معرفی و دانلود کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده)

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده)

کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده) اثر گروهی از نویسندگان، راهنمای حرفه‌ای شما در انجام پروژه‌های نرم‌افزار کی شات است. طراحان صنعتی و مهندسی با کمک دروس گام‌به‌گام این کتاب می‌توانند مدل سه‌بعدی قطعات مدنظر خود را به تصویری دقیق و مشابه محصول نهایی تبدیل کنند و آن را برای ارزیابی و ارائه به بازار و یا کارفرما آماده سازند.

درباره‌‌ی کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده)

متخصصان رندرگیری یا تهیه‌ی تصاویر از مدل‌های سه‌بعدی، این‌روز‌ها به سراغ نرم‌افزار بی‌مانند کی شات می‌روند؛ نرم‌افزاری پرفایده که به کاربران خود اجازه‌ می‌دهد تا به راحتی از مدل‌های تهیه‌شده از قطعات صنعتی و غیرصنعتی، تصاویر باکیفیت و واقعی تهیه کنند. کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده)، نوشته‌ی جمعی از متخصصین پرسابقه‌ی این حوزه، به شما کمک می‌کند تا مراحل به‌کارگیری این ابزار هوشمند را با رویکردی کاملاً عملی و کاربردی بیاموزید.

تکنولوژی رندریگ این روز‌ها نقش‌های اساسی و متنوعی در بازار صنایع ایفا می‌کند. تقریباً می‌توان گفت که دیگر بدون وجود نرم‌افزار‌های پردازش تصویر همچون کی شات، ترسیم دقیق و نهایی از طراحی سه‌بعدی محصولات مختلف غیرممکن خواهد بود. کاربری وسیع نرم‌افزار کی شات، پروژه‌های عظیمی همچون طراحی داخلی ساختمان تا ظریف‌ترین طراحی‌ها در صنعت ساخت جواهرات را نیز در خود جای می‌دهد، و درنتیجه، استفاده از قابلیت‌های مختلف این نرم‌افزار، دانش و مهارت خاصی را می‌طلبد.

کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot به خوانندگان کمک می‌کند تا صفر‌تاصد کار با نرم‌افزار کی شات، از نصب برنامه تا رسیدن به تصویر نهایی، را به‌طور دقیق فرابگیرند و حاصل آموخته‌های خود را در پروژه‌های مختلف پیاده‌سازی کنند. برای رسیدن به این هدف، نویسندگان این اثر، سخن خود را از مبانی اصلی کار با کی شات آغاز می‌کنند. در این مرحله شما ابتدا با محیط کلی نرم‌افزار و ابزار‌های مختلف آن آشنا می‌شوید و سپس نحوه‌ی آغاز یک پروژه و فراخوانی مدل به نرم‌افزار را می‌آموزید. در ادامه‌ی راه، نویسندگان کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot خوانندگان خود را با تنظیمات حرفه‌ای‌تری آشنا می‌کنند و برای مثال، نحوه‌ی ایجاد بافت، برچسب، برش و همچنین تنظیمات مربوط با سایه و نورپردازی را به‌طور دقیق به شما یاد می‌دهند. همچنین در ادامه، فهرستی از دستورات میانبری و کلید‌های راهبردی در نرم‌افزار کی شات به شما ارائه می‌شود تا بتوانید پروژه‌های خود را با سرعت و دقت هرچه‌تمام‌تر پیش ببرید.

نکته‌ی طلایی دیگر آن است که به همراه مباحث این کتاب پرفایده، تصاویری متنوع و چند نمونه از پروژه‌های اجراشده نیز تهیه شده تا هیچ ابهام و چالشی برای یادگیری موضوعات آن باقی نماند. فصل‌های پایانی کتاب نیز به شما کمک می‌کند تا پروژه‌ی اجرا‌شده‌ی خود را ویرایش کنید، نواقص احتمالی آن را برطرف سازید و درنهایت، پروژه‌ی خود را برای خروجی گرفتن آماده کنید.

درس‌نوشته‌های کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده)، برای طیف عظیمی از علاقه‌مندان به طراحی سه‌بعدی مفید خواهد بود اما به‌طور ویژه‌ای به تصویرگران و طراحان رندر‌های تبلیغاتی و استدیویی در اجرای دقیق پروژه‌ها یاری خواهد رساند. همچنین سرفصل‌های جذاب این کتاب به طراحان زیورآلات، طراحان مبلمان، طراحان بسته‌بندی، خودرو‌ها، قطعات صنعتی و حتی طراحان انیمیشن، در رسیدن به طراحی نهایی از محصول کمک خواهد کرد. این کتاب همچنین با تلاش‌های یکی از ناشرین پرکار در زمینه‌ی کتاب‌های فنی و خودآموز، یعنی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست شما می‌رسد.

کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده) برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به یادگیری طراحی صنعتی، طراحی مهندسی و طراحی محصولات از خواندن این کتاب فایده می‌برند.

در بخشی از کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده) می‌خوانیم

پنل Library در نرم‌افزار Keyshot مربوط به اعمال متریال (Materials)، محیط (Environments)، تصاویر پس‌زمینه (Backplates Image)، بافت‌ها و برجستگی‌ها (Textures & Bumps) و حتی استفاده از مدل‌های آماده (Models) موجود در این نرم‌افزار می‌باشد. از پنل Project جهت اعمال تغییرات و همچنین ویرایش متریال اختصاص داده شده به مدل، تغییرات بر روی محیط کاری و تصاویر پس‌زمینه، نورپردازی محیط، اعمال سایه‌ها و بازتاب نور، تعیین میزان روشنایی (Brightness و Contrast) محیط، تغییر مکان قرارگیری (چرخش، جابجایی و ...) مدل یا قطعه‌ی واردشده در محیط کاری نرم‌افزار، ایجاد برچسب (Label) بر روی قطعات، ایجاد دوربین و تنظیمات مربوط به آن و ... استفاده می‌شود. در نرم‌افزار Keyshot و پنل Library کتابخانه‌ی وسیعی از متریال، بافت‌ها، محیط‌ها (داخلی، خارجی، استودیویی)، تصاویر پس‌زمینه، مدل‌های آماده وجود دارد. این کتابخانه طوری تنظیم شده است که همانند یک مرورگر پرونده در یک سیستم عامل عمل می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: آشنایی با محیط نرم‌افزار
فصل سوم: تنظیمات نرم‌افزار PREFERENCES
فصل چهارم: نحوه‌ی کار با پنل‌های LIBRARY و PROJECT
فصل پنجم: نحوه‌ی کار با دوربین و بررسی تنظیمات آن
فصل ششم: تنظیمات صفحه‌ی رندر (IMAGE)
فصل هفتم: بررسی پنجره‌ی رندر (RENDER) و تنظیمات آن
فصل هشتم: ضمایم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده)
نویسنده، ، ، ، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات193
زبانفارسی
شابک978-622-218-375-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن، کتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده)

برای دریافت کتاب خودآموز نرم افزار Keyshot سطح مقدماتی تا پیشرفته (همراه با پروژه‌های انجام شده) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.