رقم می‌خورد. در این داستان افسانه‌ای، شوالیه و اژدها رسم جدیدی را بین خود ایجاد می‌کنند. در واقع این کتاب سرگرم‌کننده برای کودکان، قصه‌ای آشنا و قدیمی را با نگاهی متفاوت روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه

قهرمان اژدهاکش، یکی از افسانه‌های کهن است که این بار در کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه (The Dragon and the Nibblesome Knight) موضوع داستان‌پردازی قرار گرفته است. اما در این داستان، دیگر با اژدهاکشی روبه‌رو نیستیم؛ بلکه یک بچه‌شوالیه و یک بچه‌اژدها، برخلاف سنت معمول پدرانشان، با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و قدم به مسیری به‌غیر از کشتن همدیگر می‌گذارند. این کتاب که در حوزه‌ی ادبیات داستانی کودک قرار می‌گیرد، نوشته‌ی الی وولارد (Elli Woollard) و یک کتاب مصور با تصویرگری بنجی دیویس است که ابوالفضل نظاری آن را ترجمه و نشر مهرسا منتشر کرده است.

الی وولارد در کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه، داستانی شیرین،‌ خنده‌دار و سرگرم‌کننده برای کودکان خلق کرده و کوشیده تا قصه‌ای قدیمی را با پایانی نو و متفاوت همراه کند. در این قصه، اژدهای کوچکی به نام درام با یک پسربچه‌ی شوالیه‌ به نام جیمز روبه‌رو می‌شود. بچه‌اژدها مطابق آداب و سنت‌های پدرانش، قصد شکار شوالیه را دارد و شوالیه‌ی کوچک نیز اژدها را زشت و وحشی می‌داند. اما یک اشتباه باعث می‌شود که دو دشمن قسم‌خورده، با یکدیگر دوست شوند. زمانی که این دو، حقیقت را کشف کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟‌ آیا شوالیه‌ها و اژدهایان می‌توانند با هم دوست باشند؟

در کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه، یک دوستی غیرعادی و خارق‌العاده اتفاق می‌افتد و نویسنده، داستانی درباره‌ی ارزش و قدرت رابطه، هم‌دلی، شفقت و انسانیت خلق می‌کند. ضمناً الی وولارد این قصه را با شوخ‌طبعی روایت می‌کند و شادی و خنده را بر لبان کودکان می‌نشاند. از طرف دیگر، تصویرهای زیبا، رنگارنگ و دوست‌داشتنی، جاذبه‌ی این کتاب را برای کودکان دوچندان می‌کند. تصویرسازی‌هایی که بنجی دیویس از فضاهای افسانه‌ای انجام داده، در انتقال حس دوستی و محبت موجود در داستان به مخاطبان نقش مهمی دارند؛ ضمن آنکه کودکان را با دنیای‌ افسانه‌‌ای شوالیه‌ها نیز آشنا خواهند کرد.

نکوداشت‌های کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه

  • داستانی فوق‌العاده سرگرم‌کننده، با تصاویر دقیق و شفاف که آن را به کتابی مناسب برای قبل از خواب تبدیل می‌کند. (روزنامه‌ی دیلی میل)
  • کتابی تصویری در گرامی‌داشت دوستی، همراه با تصاویر کارتونی شاد و رنگ‌های دلپذیر. (روزنامه‌ی ساندی تایمز)
  • داستانی گیرا درباره‌ی دوستی و پذیرش تفاوت‌ها. (مؤسسه‌ی کتاب‌خوانی بوک تراست)
  • متنی زنده و پویا به همراه تصاویری سرشار از شوخ‌طبعی و جزئیات. (مجله‌ی بوک سلر)

کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه از الی وولارد، برای کودکان 4 تا 8 سال مناسب است. والدین می‌توانند برای آشنا کردن کودک خود با افسانه‌های کهن در عین سرگرم ساختن او، از این کتاب کمک بگیرند.

در بخشی از کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه می‌خوانیم

درام می‌خواست صدای غرش از خودش دربیاورد، جیمز دلش برایش سوخت و گفت:‌ «اردک بیچاره!‍ چه صدای عجیب‌وغریبی داری. حتماً گلویت درد می‌کند!‍ بیا برویم توی جنگل تا کمی شرب عسل برایت درست کنم. عسل داروی خوبی است، هم آرام‌بخش است و هم گلویت را نرم می‌کند.» درام شرب عسل را که خورد،‌ باز با خودش گفت: «حالم بهتر شد‍! حالا دیگر می‌توانم بروم یک شوالیه‌ی کوچولوموچولوی ریزه‌میزه‌ی یک لقمه‌ای پیدا کنم.» دوباره از جیمز خداحافظی کرد و بال‌بال زد تا پرواز کند؛ اما بال‌هایش هنوز برای پرواز کردن در آسمان خیلی ضعیف بود. جیمز با نگرانی گفت: «آخی! اردک بیچاره! اصلاً‌ حواسم نبود. حتماً خیلی ضعیف شده‌ای. تو باید غذا بخوری. بیا برویم باغ تا یک دل سیر گلابی و هلوی صورتی و آلوی بنفش بخوریم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه
نویسنده
مترجمابوالفضل نظاری
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-336-051-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه

برای دریافت کتاب اژدها کوچولو و شوالیه‌ی ریزه میزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.