معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی

عکس جلد کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی
قیمت:
۷۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی

کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی نوشته‌ی وحید ایران نژاد، این نرم‌افزار کاربردی و ضروری را معرفی می‌کند و شیوه‌ی نصب و اجرای آن را می‌آموزد. این راهنمای مصور، فضا و محیط اسکایپ را کاملاً توضیح می‌دهد، کنترل‌پنل آن را تشریح می‌کند، تماس صوتی، گفت‌وگو و برگزاری کنفرانس را با کمک آن آموزش می‌دهد و در مورد Edge Server و نحوه‌ی ادغام Skype Server و Exchange Server صحبت می‌کند.

درباره‌ی کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی

در دنیای امروز بیشتر ارتباطات از طریق اینترنت و به‌صورت مجازی اتفاق می‌افتد. دیگر برای دیدن افراد و گفت‌وگو لازم نیست ساعت‌ها در راه بود و روزها به انتظار نشست، بلکه در کسری از ثانیه می‌توان به شکل صوتی و تصویری با آن‌ها تماس گرفت. این موضوع مخصوصاً در حوزه‌ی کسب‌وکار اهمیت بیشتری دارد. به این معنا که دیگر ضروری نیست برای انجام یک کنفرانس، محلی را مشخص و هزینه‌ای از این بابت پرداخت کرد. حالا با یک نرم‌افزار آنلاین همه می‌توانند در کنار هم جمع شوند و با یکدیگر تعامل داشته باشند. یکی از بهترین نرم‌افزارهای این حوزه اسکایپ است. کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی نوشته‌ی وحید ایران نژاد به معرفی این محصول برنامه‌ی کاربردی می‌پردازد و می‌کوشد نحوه‌ی نصب و اجرای آن را توضیح دهد. بر این اساس نویسنده ابتدا مقدمات نصب اسکایپ را تشریح می‌کند و می‌گوید که برای شروع آن باید با چه مفاهیمی آشنا شویم. در ادامه در مورد سرتیفیکیت آن صحبت می‌کند و طریقه‌ی نصب آن را به‌صورت مصور و گام‌به‌گام یاد می‌دهد. شما در این مرحله نصب فرانت‌اند سرور و DNS Records را می‌آموزید.

با بیشتر شدن سرعت اینترنت و فراگیر شدن استفاده از آن، ایده‌های آنلاین هم گسترش پیدا کردند که از مهم‌ترین آن‌ها امکان پخش مستقیم و زنده بود. تا پیش از آن به خاطر کند بودن سرعت این قابلیت وجود نداشت و خیلی مورد استقبال قرار نمی‌گرفت. ولی تقریباً از یک دهه پیش این موضوع به کانون توجهات آمد. حالا همه می‌توانستند فیلم‌ها را به‌صورت استریم ببینند و امکان پخش زنده از اینترنت شکل گرفت. نرم‌افزارهای گفت‌وگو و کنفرانس زنده هم محصول همین دوران هستند. مایکروسافت مثل دیگر کمپانی‌های بزرگ خیلی زود به سمت توسعه‌ی این نرم‌افزارها رفت. این شرکت در سال 2015 اسکایپ را خرید و با ایده‌ی نرم‌افزاری خود ترکیب کرد. خروجی این ادغام skype for business server 2015 بود که به‌سرعت مورد توجه عموم قرار گرفت. مخصوصاً کسب‌وکارها به آن روی خوش نشان دادند و آن را به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی‌شان برای کنفرانس‌های آنلاین انتخاب کردند. اهمیت این پدیده به‌خصوص بعد از دوره‌ی کرونا بیشتر به چشم آمد. وحید ایران نژاد در کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی به جنبه‌های مختلف این ابزار پرداخته و سعی کرده شیوه‌ی پیکربندی آن را توضیح دهد. بر همین اساس او کنترل پنل آن را تشریح کرده و تماس صوتی و برگزاری کنفرانس از طریق آن را آموزش داده است. همین‌طور در مورد Edge Server صحبت کرده و به ادغام Skype Server و Exchange Server پرداخته است. نحوه‌ی مانیتور کردن، آرشیو کردن و Call Admission هم از دیگر موضوعات این کتاب راهنما هستند.

کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به انتشار رسانده است.

کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این راهنما به علاقه‌مندان رشته‌ی آی‌تی و کارشناسان این حوزه توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات661
زبانفارسی
شابک978-600-124-889-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی

برای دریافت کتاب راهنمای جامع skype for business server 2015 برای بهبود کسب و کار سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.