معرفی و دانلود کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار

برای دانلود قانونی کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار

کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار، اثری درباره‌ی بررسیِ چگونگیِ استفاده از هوش مصنوعی در بهبود عملکرد فعالیت‌های تجاری است. احسان مجاهدی، محمد رضاپور، محسن یزدی‌نژاد و علی قاسمی، سعی کرده‌اند تا پس از تشخیص چالش‌های مشترک در کسب‌‌وکارها، راه‌کارهایی را برای حل این چالش‌ها با کمک هوش مصنوعی، پیشنهاد کنند. پس از مطالعه‌‌ی این کتاب، روش‌هایی را برای برطرف‌کردن مشکلات کسب‌‌وکارها توسط هوش مصنوعی فرا می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار

کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار، اثری سودمند برای آشنایی با کاربردهای هوش مصنوعی در حل مشکلات کاری است. احسان مجاهدی، محمد رضاپور، محسن یزدی‌نژاد و علی قاسمی، از چالش‌های رایج در بین شرکت‌های تجاری سخن رانده‌اند. مطالب کتاب حاضر با توضیحاتی درباره‌ی گستردگی خدمات هوش مصنوعی آغاز می‌شود. با مطالعه‌ی این راهکارها با روش‌هایی برای حل مشکلات شرکت‌های مختلف با استفاده از هوش مصنوعی آشنا می‌شوید. در این بخش توضیحاتی درباره‌ی مخالفت‌ها و ترس از هوش مصنوعی مطرح شده است.

نگرانی از جایگزینی نیروی انسانی توسط هوش مصنوعی و کاهش هزینه‌های نیروی کار، باعث ایجاد ترس از بیکاری و تغییرات ساختاری در کسب‌‌وکار شده است. پیچیدگی فناوری هوش مصنوعی و هزینه‌های بالای پیاده‌سازی آن، باعث‌شده تا برخی شرکت‌ها از سرمایه‌گذاری در این حوزه هراس داشته باشند. پس از بررسی نگرانی ذی‌نفعان از تغییر در کسب‌‌وکارها، توضیحاتی درباره‌ی ارتباط میان هوش مصنوعی و مدیریت منابع انسانی در این اثر مطرح شده است. نویسنده‌‌های کتاب، پس از بررسی توضیحاتی درباره‌ی مدیریت کارایی و عملکرد، مدیریت حقوق و پاداش و مدیریت ارتباط با کارکنان، به نمونه‌ کارهای انجام‌شده با هوش مصنوعی در شرکت‌های بزرگ اشاره کرد‌ه‌اند. در این بخش، نمونه‌هایی را از تجربه‌های شرکت‌ لیپ‌.اِی‌.‌آی و دانشگاه بایدو، در استفاده از هوش مصنوعی، مطالعه می‌‌کنید.

در ادامه‌ی کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار، این نکته را فرا می‌گیرید که هوش مصنوعی چه امکاناتی را برای کسب‌‌وکارها فراهم می‌کند. پیش‌بینی تقاضا و موجودی، بهینه‌سازی حمل‌‌و‌نقل، بهینه‌سازی مسیریابی و عملیات تحویل،‌ انتخاب تامین‌کننده و مدیریت ارتباط با تامین‌کننده و افزایش ایمنی، ازجمله امکاناتی هستند که به گفته‌ی نویسنده‌های کتاب، هوش مصنوعی را در اختیار کسب‌‌وکارها قرار می‌دهد. نمونه‌های اجرایی امکاناتی که به آن‌ها اشاره کردیم در شرکت‌هایی مانند والمارت، آمازون، گیگ‌پلاس و الو.اِی‌.آی، در این کتاب بررسی شده‌اند.

