معرفی و دانلود کتاب تستونامی نهم

برای دانلود قانونی کتاب تستونامی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تستونامی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تستونامی نهم

کتاب تستونامی نهم با همکاری مولف‌های مجرب تالیف شده است و در جمع‌بندی سریع مباحث هوش به شما کمک می‌کند. این کتاب در برگیرنده‌ی آزمون‌های مبحثی، جامع و شبیه‌ساز است و به همراه درسنامه‌های مروری و پاسخنامه‌ی تشریحی شما را برای شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس برتر پایه‌ی نهم متوسطه آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب تستونامی نهم

پایه‌ی نهم متوسطه پایه‌ای سرنوشت‌ساز در دوران تحصیلی دانش‌آموزان به حساب می‌آید. در این سال قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر تیزهوشان و نمونه‌دولتی می‌تواند مسیر آینده‌ی آن‌ها را تغییر بدهد. قبولی در این آزمون‌ها نیز بدون کسب مهارت و تسلط بر مباحث هوش ممکن نمی‌شود. کتاب تستونامی نهم حاصل همکاری مسعود بیگدلی، شاهین قائمی نژاد، زهرا رئیسی بهان و آزاده فلاح زاده است و شما را برای تسلط بر سوالات هوش این آزمون‌ها آماده می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب تستونامی نهم

کتاب تستونامی نهم مطالب متنوع حوزه‌های مختلف هوش را به صورت کاربردی و دقیق در اختیار شما می‌گذارد. ساختار این کتاب به صورت فصل به فصل تنظیم شده است. هر فصل شامل بخش‌های مختلف است. این بخش‌ها با درسنامه‌هایی شامل نکات مختلف مباحث هوش آغاز می‌یابند و با تکیه بر آزمون‌های مبحثی نکات ذکرشده را تثبیت می‌کنند. در پایان هر فصل نیز مطالب آن فصل با کمک آزمون‌های جامع مرور و جمع‌بندی می‌شوند. گفتنی است که در فصل پنجم که فصل آخر کتاب است، آزمون‌های شبیه‌ساز قرار دارد که آزمون‌های تیزهوشان و نمونه‌دولتی را برایتان شبیه‌سازی می‌کند و به ارزیابی آموخته‌ها و پیدا کردن نقاط قوت و ضعفتان یاری می‌رساند. مجموع همه‌ی این آزمون‌ها 150 آزمون را شامل می‌شود. در انتها نیز پاسخنامه‌ی تشریحی برای تمامی پرسش‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد تا روش‌های متفاوت پاسخگویی را به شما آموزش بدهد و برای برطرف کردن نقاط ضعف یاری‌تان کند.

کتاب تستونامی نهم ذیل مجموعه کتاب تستونامی و به همت انتشارات پویش اندیشه خوارزمی به انتشار رسیده و در اختیار دانش‌آموزان سراسر کشور قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب تستونامی

مجموعه کتاب تستونامی با تلاش‌های مولفین خبره‌ی انتشارات پویش اندیشه خوارزمی به انتشار رسیده است و به دانش‌آموزان کمک می‌کند برای شرکت در آزمون‌های ورودی تیزهوشان آماده شوند. این مجموعه را می‌توانید طی سال تحصیلی در کنار سایر کتاب‌های درسی بخوانید. کتاب‌های مجموعه‌ی تستونامی شامل نکات طلایی سوالات هوش، آزمون‌های لازم برای تسلط و جمع‌بندی و پاسخنامه‌ی آموزش‌محور است. ساختار این کتاب‌ها به صورت فصل به فصل طراحی و طبقه‌بندی شده است. هر فصل یکی از عناوین هوش آزمون تیزهوشان را در برمی‌گیرد و شامل چندین بخش می‌شود. بخش‌ها نیز با درسنامه‌ای خلاصه شامل نکات مهم و اساسی شروع می‌شوند و سپس آزمون‌های هدفمند مرتبط با درسنامه را در اختیار شما می‌گذارند. این آزمون‌ها شما را با تیپ‌های متنوع پرسش‌های هوش آشنا می‌کند. در پایان فصل‌ها آزمون‌های جامع شامل مباحث فصل مورد نظر آورده شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید آموخته‌هایتان را ارزیابی کرده و نقاط ضعفتان را پیدا و رفع کنید. گفتنی است که در پایان کتاب‌ها یک پاسخنامه‌ی تشریحی دقیق و مفصل و یک پاسخنامه‌ی کلیدی نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود تا هم خودتان را محک بزنید و هم با الگوهای پاسخگویی و تکنیک‌های مختلف حل سوالات آشنا شوید.

کتاب تستونامی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی نهم متوسطه که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس برتر تیزهوشان و نمونه‌دولتی را دارند، از مطالعه‌ی این کتاب غافل نشوند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: هوش تصویری و تجسمی
بخش 1: تفاوت و شباهت
بخش 2: الگوهای سریالی
بخش 3: ماتریس‌ها
بخش 4: قرینه‌ها
بخش 5: تجسم دوبعدی
بخش 6: شمارش شکل
بخش 7: تجسم سه‌بعدی
بخش 8: مکعب و گسترده‌ها
فصل دوم: هوش محاسباتی
بخش صفر: مقدمات
بخش 1: عددشناسی
بخش 2: جایگاه عدد، تعداد ارقام و...
بخش 3: محاسبات عددی
بخش 4: انواع مسئله و روش‌های حل آن
بخش 5: تناسب و درصد
بخش 6: محیط و مساحت
بخش 7: مربع لاتین و شکل‌های وفقی
بخش 8: معرفی اعداد خاص و الگوهای ساده‌ی عددی
بخش 9: الگوهای عددی پیشرفته
فصل سوم: هوش کلامی
بخش 1: حروف
بخش 2: کلمات
بخش 3: جمله
بخش 4: متن
فصل چهارم: هوش منطقی
بخش 1: استدلال
بخش 2: ماشین و پردازش
بخش 3: رمزگشایی
بخش 4: جهت‌یابی
بخش 5: موقعیت‌یابی
بخش 6: حل مسئله
بخش 7: کفایت داده‌ها
بخش 8: چرخ‌دنده، چرخ و تسمه
فصل پنجم: آزمون‌های شبیه‌ساز
پاسخنامه‌ی تشریحی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تستونامی نهم
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات501
زبانفارسی
شابک978-622-5901-81-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تستونامی نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تستونامی نهم

برای دریافت کتاب تستونامی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.