معرفی و دانلود کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد

عکس جلد کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد
قیمت:
۷۷۵۰۰ ۵۴,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد

قهرمان کوچک کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد، از راه‌های مقابله با کوسه‌های دندان‌تیز دریایی می‌گوید! کیتی سانگ و کوین سانگ نویسندگان مجموعه‌ی خنده‌دار و پرطرفدار سام وو نترسو، در دومین قسمت از داستان‌های خود شما را به یک جشن تولد ساحلی دعوت می‌کنند. سام وو نیز در این مهمانی هیجان‌انگیز شما را خواهد دید؛ البته انگار یک مشکل کوچکی وجود دارد؛ سام کوچولو هیچ از دریا و کوسه‌های‌غول پیکر آن خوشش نمی‌آید.

درباره‌‌ی کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد

شما از آن دسته بچه‌هایی هستید که آب‌تنی در دریای مواج و آفتاب گرفتن در ساحل گرم را به هر کاری در دنیا ترجیح می‌دهند؟ یا آنکه چندان از شن‌های لیز و لغزنده‌ی ساحل و بالا و پایین پریدن در آب خوشتان نمی‌آید؟ شاید هم شما از آن بچه‌هایی باشید که کمی از موجودات دریایی می‌ترسند؟ اگر این‌طور است باید بدانید که هیچ ایرادی ندارد! چرا که سام وو، پسربچه‌ی بازیگوش کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد (Sam Wu Is Not Afraid of Sharks) نیز چندان از کوسه‌های دریا دل خوشی ندارد! کیتی سانگ (Katie Tsang) و کوین سانگ (Kevin Tsang) نویسنده‌ی یکی از خنده‌دار‌ترین سری ماجراهای کودکانه، در دومین قسمت از مجموعه‌ داستان‌های مصور خود، درباره‌ی ترس از دریا و ماهی‌های بزرگ آن صحبت می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد

راستش سام وو خیال می‌کرد هیچ ترسی از کوسه‌ها ندارد؛ البته این تصور با گردش او در یک نمایشگاه آکواریوم‌های آبی به‌کلی عوض شد؛ یعنی وقتی که یکی از کوسه‌های آکواریوم تصمیم گرفت تا از میان جمعیت تماشاچیان درست به سمت سام شیرجه بزند. از آن روز بود که سام وو با خود قول‌وقرار گذاشت که دیگر پا در آب دریا نگذارد. اما ماجرا با دعوت شدن سام به یک جشن تولد، پیچیده‌تر از این هم شد؛ مهمانی‌ای که قرار بود درست در کنار یک ساحل بزرگ دریایی برگزار شود. درچنین شرایطی، سام وو یا باید با ترس تازه‌ی خود مقابله کند یا برای همیشه فکر رفتن به مهمانی دوستش را دور بیندازد. اما باید دید این پسربچه‌ی بازیگوش برای اینکه بتواند دوباره با دریا آشتی کند چه فکری در سر دارد؟

کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد، ماجرایی شاد و آموزنده و بسیار خنده‌دار است؛ داستانی که با تصویر‌گری‌های شلوغ و طنازانه‌ی ناتان رید (Nathan Reed) جذابیت دوچندانی برای خوانندگان کوچک دنیای کتاب نیز پیدا کرده. نسخه‌ی فارسی این اثر خواندنی با تلاش انتشارات افق و ترجمه‌ی خواندنی مینا قنواتی اکنون در دستان شما قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی سام وو نترسو