مدیریت بازاریابی با هوش مصنوعی، بخش مهم دیگری از کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار را به‌ خود اختصاص داده است. با مطالعه‌ی این بخش از نقش هوش مصنوعی در فرایند هوشمندسازیِ اتوماسیون بازاریابی، مدیریت منابع در راهبرد بازاریابی، تصمیم‌گیری هوشمندانه و سریع‌تر برای پیش‌بینی خرید، تولید محتوا و قیمت‌گذاری پویا، باخبر می‌شوید. نویسندگان کتاب بر این باور هستند که هوش مصنوعی، اثربخشی چشمگیری در مدیریت سرمایه‌گذاریِ کسب‌‌وکارهای مختلف دارد. مدیریت ریسک، رتبه‌بندی برای سرمایه‌‌گذاری، درجه‌بندی اعتبار مشتری، سبدگردانی و مدیریت سرمایه از حوزه‌هایی برشمرده‌ شده‌اند که با کمک هوش مصنوعی، عملکرد بهتری پیدا می‌کنند.

مدیریت ارتباط با مشتری، حوزه‌ی دیگری در کسب‌‌وکارهاست که نویسنده‌های این کتاب باور دارند با استفاده از هوش مصنوعی، بهینه‌تر خواهد شد. با توجه به اهمیت مفهوم تولید محتوا در تجارت‌های نوین، بخشی از این اثر به راه‌های بهبود فرایند تولید محتوا با هوش مصنوعی اختصاص یافته است. این فناوری به کمک ابزارهای تولید محتوا، تحلیل داده‌ها و شخصی‌سازیِ محتوا، امکان تولید محتوای باکیفیت و هدفمند را در مقیاس بزرگ فراهم می‌کند. همچنین هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیلِ رفتار کاربران و بررسی علاقه‌های آن‌ها، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا محتوای جذاب‌تری تولید کنند و بازدهی کمپین‌های بازاریابی خود را بهبود بخشند. مطالب کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب‌‌وکارها با بررسی نقش هوش مصنوعی در صنعت و سلامت، خاتمه پیدا می‌کند. تمامی جنبه‌های کسب‌‌وکار که نویسنده‌های کتاب از آن سخن گفته‌اند، در این اثر با نمونه‌هایی کاربردی، توضیح داده شده‌اند. این ویژگی،‌ کتاب حاضر را به منبعی اثربخش برای کسب اطلاعات درباره‌ی عملکردهای هوش مصنوعی در تجارت‌های مختلف، تبدیل کرده است.

کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب‌وکار را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران تجارت‌خانه‌های کوچک و بزرگ که به‌دنبال روش‌های جدیدی برای بهینه‌سازی کسب‌‌وکار خود هستند، مخاطب‌های اصلی این کتاب به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی کتاب حاضر برای علاقه‌مندان به کاربردهای هوش مصنوعی در دنیای تجارت نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار می‌خوانیم

هوش مصنوعی فرآیند تعامل با مشتری را خودکار می‌کند و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا ارزش مشتری بهتری ارائه دهند. با این‌ حال، شرکت‌ها رویکرد هوشمندانه‌تری را برای تعامل یک‌به‌یک با مشتریان خود اتخاذ می‌کنند. حجم وسیعی از داده‌ها چالشی را برای اجرای موفقیت‌آمیز این رویکرد ایجاد می‌کند. از این‌رو، برای ساده‌سازی فرآیند، داده‌های جمع‌آوری‌شده فیلتر، مرتب‌سازی، تراز و تحلیل می‌شوند تا گروه‌های کاربر را بهتر درک کنند و ارزش طول عمر آن‌ها را محاسبه کنند.

ارزش طول عمر مشتری پیش‌بینی سود خالص مشتری در طول چرخه عمر فروش است. این مقدار به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی و فروش خود را پیش‌بینی کنند. تجزیه‌ و تحلیل به ایجاد یک استراتژی آینده برای افزایش فروش کمک می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: چرا هوش مصنوعی؟
فصل دوم: مدیریت منابع انسانی
فصل سوم: مدیریت زنجیره تأمین
فصل چهارم: مدیریت بازاریابی
فصل پنجم: مدیریت سرمایه‌گذاری
فصل ششم: مدیریت ارتباط با مشتری
فصل هفتم: مدیریت محتوا
فصل هشتم: هوش مصنوعی در صنعت و سلامت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار
نویسنده، ، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات175
زبانفارسی
شابک978-622-218-592-3
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار

برای دریافت کتاب راهکارهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.