معرفی و دانلود کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب: با شرایط تجلی هماهنگ شوید و آرزوهای خود را با موفقیت جذب کنید

عکس جلد کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب: با شرایط تجلی هماهنگ شوید و آرزوهای خود را با موفقیت جذب کنید
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب: با شرایط تجلی هماهنگ شوید و آرزوهای خود را با موفقیت جذب کنید

ویکتوریا ام. گالاگر در کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب به خوانندگان خود می‌گوید که قانون جذب در عمل و هنگام اجرا، بسیار فراتر از مسائل تئوری صرف است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با استفاده از دستورات عملی روزمره و آسان، ذهنیت موفقی را برای خود ایجاد کنید تا بتوانید خواسته‌هایتان را دنبال کرده و به آن‌ها دست یابید.

درباره‌ی کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب

آیا تابه‌حال برایتان پیش آمده که از مسئله یا موضوعی بترسید و علی‌رغم پایین بودن احتمال وقوع، در هر صورت آن اتفاق بد برایتان رخ دهد؟ یا بالعکس، بارها و بارها به یک آرزو یا خواسته‌ی قلبی خود فکر کرده‌اید و حالا خود را ببینید که در کمال ناباوری به آن رسیده‌اید؟! حتی تصورش هم قشنگ است، مگر نه؟ فکر می‌کنید چه عاملی باعث این اتفاقات می‌شود؟ آیا از قدرت بی‌نهایت ذهن خود خبر دارید و می‌دانید که به‌وسیله‌ی آن قادر به انجام چه کارهایی و مقابله با چه چالش‌هایی هستید؟ ویکتوریا ام. گالاگر (Victoria Gallagher) هیپنوتراپیست باتجربه و متخصص در رشد شخصی و آموزش قانون جذب، در کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب (Practical Law of Attraction) قواعد و قوانین مربوط به یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نیروهای جهان را به شما می‌آموزد و یک قانون را به‌عنوان توضیحی برای تمام اتفاقاتی که دلیل منطقی برایشان نمی‌یابید، به شما ارائه می‌کند!

معرفی و دانلود کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب

کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب یک راهنمای کاربردی و جامع به‌شمار می‌رود که فراتر از آموزش تئوری است و به شما کمک می‌کند تا با استفاده از مراحل عملی روزمره و آسان برای دنبال کردن خواسته‌های خود، یک ذهنیت موفق ایجاد کنید. گالاگر از مخاطبان خود می‌خواهد که پتانسیل واقعی و نامحدود خود را با استفاده از تکنیک‌های مختلفی از جمله مراقبه، تجسم، خود هیپنوتیزمی، نوشتن، شکرگزاری و... بشناسند و به‌کار بگیرند. او می‌گوید که ذهن انسان سه سطح دارد و همکاری بین هر سه سطح ذهن اوست که اتفاق می‌افتد؛ خودآگاه، ناخودآگاه و فراخودآگاه؛ و افکار شما چه مثبت و چه منفی، هنگامی‌که این هشت شرط در یک راستا باشند، به حقیقت خواهند پیوست: میل یا ترس، اندیشه‌ها، خیال‌پردازی‌ها، باورها یا انتظارات، احساسات یا ارتعاشات، جاذبه‌ی خلاق، الهامات و تجلی. البته این نکته نیز قابل ذکر است که این موارد همیشه با ترتیب معینی اتفاق نمی‌افتند.

گالاگر در کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب رازهای جالبی را با خوانندگان خود در میان می‌گذارد. مثلاً اینکه شاید برخلاف باور عده‌ی بسیاری، هیچ جنی (در فرهنگ ما موکل) وجود ندارد که آرزوها را برآورده کند. قدرت تجلی در درون خود شماست و نیاز به سطحی از باور دارد که تنها در نتیجه‌ی رهاسازی برنامه‌های ناخودآگاهتان از منفی‌بافی جدا می‌شود و پس از آن، انگیزه‌ی لازم برای تحقق رؤیاها و اهدافتان به وجود می‌آید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را توسعه داده و آنچه برای رسیدن به موفقیت لازم است، بیاموزید و با لذت اجرا کنید.

ویکتوریا گالاگر کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب را در پنج بخش به رشته‌ی تحریر درآورده که شامل عناوینی چون «قوانین»، «مدل‌های ذهنی»، «شرایط» و «کیفیت‌ها» است. ضمن اینکه این کتاب شامل ده‌ها کاربرگ قابل دانلود، اسکریپت‌های مدیتیشن، تکنیک‌های ذهنی و استراتژی‌هایی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید خود را به فردی تبدیل کنید که دارای نوعی قدرت تجلی خارق‌العاده است. قدرتی که می‌توانددر ایجاد زندگی رویایی‌تان به شما کمک کند. پس وقت آن است که دست‌به‌کار شوید و کتاب پیش رو را بخوانید!

