معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 78 طبقه

عکس جلد کتاب خانه درختی 78 طبقه
قیمت:
۷۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 78 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 78 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه درختی 78 طبقه

اندی گریفیتس، داستان‌نویس پرطرفدار نیویورک تایمز و سازنده‌ی کتاب خانه درختی 78 طبقه، خوانندگان کوچک خود را با اتفاقات بامزه و خنده‌دار این خانه‌ی عجیب‌وغریب حسابی خواهد خنداند. تری، این‌روز‌ها حسابی مشغول است. او قرار است به زودی در یک فیلم بازی کند. اما عجیب است که در این شرایط خبری از دوست همیشگی او یعنی اندی نیست. پس باید خودمان دست‌به‌کار شویم و در طبقات این خانه‌ی درختی بلند‌وبالا، به دنبال او بگردیم.

درباره‌‌ی کتاب خانه درختی 78 طبقه

حتماً شگفت‌زده‌ خواهید شد اگر بفهمید به‌تازگی 13 طبقه‌ی جدید به خانه‌ی اندی و تری اضافه شده است! اندی گریفیتس (Andy Griffiths) در قسمت تازه‌ای از مجموعه‌ داستان‌های کمیک خود، کتاب خانه درختی 78 طبقه (The 78-Storey Treehouse) به اندازه‌ی طبقات اضافه‌شده به این خانه‌ی پرسروصدا، ماجرا و قصه‌ی تازه برای تعریف کردن دارد!

اندی و تری، از بالا و پایین کردن در طبقات خانه‌ی درختی خود خسته نمی‌شوند؛ همین تازگی‌ها نیز چند طبقه‌ی دیگر بر روی این خانه‌ی اسرارآمیز ساخته شده و حالا آن‌ها صاحب یک خانه درختی 78 طبقه هستند. اما اضافه شدن اتاق‌های بیشتر در این خانه تنها یک معنا دارد: ماجراهای بیشتر! حالا در یکی از طبقات خانه‌ی درختی یک دادگاه تمام‌عیار برپاست که توسط یک قاضی ربات اداره می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 78 طبقه

طبقه‌ی دیگر به یک استادیوم ورزشی اختصاص دارد و در قسمت‌های دیگر خانه نیز می‌توان یک کارواش اتوموبیل و یک مرکز ذخیره‌سازی فوق‌امنیتی چیپس پیدا کرد. اما جدید‌ترین قسمت این خانه‌، مربوط می‌شود به یک سینمای بزرگ و غول‌پیکر؛ صفحه‌ی نمایش این سینما از هر تلوزیونی که در عمرتان دیده‌اید نیز بزرگ‌تر است و یک سالن عظیم و باورنکردنی هم دارد. تری بیشتر از هرکسی برای این قسمت از خانه هیجان‌زده است؛ چرا که او قرار است در یک فیلم سینمایی بازی کند و به‌زودی به یک ستاره‌ی سینمایی بزرگ تبدیل شود. آقای کله‌گنده کارگردان این فیلم و جیل هم‌بازی اصلی او در نمایش است. از همه جالب‌تر آن که قرار است فیلم در همین خانه‌ی درختی ساخته شود. اما در این شرایط یک چیزی سر جای خودش نیست. انگار مدتی‌ست از اندی، دوست صمیمی و هم‌خانه‌ی تری خبری نشده و معلوم نیست کجا رفته. حقیقتاً پیدا کردن یک پسر کوچک در خانه‌ای به این بزرگی چندان کار راحتی هم نیست. اما هرطور شده باید از کار او و علت غیبتش سر در بیاوریم. نکند اندی از بازی تری در این نقش ناراحت شده؟ یا آن که اصلاً اتفاقی برای او افتاده است؟ بیایید به طبقات این خانه‌ی شگفت‌انگیز پا بگذاریم.

