معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 91 طبقه

عکس جلد کتاب خانه درختی 91 طبقه
قیمت:
۹۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 91 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 91 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه درختی 91 طبقه

اندی گریفیتس، نویسنده‌ی موفق نیویورک تایمز در کنار تصویرگر همیشگی خود تری دنتون بار دیگر با ماجراهای تازه‌ی کتاب خانه درختی 91 طبقه میزبان شما است. اندی و تری، این روز‌ها در خانه‌ی درختی اسرارآمیز خود میزبان چند مهمان کوچک هستند. اما مشکل آن‌جاست که این مهمانان تازه‌وارد، بازیگوش‌ترین بچه‌هایی هستند که به عمر خود می‌توانید ببینید. پس طولی نمی‌کشد که اندی و تری باید در طبقات این خانه‌ی عظیم‌الجثه، دنبال دوستان وروجک خود بگردند!

درباره‌‌ی کتاب خانه درختی 91 طبقه

با اتفاقات تازه‌ی خانه‌ی درختی اندی و تری همراه شوید؛ چرا که آن‌ها به تازگی 13 طبقه‌ی دیگر نیز بر خانه‌ی پرماجرای خود ساخته‌اند و داستان‌ها و البته دردسرهای تازه‌ای به‌بار آورده‌اند. اندی گریفیتس (Andy Griffiths) خالق کتاب پرطرفدار خانه درختی 91 طبقه (The 91-Storey Treehouse)به همراه همکار و تصویرگر ثابت مجموعه‌ی خود تری دنتون (Terry Denton) ادامه‌ی داستان را برای شما تعریف خواهد کرد.

معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 91 طبقه

خانه‌ی درختی اندی و تری، همیشه میزبان مهمانان عجیب‌وغریب تازه‌ای است؛ مخصوصاً حالا که طبقات این خانه‌ی اسرارآمیز از همیشه بیشتر و به یک خانه درختی 91 طبقه تبدیل شده است. اکنون ساکنان این خانه در طبقات مختلف آن یک گرداب بزرگ و غول‌پیکر، یک زیردریایی به شکل ساندویچ، یک تار عنکبوت عظیم و یک قطار از سیب‌زمینی له‌شده نیز دارند! باوجود این خانه‌ی شلوغ و پرسروصدا، اندی و تری باید به یک کار بزرگ نیز رسیدگی کنند. آن‌ها مشغول نوشتن یک داستان تازه هستند و برای این کار نیاز به تمرکز زیادی دارند. اما در این شرایط است که چند مهمان ناخوانده هم سرو‌کله‌شان پیدا می‌شود و برنامه‌ی ساکنان خانه‌ی درختی را زیرورو می‌کنند. آقای دماغ‌گنده از اندی و تری خواهش می‌کند تا چند روزی میزبان این مهمانان کوچک باشند و از آن‌ها حسابی مراقبت کنند؛ اما اندی و تری بیچاره هیچ نمی‌دانند که مهمانان جدیدشان تا چه اندازه وروجک و پرجنب‌وجوش هستند. طولی نمی‌کشد که وروجک‌ها در خانه راه می‌افتند و به این‌سو و آن‌سو می‌دوند. هرلحظه ممکن است بلایی سر این مهمانان پرآشوب بیاید و آن وقت است که آقای دماغ‌گنده حسابی از دست اندی و تری شاکی می‌شود. قهرمانان خانه درختی 91 طبقه حالا باید هرطور شده دوستان وروجک خود را دنبال کنند و مراقب باشند تا یک مو از سرشان کم نشوند. اما گویی کمی دیر دست جنبانده‌اند و حالا خبری از هیچ‌کدام از مهمانان ناقلا نیست. پیدا کردن این دوستان بازیگوش اصلاً کار راحتی نیست. آن‌ هم در خانه‌ای که یک گرداب غول‌آسا و یک تارعنکبوت عظیم‌الجثه در طبقات آن پیدا می‌شود. در این شرایط بهتر است هرچه زود‌تر به سراغ مادام‌همه‌چیز‌دان برویم. ظاهراً کلید حل این مشکل تنها به دستان او باز می‌شود؛ البته قبل از آن که دیگر کار از کار گذشته باشد. پس دست بجنبانید و فوراً راهی طبقات خانه شوید!

