معرفی و دانلود کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل: یک دست صدا ندارد

عکس جلد کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل: یک دست صدا ندارد
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل: یک دست صدا ندارد

جای شکی نیست که یک زنبور کوچولو به تنهایی نمی‌تواند یک حیوان بزرگ‌تر از خودش را نجات بدهد، اما اگر از حیوان‌های دیگر هم کمک بخواهد چه؟ کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل داستان کودکانه‌ی آموزنده‌ای درباره‌ی اهمیت همکاری، مشارکت و دوستی است که توسط تهمینه ترابی نگاشته و تصویرسازی شده است. در این داستان کوتاه با زنبور کوچولویی همراه می‌شویم که در تلاش برای نجات جوجه تیغی از تمام دوستانش کمک می‌خواهد و در این راه قدرت خارق‌العاده‌ای که دوستی و همکاری به هر کسی می‌دهد را یادآور می‌شود.

درباره‌ی کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل

جوجه تیغی توی رودخانه‌ی خطرناکی گیر افتاده؛ این اتفاق‌ها در جنگل چیز عجیبی نیست نه؟ هر روز هزاران جوجه تیغی و حیوان دیگر در حال عبور از رودخانه‌های مختلف در سرتاسر جهان در شرایط سختی گرفتار می‌شوند. اما تا به حال فکر کرده‌اید که چطور از این شرایط جان سالم به در می‌برند؟ به هر حال بیرون آمدن از چنین شرایطی خیلی سخت‌تر از گیر افتادن در آن است. جوجه تیغی داستان ما این را خوب می‌داند و به همین دلیل است که فریاد کمک سر می‌دهد. این سرآغاز داستان کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل است.

اولین کسی که فریاد کمک جوجه تیغی را می‌شنود زنبور کوچولویی است که در حال پرواز در آن نزدیکی است. شاید با خودتان بگویید یک زنبور معمولی چطور می‌تواند به یک جوجه تیغی کمک کند؟ خب زنبور کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل یک زنبور معمولی نیست. او قدرت خارق‌العاده‌ای دارد که در این راه به کمکش می‌آید. اما قدرتش چیزی مثل زور زیاد، سرعت باورنکردنی یا یک سلاح کشنده نیست؛ او تنها با کمک دوستان باوفا و ازخودگذشتگی دیگر حیوان‌ها می‌تواند دوستش را از شرایط دشواری که در آن اسیر شده نجات بدهد.

معرفی و دانلود کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل

زنبورک به جوجه تیغی می‌گوید که تحمل کند و قول می‌دهد تمام تلاشش را برای نجات دادن او از این مخمصه انجام بدهد. با گفتن این حرف به سرعت بال می‌زند و از آنجا دور می‌شود. اول به سراغ کلاغ می‌رود، بعد پروانه و درنهایت کفشدوزک. هیچ کدام از این حیوانات به‌تنهایی نمی‌توانستند جوجه تیغی را نجات بدهند اما حالا باهم قدرت کافی را دارند که به دوستشان کمک کنند و این همان قدرت خارق‌العاده‌ایست که آن‌ها را به قهرمان‌های قصه‌ی ما تبدیل می‌کند.

تهمینه ترابی با نگارش کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل قصد داشته اهمیت مفهومی کلیشه‌ای و بسیار اساسی را به کودکان یادآوری کند. مسلم است که مشارکت، یاری و همراهی، مفاهیم و مهارت‌های بسیار اساسی و پررنگی در تربیت و شکل‌گیری شخصیت کودکان هستند. به همین دلیل نویسندگان، آموزگاران، والدین و تولیدکنندگان آثار کودک و نوجوان در طی سال‌ها برای تفهیم این مسئله تلاش بسیاری انجام داده‌اند و کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل یکی دیگر از همین آثار است. تهمینه ترابی در این کتاب در عین روایت داستانی دوست‌داشتنی و سرگرم‌کننده، درس زندگی بسیار ارزشمندی به مخاطبان کوچک خود می‌آموزد.

کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل توسط تهمینه ترابی به نگارش درآمده و به همت موسسه فرهنگی آرمان رشد به چاپ رسیده است.

کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل را به تمام کودکان 6 تا 8 ساله پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل: یک دست صدا ندارد می‌خوانیم

زنبورک پر زد و رفت. به کفشدوزک رسید. گفت: «کفشدوزک عزیز! جوجه‌تیغی کوچولو توی رودخانه گیر افتاده. می‌توانی با من و کلاغ و پروانه همراه بشوی تا به جوجه‌تیغی کوچولو کمک کنیم و او را نجات بدهیم؟»

کفشدوزک گفت: «بله، حتماً می‌آیم. اما همه‌ی ما کوچکیم. شاید زورمان نرسد.»

زنبورک نگران شد. اما یک‌دفعه فکری به سرش زد و به کفشدوزک گفت: «درست است. همه‌ی ما کوچکیم. اما با هم برای نجات جوجه‌تیغی زور کافی داریم و می‌توانیم او را نجات بدهیم.»

کفشدوزک گفت: «راست می‌گویی زنبورک! پس بیا زود برویم.»

آن‌ها راه افتادند و سر راه پروانه و کلاغ را هم برداشتند و به طرف رودخانه پرواز کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل: یک دست صدا ندارد
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات8
زبانفارسی
شابک978-622-243-630-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل

برای دریافت کتاب زنبورک و حیوان‌های جنگل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.