معرفی و دانلود کتاب تصاویر دوقلو: سطح دشواری 1

عکس جلد کتاب تصاویر دوقلو: سطح دشواری 1
قیمت:
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تصاویر دوقلو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تصاویر دوقلو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تصاویر دوقلو: سطح دشواری 1

با کتاب تصاویر دوقلو: تفاوت‌ها قرار است حسابی به مغز خود نرمش بدهیم! سارا مطلوب، نویسنده‌ و طراح این قسمت از مجموعه‌ کتاب‌های گردو، یک بازی فکری جذاب برای کودکان سه سال به بالا آماده کرده است. این اثر شامل 25 جفت تصویر مشابه است که به‌جز چند اختلاف کوچک، درست عین یک‌دیگرند. خوانندگان باهوش و حواس‌جمع این کتاب، باید تفاوت میان تصاویر دوقولو را پیدا کنند و حتی اگر دلشان خواست آن‌ها را رنگ‌آمیزی کنند.

درباره‌‌ی کتاب تصاویر دوقلو: تفاوت‌ها

برای شروع یک بازی سرگرم‌کننده و مهیج آماده هستید؟ سارا مطلوب، مولف و طراح کتاب تصاویر دوقلو: تفاوت‌ها برای مخاطبان کوچک خود 25 جفت تصویر همسان آماده کرده است. درابتدا هیچ‌ تفاوتی بین دو تصویر دوقلو دیده نمی‌شود. اما اگر کمی دقت کنید می‌توانید ببینید که دو تصویر در تعدادی جزئیات ریز با‌هم تفاوت دارند که پیدا کردن آن کار کودکان شماست. همچنین بچه‌ها اگر بعد از انجام بازی می‌خواهند از درستی پاسخ‌های خود مطمئن شوند می‌توانند به بخش دوم کتاب یعنی قسمت پاسخ‌نامه سری بزنند.

معرفی و دانلود کتاب تصاویر دوقلو

کتاب تصاویر دوقلو: تفاوت‌ها یک بازی اثربخش برای بالا بردن مهارت‌های دیداری و حافظه‌ی کودکان است. این کتاب همچنین به افزایش فعالیت بخش‌های مختلف مغز و بهبود عملکرد آن در درازمدت نیز کمک می‌رساند. بازی‌های کتاب تصاویر دوقلو این قابلیت را دارد که به تنهایی توسط کودک، یا با همراهی پدر و مادر و مربیان، و یا حتی به‌صورت بازی جمعی میان دوستان انجام شود. درهرصورت اطمینان داشته باشید که این سرگرمی آموزنده، اوقات خوش و پرهیجانی را برای فرزندان شما فراهم می‌کند. درضمن تصاویر این کتاب به‌صورت تو‌خالی آماده شده‌اند تا مخاطبان کوچک آن بتوانند در کنار بازی، از فرصت رنگ‌آمیزی نیز لذت ببرند. گفتنی‌ست این کتاب با سطح دشواری یک آماده شده تا برای کودکان سه سال به بالا مناسب باشد.

انتشارات مهرسا کتاب تصاویر دوقلو: تفاوت‌ها را به دست کودکان ایران‌زمین می‌رساند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب گردو

کتاب‌های گردو، محصولی فرهنگی از مجموعه‌ی باشگاه مغز کودکان و کاری از انتشارات مهرساست. سازندگان این مجموعه‌ی آموزشی، با هدف بالا بردن توانمندی‌های ذهنی کودکان، در هر قسمت یک بازی فکری هیجان‌انگیز و چالشی با سطح دشواری مختلف، برای خوانندگان گروه سنی 3 به بالا آماده کرده‌اند. هر جلد از این سری کتاب بازی، بر تقویت یک یا چندی از مهارت‌های ذهنی از جمله حافظه، هوش دیداری، توجه پایدار و سرعت پردازش اطلاعات تمرکز دارد. همچنین بازی‌های این مجموعه یک سرگرمی عالی برای پر کردن اوقات فراغت و تجربه‌ی رقابت سالم است. «تصاویر دوقولو»، «تصاویر پنهان»، «چی کجاست؟» و «راه را پیدا کن» از جمله بازی‌های این مجموعه هستند.

کتاب تصاویر دوقلو: تفاوت‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب بازی پرفایده را به کودکان 3 تا 7 سال به بالا پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب تصاویر دوقلو: سطح دشواری 1 می‌خوانیم


مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تصاویر دوقلو: سطح دشواری 1
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-989088-0
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تصاویر دوقلو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تصاویر دوقلو

برای دریافت کتاب تصاویر دوقلو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.