معرفی و دانلود کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما

عکس جلد کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما

کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما نوشته‌ی محمدرضا شایگان اصل، راهنمایی برای فعالان در حوزه‌ی مشاوره‌ی املاک است. نویسنده در این کتاب نکاتی را آموزش می‌دهد که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنید و به این ترتیب معاملات بیشتری را با موفقیت به پایان برسانید.

درباره‌ی کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما

کار مشاوره‌ی املاک و اداره کردن بنگاه‌های ملکی یکی از مشاغل پرطرفدار در کشور ماست. اساساً مشاغلی که براساس ارتباط رودررو با مردم است، ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند، اما کار معامله‌ی ملک، از چند جهت در این مسئله حائز اهمیت بیشتری است؛ اول اینکه مردم بخش عمده‌ای از سرمایه‌ی زندگیشان را در این راه خرج می‌کنند،‌ بسیاری به آن به چشم سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند، اساساً ماهیت ملک و خانه به شکلی نیست که فرد در طول زندگی چندین بار آن‌ها را خرید و فروش کند و اینکه امکان کلاه‌برداری و سوءاستفاده در آن بسیار بالا است. به همین جهت مردم به‌طورکلی و مشاوران املاک به‌طور مشخص‌تر، باید با تمام راه و چاه‌های این حوزه آشنایی داشته باشند تا ضمن ارائه‌ و دریافت بهترین خدمات،‌ از کلاه‌برداری‌ها و اعمال غیرقانونی نیز دور بمانند.

محمدرضا شایگان اصل یکی از فعالان در این حوزه است که سابقه‌ی کاری طولانی‌اش سبب شده تا کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما را به علاقه‌مندان این حوزه عرضه کند و از این راه به افزایش دانش در امور مربوطه یاری رساند.

مشاورین املاک علاوه بر داشتن اشراف بر مسائل فنی کار، شناخت مناطق و فایل‌ها و همچنین شناخت نیازهای مشتری، باید در مهارت‌های برقراری ارتباط و تکنیک‌های روان‌شناسی اقناع مشتری نیز خبره باشند تا نیاز مردم را به شکلی حرفه‌ای برطرف سازند. این کار نیازمند استراتژی‌های خاصی است که محمدرضا شایگان اصل در کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما آن‌ها را یک‌به‌یک آموزش داده است.

واژه‌ی «شزوما» که در عنوان این کتاب به کار برده شده، همان واژه‌ی «آموزش» به شکل واژگون است. منظور نویسنده از انتخاب چنین اصطلاحی اشاره به شیوه‌ی منحصربه‌فرد آموزش در این کتاب بوده است؛ محمدرضا شایگان اصل اعتقاد دارد که برای آموزش هر چیزی، باید آن را به روش معکوس و از «نتیجه به شیوه» بررسی کرد تا همه‌چیز به‌طور دقیق مشخص شود. این کار به مهندسی معکوس شباهت دارد و در طی آن نویسنده،‌ به نتایج مطلوب مشخصی اشاره می‌کند و بعد راه رسیدن به آن‌ها را ریز به ریز، توضیح می‌دهد.

کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما کاری از نشر کلید آموزش است. این کتاب را با صدای محمدرضا توکلی می‌شنوید.

کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به حوزه‌ی مشاوره‌ی املاک و اداره‌ی بنگاه‌های ملکی، مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما می‌شنویم

اجازه بدهید رک باشم. هر وقت صرفاً برای پول، کار ملک را انجام دادم، نه اینکه معامله جوش نخورده باشد، اما لقمه‌ی دندان‌گیری هم نبوده است. اما هر وقت از روی انسان‌دوستی برای کمک به رفع مشکل متقاضیان کاری را انجام دادم،‌ نه تنها مبلغی فراتر از حد تصور به دست آوردم بلکه مشتریان ثابت و باحالی هم پیدا کردم. این ماجرا در واقع اعتراف من است. غروب همان روز، با آن‌ها تماس گرفتم و گفتم: «برای رفع مشکل شما تمام امروز را پیگیری کردیم؛ ولی مشتری پیدا نکردیم.» به آن‌ها گفتم خدا بزرگ است و تا فردا درست می‌شود. قرار شد بر مبنای متراژی که شرکت تعاونی در استعلام مشخص می‌کند،‌ قیمت حق امتیاز را تعیین کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
مقدمه‌ی محمدرضا شایگان
11 دقیقه
فصل اول: شزوما
18 دقیقه
فصل دوم: پرش با چتر نجات
15 دقیقه
فصل سوم: زدن هدف
15 دقیقه
فصل چهارم: ارتباط جادویی
15 دقیقه
فصل پنجم: کلیدهای طلایی
18 دقیقه
فصل ششم: رگبار مسلسل
12 دقیقه
فصل هفتم: ذره‌بین دکتر ملک
15 دقیقه
فصل هشتم: شاه‌کلید املاک
15 دقیقه
فصل نهم: بیلبورد املاک
12 دقیقه
فصل دهم: کشف معمای متقاضی
12 دقیقه
فصل یازدهم: لیدر باهوش
12 دقیقه
فصل دوازدهم: فروش‌ کاری حرفه‌ای
17 دقیقه
فصل سیزدهم: هفت‌خوان وصل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما
نویسنده
راویمحمدرضا توکلی
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما

بهنام پاکزاد قادیکلایی
۱۴۰۳/۶/۱
کلیت مباحثی که بیان شده خوبه ولی چنتا مشکل هست که به وضوح آزار دهنده است اول اینکه صدای راوی متناسب با این کتاب نیست و خیلی خشک و بی روح روایت متن کتاب را انجام میده بنظرم اگر آخر کتاب از راوی راجب یه مبحث متن کتاب بپرسید نمیدونه چی بگه فقط آمده از رو و تیتر وتر بیان کنه، بالا و پایین متن را با یه تن صدا بیان میکنه دوم اینکه موسیقی های بی ارتباط با موضوع کتاب و پر سر وصدا در اول و آخر و در حین ارائه راوی واقعا گوشخراش و اذیت کننده هست سوم اینکه نوع واژه آرایی و تنظیم کتاب هم در حد فوق العاده معمولی و نسبتا ضعیفه چهارم اینکه از متن کتاب اینطور بر میاد که فقط راجب تهران و آپارتمان و پیش فروش و تجاری صحبت میشه، خیلی از املاک ها در شهرهای کوچک تر و در راستای زمین باغی و خونه باغ فعالیت دارند و نوع تنظیم فایلینگی که تو کتاب آمده مناسب زمین ها نیستولی ممنونم که بی ادعا و دلسوزانه تمامی تجربه خودتون را در آیت کتاب آوردید
Siavash Memarzadeh
۱۴۰۳/۶/۸
کتابراه کارهایی که میده رو باز نمیکنه و فقط سرفصل میده که اونم به نوبه خودش خوبه اگه سرفص هارو دنبال کنید و درموردشون تحقیق کنید خیلی بهتره چون عمق زیادی نداره کتاب.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما

برای دریافت کتاب صوتی آموزش مشاوره املاک به شیوه شزوما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.