سام وو نترسو (Sam Wu) مجموعه داستانی کمیک و خنده‌دار به قلم کیتی سانگ و کوین سانگ برای کودکان است. ماجراهای این مجموعه حول محور شخصیت یک پسربچه‌ی کوچک به نام «سام وو» شکل می‌گیرد. سام وو تصور می‌کند هیچ‌چیز در دنیا نمی‌تواند او را بترساند؛ البته که همه‌ی بچه‌ها و حتی آدم‌بزرگ‌ها حس ترس را تجربه می‌کنند و سام وو نیز از این قضیه مستثنی نیست. اما با چالش‌ها و ماجراهای تازه‌ای که در هر قسمت سر راه قهرمان کوچک و نترس این داستان قرار می‌گیرد، سام کم‌کم می‌فهمد که باید چطور از پس ترس‌ها بربیاید و آن‌ها را مدیریت کند. هر جلد از این مجموعه‌ی خواندنی با یک ماجرای خنده‌دار آغاز می‌شود و در هر صفحه نیز تصاویری کمیک و مهیج بسیاری از روند داستان وجود دارد. نویسندگان داستان‌های سام وو نترسو سعی می‌کنند با زبان طنز، مخاطبان خود را با احساسات مختلف آشنا کنند و از نحوه‌ی روبه‌رو شدن با ترس‌ها و نگرانی‌ها بگویند. از دیگر جذابیت‌های این مجموعه، انتخاب یک کودک آسیایی و رنگین‌پوست به عنوان شخصیت اصلی ماجراهاست. خالقان مجموعه‌ی سام وو با این انتخاب دست به خلاقیت ویژه‌ای زده‌اند و قهرمانی تازه و متفاوت به جهان داستان‌های کودکانه معرفی کرده‌اند. نسخه‌ی فارسی این مجموعه با تلاش‌های انتشارات افق به فارسی برگردان شده است. «سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد»، «سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد»، «سام وو نترسو از عنکبوت‌ها نمی‌ترسد» نام برخی جلد‌های ترجمه‌شده از این مجموعه‌ی خواندنی هستند.

معرفی و دانلود کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد

در نکوداشت کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد

  • بازار داستان‌های تصویری همچنان پررونق است؛ اما باید انتخاب یک شخصیت غیرسفیدپوست به‌عنوان قهرمان اصلی داستانی، را انتخابی ظریف دانست. قهرمانی از میراث آسیایی با گروهی از دوستان مختلف. ماجرایی بسیار سرگرم‌کننده، مهیج که خواننده با آن ارتباط می‌گیرد. (The Bookseller)
  • این داستان حال‌وهوای بزرگ شدن به‌عنوان یک‌پسربچه‌ی دورگه‌ی آمریکایی چینی را به‌خوبی منتقل می‌کند. طرفداران داستان‌های مارک پاریسی خالق سری «مارتی پنتس» و لنور لوک نویسنده‌ی مجموعه‌ی «آلوین هو» از این کتاب خوششان خواهد آمد. (نشریه‌ی کتابخانه‌ی مدرسه)
  • چارچوب کلی کتاب با آن کلمات درشت، صفحات سیاه و سفید و عناصر تصویری هنرمندانه‌ی بسیار، حتی خوانندگانی که در ابتدا چندان تمایلی ندارند را جذب خود می‌کند. (بوک لیست)

کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب‌های 6 تا 12 سال دنیای کتاب، همراه با ماجرای سرگرم‌کننده‌ی این کتاب حسابی می‌خندند و می‌آموزند.

در بخشی از کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد می‌خوانیم

قبل از اینکه بتوانم فکر کنم چرا غذا دادن به کوسه‌ها خیلی خطرناک است هل خوردیم و رفتیم داخل آکواریوم.

اصلاً شبیه ظرف ماهی زنده در رستوران چینی‌ها نبود.

برنارد برایم دست تکان می‌داد و فریاد می‌زد: «سام چقدر باحال است نه؟» سعی کردم با یک نگاه سریع همه‌چیز را ببینم اما نشد. انگار زیر آب بودیم اما می‌توانستیم نفس بکشیم. مثل اینکه سوار سفینه شده بودیم و رفته بودیم زیر آب‌هایی تاریک و پر از موجودات فضایی خوشبختانه به خاطر دیدن سریال پیشگامان فضا موجودات فضایی زیادی دیده بودم و اصلا نمی‌ترسیدم. خب، شاید فقط یک‌ذره ترسیده بودم، اندازه‌ی سر سوزن.

فهرست مطالب کتاب

1. من سام هستم، یک شکارچی شبح نترس!
2. اتل متل توتوله، آکواریوم چه‌جوره؟
3. حمله‌ی آدم‌فضایی‌ها
4. ارباب کوسه‌ها
5. مهمانی خطرناک
6. آرامش کوسه‌ها را به هم نزن!
7. پشت‌پنبه‌ای، گربه‌ی ساحلی
8. قرنطینه
9. بیسکویت میگویی و لباس راحتی
10. لباس شنای فضایی
11. حمله‌ی کوسه‌ها در استخر
12. آدم فقط یک‌بار آبله‌مرغان می‌گیرد
13. کوسه‌ها و آن حواس لعنتی‌شان
14. جشنی... برای کوسه‌ها
15. کیکی به‌افتخار قهرمان‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد
نویسنده،
مترجممینا قنواتی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-622-332-003-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۷۷۵۰۰ ۵۴,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد

برای دریافت کتاب سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.