این اثر یک داستان تصویری شلوغ و پرماجراست؛ از آن داستان‌هایی که ساعت‌ها خوانندگان کوچک را پای تصاویر پرجزئیات و خیره‌کننده‌ی خود می‌نشاند و استعداد شگفت‌انگیز نویسنده در خلق لحظات طنزآمیز، بار‌ها شما را به خنده می‌اندازد. این داستان خواندنی در سال 2017 منتشر شده و حالا نسخه‌ی فارسی آن با ترجمه‌ای روان و جذاب از صالحه ترابی نوا و تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی خانه‌ درختی

خانه درختی (Treehouse) یک مجموعه‌ی کمیک برای کودکان به قلم اندی گریفیتس است. تری و اندی دو شخصیت اصلی این مجموعه و صاحبان یک خانه‌ی درختی عجیب و شگفت‌انگیز هستند. آن‌ها هرروز طبقات بیشتری به این خانه‌ی جادویی اضافه می‌کنند و البته در هر طبقه اتفاقات تازه و خنده‌داری انتظار ساکنان خانه را می‌کشد. تری دنتون تصویر‌ساز این مجموعه به همراه روایت طنزآمیز نویسنده، جزئیات خیره‌کننده‌ای را از ماجراهای خنده‌دار این خانه به تصویر می‌کشد و در هر صفحه از کتاب، مخاطب کوچک را مجذوب تماشای لحظه‌های شاد و بامزه‌ی این دو دوست می‌کند. این مجموعه همچنین با تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به زبان فارسی نیز ترجمه شده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی خانه درختی

  • برنده‌ی جایزه‌ی صنعت کتاب استرالیا (ABIA)، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی ادبیات کودکان KOALA، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی سالانه‌ی کتاب خوانندگان جوان استرالیا (YABBA)، سال 2018
  • عنوان پرفروش هفته‌نامه‌ی ناشران
  • انتشار در بیش از 35 کشور دنیا

نکوداشت‌های کتاب خانه درختی 91 طبقه

  • اگر این مجموعه را شروع کنید، بعید است که آن را متوقف کنید. (بوک تراست)
  • این مجموعه برای برای کودکانی که دارای حس شوخ‌طبعی هستند ایده‌آل است. حتی بزرگسالان نیز می‌توانند مطمئن باشند که این کتاب آن‌ها را می‌خنداند. (سایت معرفی کتاب کودکان Toppsta)

کتاب خانه درختی 91 طبقه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های مصور و خنده‌دار، با این کتاب و روایت جذاب آن همراه خواهند شد.

در بخشی از کتاب خانه درختی 91 طبقه می‌خوانیم

بالاخره به چادر خانم همه‌چیزدان می‌رسیم و وارد آن می‌شویم. چادرش تاریک و یک‌جورهایی ترسناک است. خانم همه‌چیزدان پشت یک میز گِرد کوچک نشسته است و به گوی بلورین بزرگش خیره نگاه می‌کند.

او بدون اینکه سرش را بالا بیاورد می گوید: «خوش اومدید. منتظرتون بودم.»

تری می‌گوید: «منتظر بودی؟»

خانم همه‌چیزدان می گوید: «معلومه. می‌دونستم می‌آیید و می‌دونم که برای چی اومدید. همه‌ی چیزهایی که باید بدونم رو می‌دونم؛ گذشته، حال و آینده.»

من می گویم: «اگه می‌دونی که ما برای چی اومدیم این‌جا، می‌تونی جواب سؤالمون رو بدی؟»

او می‌گوید:« معلومه که می‌تونم. من خانم همه‌چیزدانم. می‌تونم جواب هر سؤالی رو بدم. همه‌ی چیزهایی که باید بدونم رو می‌دونم؛ گذشته، حال و...

من می‌گویم: «می‌دونیم.»

خانم همه‌چیزدان می‌گوید: «می‌دونم می‌دونی.»

من می‌گویم: می‌دونیم که می‌دونی که می‌دونیم، پس می‌تونی جواب سؤالمون رو بدی؟»

خانم همه‌چیزدان می‌گوید: «بله می‌تونم، ولی نه تا وقتی که سوالت رو نپرسی.»

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خانه‌ی درختی91 طبقه
فصل دوم: خانم همه‌چیزدان
فصل سوم: دماغ‌گنده‌های کوچولو
فصل چهارم: چرخیدن و فرورفتن
فصل پنجم: 100000 کیلومتر زیر دریا
فصل ششم : گیرافتاده
فصل هفتم: بنارنیا
فصل هشتم: گیرافتادن در دام عنکبوت
فصل نهم: باهوش‌تر و باهوش‌ترتر
فصل دهم: اخطار
فصل یازدهم: کلاه مخصوص
فصل دوازدهم: بابابزرگ می‌ترکد
فصل سیزدهم: فصل آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه درختی 91 طبقه
نویسنده
مترجمصالحه ترابی نوا
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-622-5260-58-0
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه درختی 91 طبقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانه درختی 91 طبقه

برای دریافت کتاب خانه درختی 91 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.