کتاب خانه درختی 78 طبقه یک داستان سرگرم‌کننده و سراسر خنده برای همه‌ی کودکان است. تصویر‌گری‌های دیدنی تری دنتون (Terry Denton) در کنار روایت شوخ‌طبعانه‌ی نویسنده، خوانندگان کوچک را ساعت‌ها پای این ماجرای لذت‌بخش و تماشایی می‌نشاند و پیوند مخاطبان خردسال با دنیای کتاب و به‌ویژه ماجراهای کمیک را قوی‌تر می‌کند. این داستان در سال 2016 منتشر شده و نسخه‌ی فارسی آن نیز با ترجمه‌ی جذاب مطهره ابراهیم زاده، از انتشارات نگاه آشنا به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی خانه‌ درختی

خانه درختی (Treehouse) یک مجموعه‌ی کمیک برای کودکان به قلم اندی گریفیتس است. تری و اندی دو شخصیت اصلی این مجموعه و صاحبان یک خانه‌ی درختی عجیب و شگفت‌انگیز هستند. آن‌ها هرروز طبقات بیشتری به این خانه‌ی جادویی اضافه می‌کنند و البته در هر طبقه اتفاقات تازه و خنده‌داری انتظار ساکنین خانه را می‌کشد. تری دنتون تصویر‌ساز این مجموعه به همراه روایت طنزآمیز نویسنده، جزئیات خیره‌کننده‌ای از ماجراهای خنده‌دار این خانه به تصویر می‌کشد و در هر صفحه از کتاب، مخاطب کوچک را مجذوب تماشای لحظه‌های شاد و بامزه‌ی این دو دوست می‌کند. این مجموعه با تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به فارسی نیز ترجمه شده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی خانه درختی

  • برنده‌ی جایزه‌ی صنعت کتاب استرالیا (ABIA)، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی ادبیات کودکان KOALA، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی سالانه‌ی کتاب خوانندگان جوان استرالیا (YABBA)، سال 2018
  • عنوان پرفروش هفته‌نامه‌ی ناشران
  • انتشار در بین از 35 کشور دنیا

نکوداشت‌های مجموعه‌ی خانه درختی

  • آشوب و هرج‌ومرج را به بهترین شیوه به تصویر می‌کشد. (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • یک ماجراجویی وقفه‌ناپذیر. (بوک لیست)
  • نویسنده از خوانندگان می‌خواهد تا با او و رفیقش تری، همراه شوند. (Barnes & Noble)

کتاب خانه درختی 78 طبقه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانان و عاشقان داستان‌های تصویری و سرگرم‌کننده، عاشق این کتاب خواهند شد.

در بخشی از کتاب خانه درختی 78 طبقه می‌خوانیم

مِل به سمت من می‌آید.

با صدای آهسته می‌گوید: «ببین، درک می‌کنم که ناراحتی. منم مثل تو ناراحتم. بیشتر دوست داشتم نقش تری رو بازی کنم، ولی بیا حرفه‌ای‌تر رفتار کنیم، باشه»

می‌گویم: حرفه‌ای؟ تنها کاری که توش حرفه‌ای هستی دزدیه. تو نقش من رو دزدیدی.»

مِل می‌گوید: «من نقش تو رو ندزدیده‌م، من یه بازیگرم.»

از صحنه دور می‌شوم و می گویم: «حالا هرچی! اگه کسی من واقعی رو خواست، بگو تو اتاق خط‌خطی کردنم.»

ولی طبق معمول هیچ‌کسی توجهی نمی‌کند. خیلی مشغول ساختن آن فیلم احمقانه هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خانه درختی 78 طبقه
فصل دوم: خانه درختی: فیلم
فصل سوم: بچرخ، بچرخ، بچرخ
فصل چهارم: خط‌خطی، خط‌خطی، خط‌خطی
فصل پنجم: روزی که در یک گودال آب سپری شد
فصل ششم: مشکل در سرزمین اندی
فصل هفتم: پهن گاو
فصل هشتم: زندگی‌نامهٔ زندگی‌ام از زبان خودم (بدون تری)
فصل نهم: دزد چیپس‌ها
فصل دهم: اندی در مقابل تری
فصل یازدهم: ستاره‌های فیلم آقای کله‌گنده
فصل دوازدهم: خانه‌گاوی: فیل-ماااا
فصل سیزدهم: فصل آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه درختی 78 طبقه
نویسنده
مترجمنیلوفر گنجی
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات337
زبانفارسی
شابک978-622-5260-57-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه درختی 78 طبقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانه درختی 78 طبقه

برای دریافت کتاب خانه درختی 78 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.