معرفی و دانلود کتاب شروع IOT اینترنت اشیا: آشنایی با بردها و تراشه‌های ESP 32

عکس جلد کتاب شروع IOT اینترنت اشیا: آشنایی با بردها و تراشه‌های ESP 32
قیمت:
۶۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شروع IOT اینترنت اشیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شروع IOT اینترنت اشیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شروع IOT اینترنت اشیا: آشنایی با بردها و تراشه‌های ESP 32

کتاب شروع IOT اینترنت اشیا راهنمای تخصصی شما برای شناخت سازوکار فناوری اینترنت اشیا و به‌کارگیری آن در ابعاد عملی‌ست. امیرهمایون ابراهیمیان نویسنده‌ی این اثر کمک‌آموزشی، مجموعه‌ای از مقدمات لازم را برای شناخت تراشه‌های ESP 32 و آشنایی با عملکرد ماژول آن‌ها در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. او همچنین نیاز‌های لازم را برای راه‌اندازی این تراشه‌ها بررسی می‌کند و آن‌ها را به‌صورت دروس کاربردی در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

درباره‌‌ی کتاب شروع IOT اینترنت اشیا

اگر به تحقیق در دنیای علوم کامپیوتری و مطالعه در حوزه‌ی یکی از پراستفاده‌ترین فناوری‌های روز دنیای یعنی اینترنت اشیا علاقه دارید، کتاب شروع IOT اینترنت اشیا می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای بالا بردن مهارت در این دانش جذاب باشد. این اثر را همچنین می‌توان به عنوان مقدمه‌ای برای آشنایی بیشتر با کاربرد‌های تراشه‌های ESP مطالعه کرد و از نکات آموزشی آن در پروژه‌های عملی بهره گرفت. امیرهمایون ابراهیمیان نویسنده‌ی این کتاب و راهنمای شما در این سفر آموزشی خواهد بود.

این روز‌ها، با ظرفیتی که فناوری اینترنت اشیا در اختیار ما می‌گذارد، برقرار کردن ارتباط اینترنتی و بی‌سیم بین تجهیزات الکترونیکی، راحت‌تر و دردسترس‌تر از همیشه شده است. با کمک این تکنولوژی پرفایده، کاربران خواهند توانست به راحتی ابزار‌های مختلفی مثل تلوزیون، ساعت هوشمند، گوشی همراه و رایانه‌های خود را به یکدیگر متصل کنند و از طریق یک نرم‌افزار ساده، تنظیمات و مدیریت آن‌ها را به دست بگیرند. کتاب شروع IOT اینترنت اشیا سعی دارد تا مقدمات لازم را برای کار با این فناوری و نحوه‌ی راه‌اندازی آن در ابزار‌های موردنظر به صورت گام‌به‌گام و عملی به شما بیاموزد. نویسنده‌ی کتاب برای رسیدن به این هدف، یکی از به‌صرفه‌ترین و پرکاربرد‌ترین تراشه‌های موجود در بازار لوازم الکترونیکی، یعنی تراشه‌های ESP را به خوانندگان خود معرفی می‌کند. این تراشه‌ها در کنار قیمت کم‌تر و کارایی بالای خود در پروژه‌های مختلف، راه‌اندازی آسانی نیز دارند و برای عموم علاقه‌مندان به این حوزه، ابزار مطلوبی به حساب می‌آیند.

سرفصل‌های کتاب شروع IOT اینترنت اشیا، مجموعه مقدمات و پیش‌نیاز‌های لازم در ارتباط با تراشه‌های ESP و انواع آن را در اختیار خوانندگان خود قرار خواهد داد. نویسنده‌ی اثر، همچنین موضوعات آموزشی خود را بر کاربرد‌های ماژول تراشه‌های ESP 32 متمرکز می‌کند و به‌طور ویژه به‌کارگیری آن را در سیستم‌های BMS و IOT آموزش می‌دهد. او همچنین برای توضیح بهتر مباحث کتاب از تصاویر و نمودار‌های مختلف بهره می‌برد و در انتها، آموزه‌های خود را در قالب یک پروژه‌ی کامل مرور می‌کند. کتاب شروع IOT اینترنت اشیا را در یک کلام می‌توان از کامل‌ترین مراجع آموزشی فارسی‌زبان با محوریت تراشه‌های ESP دانست؛ کتابی که در کنار شناساندن مزایای ویژه‌ی این تراشه‌ها، شما را در دسترسی به امکانات مختلف آن راهنمایی می‌کند. گفتنی‌ست که این کتاب با تلاش انتشارات زهره علوی به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

کتاب شروع IOT اینترنت اشیا برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌‌ی این کتاب کارآمد را به علاقه‌مندان و دانش‌جویان علوم کامپیوتری و فناوری اطلاعات به‌ویژه در حوزه‌ی اینترنت اشیا پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب شروع IOT اینترنت اشیا: آشنایی با بردها و تراشه‌های ESP 32 می‌خوانیم

OTA مخفف Over-The-Air، یکی دیگر از روش‌های پروگرام کردن تراشه ESP می‌باشد، که انجام عملیات آپلود و دانلود بدون ارتباط کابل (وایرلس) می‌باشد و همچنین این قابلیت در گوشی‌های هوشمند امروزی هم وجود دارد که امکان آپدیت سیستم عامل‌هایشان را فراهم سازد.

بردهای توسعه جهت پروگرام ویژگی‌هایی دارند که عبارتند از:

- بردهای توسعه دارای تبدیل usb to serial می‌باشند که کاربری ما را ساده‌تر می‌نماید.
- با استفاده از رگلاتورهای نصب شده در آن، ولتاژ usb v5 ما را به 3/3V تبدیل کرده و ماژول مربوطه را روشن می‌کند.
- برای پایه‌های GPIO.O که جهت تغییر مد برنامه‌نویسی است، دکمه نصب شده است.
- از هدررفت زمان جهت طراحی و راه‌اندازی تراشه یا ماژول مربوط به آن جلوگیری می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شروع IOT اینترنت اشیا: آشنایی با بردها و تراشه‌های ESP 32
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات زهره علوی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات119
زبانفارسی
شابک978-622-5294-57-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شروع IOT اینترنت اشیا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شروع IOT اینترنت اشیا

برای دریافت کتاب شروع IOT اینترنت اشیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.