انتشارات زمان تغییر کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب را با ترجمه‌ی فارسی ساسان جعفرنیا منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب

  • بالاخره! ویکتوریا گالاگر اسرار آشکار خود را در این راهنمای کاربردی و جامع به اشتراک گذاشته و دقیقاً توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان با استفاده از قانون جذب موفق شد. اگر هنوز هم دچار چالش هستید و تلاش می‌کنید که رها شوید، کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب پاسخ‌هایی را که به دنبالشان هستید در اختیارتان می‌گذارد! (دکتر جو ویتا، نویسنده‌ی شماره 1 کتاب پرفروش عامل جذب)
  • «عملی»، لغت کاملاً درستی است! ای‌کاش وقتی بیش از 20 سال پیش سفرم را شروع کردم، این کتاب را داشتم. ویکتوریا قانون جذب را حتی برای شکاک‌ترین متفکران نیز قابل فهم کرده است. این کتاب یک راه برجسته برای آشنا کردن افراد جدید با قانون جذب است، و یک منبع الهام‌بخش عالی برای معتقدان قدیمی‌تر به‌شمار می‌رود که می‌خواهند از یک دوره‌ی آموزشی جدید استفاده کنند و به‌روز باشند. (باب دویل، کارشناس برجسته در برنامه‌ی «راز»)
  • کتابی شگفت‌انگیز که آماده‌ی اجرای دستورالعمل‌های آن هستم. ای‌کاش می‌توانستم آن را به تمام کسانی‌که می‌شناسم، پیشنهاد بدهم. (ونوس دایان، نویسنده)

کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی مناسب است که رویایی در سر دارند یا خیلی ساده، فقط می‌خواهند زندگی خود را به سوی بهتر شدن تغییر دهند.

در بخشی از کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب: با شرایط تجلی هماهنگ شوید و آرزوهای خود را با موفقیت جذب کنید می‌خوانیم

افسانه‌ی شماره‌ی 1: قانون جذب درست نیست

همیشه تعجب می‌کنم که چقدر افراد باهوش وجود دارند که در مورد قانون جذب یاد می‌گیرند و آن را به‌عنوان مزخرف می‌نویسند. تنها مشکل قانون جذب، درک نادرست از چیستی و نحوه‌ی عملکرد آن است.

قبل از اینکه قانون جذب را رد کنید، این را از خود بپرسید: آیا هماهنگ کردن افکار، احساسات، باورها و رفتارهایتان با آنچه می‌خواهید به شما کمک می‌کند یا مانع شما می‌شود؟ نکته اینجاست، اعتقاد به قانون جذب، اعتقاد به توانایی شما برای کنترل عمدی بر خلق واقعیت خود و نشان دادن هر چیزی است که می‌خواهید. این ایده که شما در مورد اینکه زندگی‌تان چگونه پیش می‌رود، نظری دارید، عده‌ای را خشمگین می‌کند. من فقط می‌توانم فرض کنم که این به این دلیل است که آن‌ها با گیر کردن در یک سیستم اعتقادی که از آن‌ها در حفظ ذهنیت قربانی حمایت می‌کند، اهداف متقابل دریافت می‌کنند.

اگر بر این عقیده هستید که آنچه فکر می‌کنید و احساس می‌کنید هیچ تأثیری بر واقعیت شما ندارد، نمی‌توانید نتایجی را که می‌خواهید به دست آورید. ذهن به گونه‌ای تنظیم شده است که اطلاعاتی را که با باورهای موجود شما مطابقت دارد، مورد حمایت قرار می‌دهد و از شواهدی که چنین نیستند، رد می‌کند. به یاد داشته باشید، قانون جذب همیشه کار می‌کند. اینکه چگونه برای شما کار می‌کند به شما بستگی دارد.

فهرست مطالب کتاب

ستایش کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب
پیشگفتار
مقدمه
آیا شما لایق موفقیت هستید؟
من کی هستم؟
چگونه قانون جذب را تعریف کنم؟
قانون جذب چگونه به وجود آمد؟
بخش 1: قوانین
بخش 2: مدل‌های ذهنی
بخش 3: شرایط
بخش 4: کیفیت‌ها
بخش 5: تکنیک‌هایی برای افزایش ارتعاش
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای کاربردی قانون جذب: با شرایط تجلی هماهنگ شوید و آرزوهای خود را با موفقیت جذب کنید
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-622-5872-33-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب

برای دریافت کتاب راهنمای کاربردی قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.