معرفی و دانلود کتاب صفر تا صد رزین

عکس جلد کتاب صفر تا صد رزین
قیمت:
۱۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد رزین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد رزین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صفر تا صد رزین

کتاب صفر تا صد رزین نوشته‌ی فهمیمه ابراهیمی، یکی از هنرمندان موفق این حوزه است. در این کتاب، علاوه بر آشنایی کامل با هنر رزین و ساخت انواع اکسسوری، قاب، لوازم دکوری و... می‌توانید شروع درآمدزایی با این هنر را بیاموزید. این کتاب پر از نکات کاربردی است که نویسنده با تجربه‌ی سال‌ها کار، آموزش و آزمون و خطا در این حوزه به دست آورده است.

درباره‌ی کتاب صفر تا صد رزین

هنر رزین، یکی از هنرهایی است که مخصوصا در سال‌های اخیر، مورد توجه بسیاری از هنرمندان قرار گرفته است. حتی نگاه کردن به ویدئوهایی که افراد در آن در حال ساخت وسایل و آثار هنری رزینی هستند هم لذت خاصی دارد. کار با رزین، به نظر بسیار آرامش‌بخش و لذتبخش می‌آید. همین‌طور وسایل دکوری رزینی، اکسسوری و زیورآلاتی که در آن از رزین استفاده شده است، بسیار زیبا هستند و مورد استقبال قرار گرفته‌اند. کتاب صفر تا صد رزین نوشته‌ی فهیمه ابراهیمی، به شما می‌آموزد که چگونه از این ماده بسیار ساده، برای خلق آثار هنری خیره‌کننده استفاده کنید.

شما با استفاهد از راهنمایی‌های کتاب صفر تا صد رزین علاوه بر این که می‌توانید برای خود زیورآلات و یادگاری‌های هنری و به‌یادماندنی خلق کنید، امکان شروع یک فعالیت پولساز را هم خواهید داشت. کاری که می‌تواند استقلال مالی را برای بانوان خانه‌دار که شرایط کار در بیرون از منزل را ندارند به ارمغان بیاورد.

کتاب صفر تا صد رزین ابتدا به معرفی ماده رزین و هاردنر می‌پردازد و سپس مسائل مربوط به انواع رنگ‌های مورد استفاده در صنعت رزین، نکات ایمنی این صنعت، چگونگی ترکیب مواد، استفاده از قالب‌ها و تکنیک‌های دیگر این هنر را به طور کامل توضیح می‌دهد. در انتها نیز مطالب خوبی را درباره‌ی کسب درآمد از این حرفه ارائه می‌دهد؛ از انتخاب یک حوزه‌ی کاری محدود و تلاش برای ساخت آثار هنری متعدد و متنوع در همان حوزه گرفته تا بازاریابی و فروش.

نکته‌ی جالب درباره‌ی کتاب صفر تا صد رزین این است که شما می‌توانید با نویسنده‌ی کتاب، فهمیمه ابراهیمی، که یکی از مدرسان خوب این هنر است در ارتباط باشید. شماره تلفن، آدرس شبکه‌های مجازی و همین‌طور آدرس ایمیل نویسنده، در ابتدای کتاب وجود دارد. دارندگان کتاب می‌توانند از یک جلسه مشاوره‌ی رایگان هم استفاده کنند. کتاب صفر تا صد رزین را انتشارات ایزدیار به چاپ رسانده است.

کتاب صفر تا صد رزین برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب صفر تا صد رزین به همه‌ی کسانی که به یادگیری هنر رزین علاقه دارند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صفر تا صد رزین می‌خوانیم

امروزه افراد به دنبال کسب‌وکارهای درآمدزا هستند که خودشان بتوانند آن را آموزش ببینند و راه‌اندازی کنند. کارهای هنری مانند رزین اپوکسی از جمله کسب‌وکارهایی است که توجه افراد زیادی مخصوصاً خانم‌ها را به خودش جلب کرده است. زیرا محصولات و وسایل تولیدشده‌ی این هنر، با قیمت بالایی در بازار به فروش می‌رسد؛ همین طور برای شروع این کار به فضای خیلی زیادی احتیاج ندارید و با محیط کوچک می‌توانید شروع به کار کنید. با توجه به اینکه محصولات رزینی تنوع خیلی زیادی دارند، بنابراین هر چقدر که شما مهارت‌های بیشتری را یاد بگیرید، راه‌هایی هم که می‌توانید از آن کسب درآمد کنید هم افزایش پیدا می‌کند. اولین گام و چیزی که لازمه‌ی کار شماست، کار با این ماده‌ی جادویی است، به دلیل اینکه موارد و نکته‌های زیادی دارد و حتماً باید حین کار کردن با این ماده به آن‌ها توجه کنید. در غیر این صورت، محصول تولیدشده‌ی نهایی، کیفیت و زیبایی لازم را نخواهد داشت و در نتیجه منجر به از بین رفتن سرمایه‌ی شما خواهد شد.

محصولات کوچکی مثل زیورآلات، ظروف، جاکلیدی، ساعت و... قیمت‌های پایین‌تری دارند و به‌طور حتم اگر با خلاقیت خاص بسازید، قیمت آن هم افزایش می‌یابد. این محصولات طرفداران بسیار زیادی دارند و شما با استفاده از همین یک مهارت می‌توانید درآمد خیلی خوبی به‌دست بیاورید. اگر می‌خواهید محصولاتی تولید کنید که قیمت و درآمد بیشتری داشته باشد، باید زحمت بیشتری بکشید، مثل میزهای پذیرایی، میزهای عسلی، میز ناهارخوری و محصولات مشابه با این موارد که از ترکیب چوب و رزین ساخته می‌شوند و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند و مخاطب‌های خاص خود را نیز دارند. برای تولید این نوع محصولات علاوه بر کار رزین باید کار با چوب و نجاری را تا حدودی یاد بگیرید.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: رزین چیست؟
فصل دوم: نکات ایمنی
فصل سوم: ترکیب رزین و هاردنر
فصل چهارم: دما و رطوبت محیط
فصل پنجم: استفاده از قالب سیلیکونی
فصل ششم: دست‌سازه‌های رزینی
فصل هفتم: کسب درآمد از رزین
راه‌های ارتباطی با ما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صفر تا صد رزین
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهل سخن
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
شابک978-622-9330-54-8
موضوع کتابکتاب‌های هنری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صفر تا صد رزین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صفر تا صد رزین

برای دریافت کتاب صفر تا صد رزین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.