معرفی و دانلود کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت

عکس جلد کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت

کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت اثر نویسنده‌ی پرآوازه، خاویر کرمنت، بیان می‌دارد شاید شما هم تا به الآن به بیشتر رفتارهای آزاردهنده‌ای که در اطراف خود مشاهده کرده‌اید، برچسب‌های گوناگون و به‌ویژه بیشعوری چسبانده باشید و خیال کنید هر انسانی که رفتارهای ناپسندی در موقعیت‌های متفاوت از خود به نمایش می‌گذارد، با اختیار و اراده‌ی خودش، بیشعور است؛ اما این‌طور نیست؛ بیشعوری بیماریست و هر انسانی باید مسیر بهبود یافتن و اصلاح رفتارهای گذشته‌ی خود را در پیش گیرد. نویسنده در این کتاب، به ارائه‌ی داستان‌ها، مثال‌ها و راهکارهایی برای بهبود کردار و منش انسانی و رهایی از بیشعور بودن، پرداخته است.

درباره‌ی کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت

هر انسانی در طول زندگی خود،‌ با بیشعورها در ارتباط بوده یا خود به رفتارهایی که نمایان‌کننده‌ی بیشعوری‌ست، خو گرفته است. خاویر کرمنت (Xavier Crement) نویسنده‌ی کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت (Asshole no more)، اعتراف می‌کند که خود یک بیشعور بوده است و حال در مسیر اصلاح رفتارهای خود قرار دارد و هر انسانی باید رفتارهای خود را بشناسد و در مسیر تغییر آن‌ها به‌سمت بهتر شدن گام بردارد. او در اثر ارزنده‌ی خود، موارد و نکاتی را بیان می‌کند تا با هر نوع از شیوه‌های بروز بیشعوری در جامعه و با انواع انسان‌هایی که دچار این بیماری هستند، کاملا آشنا شوید.

هر کسی ممکن است رفتارهایی آزاردهنده و درون‌مایه‌ای از بیشعوری را درون خود داشته باشد. خواه یک مجری تلویزیونی باشد یا یک پزشک متخصص، یک فرد سیاست‌مدار باشد یا یک کارمند اداری!

وی معتقد است این یک بیماریست و فردی که چنین رفتارهایی دارد بیمار شناخته می‌شود. زبان طنزگونه‌ی او در نگارش داستان بیشعورها و راهنماییِ کاربردی، ساده و قابل اجرا برای درمان این بیماری خطرناک دنیای مدرن، سبب شده تا کتاب بیشعوری، مورد توجه افراد در سراسر دنیا قرار بگیرد.

ممکن است خیال کنید دیگر به دیدن یک‌سری از رفتارهای آزاردهنده و به‌خصوص همسایه‌ی بی‌فکرتان که حتی زباله‌هایش را به‌موقع و به‌شیوه‌ی بهداشتی، به بیرون از خانه هدایت نمی‌کند، یا به عمل مخاطره‌آمیز دیگر رانندگان در مسیرهای محلی و شلوغ عادت کرده باشید؛ اما نه این‌طور نیست و این رفتارها، باید به‌مثابه‌ی یک بیماری و اختلال شخصیتی درنظر گرفته و درمان شوند.

خاویر کرمنت، با وسواس و دقت، مثال‌های متعدد و البته صحنه‌های بسیار آشنایی را بازسازی می‌کند تا بیشعورهای اطراف خود را بشناسید و در راستای اصلاح آن‌ها گام بردارید.

با مطالعه‌ی این کتاب، ضمن شناخت دقیق و کامل نمودهای بیشعوری، افراد گرفتار در دام بیشعورها و ویژگی‌های آن‌ها، رفتار خود را در قبال جامعه و چنین افرادی تغییر خواهید داد و اولین گام را در جهت ساخت جامعه‌ای بافرهنگ و باشعور برخواهید داشت.

کتاب بیشعوری توسط فاطمه آقاخانی چنگی و فاطمه غلام‌زاده ماتک ترجمه شده و به همت انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است.

افتخارات کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت

  • حضور در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»
  • از پرفروش‌ترین عناوین در بازار نشر ایران

نکوداشت‌های کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت

  • خاویر کرمنت با انتشار کتاب بیشعوری، آغازکننده‌ی انقلابی در حوزه‌ی خودیاری است. (Research Gate)
  • بیشعوری کتابی جذاب و جالب توجه است. (Amazon)
  • کتاب بیشعوری از کامل‌ترین منابع در حوزه‌ی خودیاری به‌شمار می‌رود. (Barnes & Noble)

کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی افرادی که علاقه‌مند به شناسایی رفتارهای ناپسند اجتماعی و نمودهای بیشعوری در جامعه هستند، و قصد دارند رفتار و عمل خود را اصلاح کنند، مناسب است.

در بخشی از کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت می‌خوانیم

دسته‌ی دیگری از بیشعورهای عصر جدید اعتقاد دارند که تجسم فکری، کلید حل تمام مشکلات زندگی انسان است. من شخصاً این روش را امتحان کرده‌ام. یک‌بار تمام تمرکز خود را به کار گرفتم و با تمام وجود تصور کردم که تمام بیشعورهای دنیا در یک لحظه ناپدید شوند. تاکنون که چنین اتفاقی نیفتاده است.

یکی از چیزهایی که بیشعورهای عصر جدید در آن به‌شدت مهارت دارند، هنر سرقت تالیفات و اختراعات دیگران است. احتمالاً به این دلیل که خدا را منشا همه چیز می‌دانند؛ ایرادی در سرقت ایده‌های دیگران نمی‌بینند و حتی ممکن است علاوه‌بر ایده، تمام زحمات آن شخص را به‌نام خود ثبت کنند.

در بیشعوری به سبک عصر جدید، هر مقوله‌ای با در نظر گرفتن سطحی از هوشیاری سنجیده می‌شود و همین سطح است که باعث می‌شود بسیاری از بیشعورها بلافاصله پس از آشنا شدن با هر موضوعی خود را جزء اندیشمندان آن موضوع بدانند و به خود اجازه دهند که در آن‌باره اظهارنظر کنند. به‌محض این‌که کوچک‌ترین اطلاعاتی درباره‌ی آن مطلب به دست آورند به خود این حق را می‌دهند که کلاس‌های فوق پیشرفته‌ی یادگیری و رسیدن به بصیرت مربوط به آن‌ را برگزار کنند.

اوج لذت برای یک بیشعور عصر جدید، برنامه‌های نیمه خودآگاهانه است. بعضی از این بیشعورها که خودشان هم چیزی درباره‌ی مفهوم این کار نمی‌دانند یک نوار صوتی که حاوی یک موسیقی یا فقط یک سری سروصدا است ضبط می‌کنند و در پس زمینه‌ی آن پیام‌های نامفهومی که به سختی‌ می‌توان آن‌ها را شنید قرار می‌دهد و ادعا می‌کنند که این پیام‌ها توسط ناخودآگاه شخص دریافت شده و درک می‌شود و با گوش دادن به این نوارها شما می‌توانید بر ترس‌ها و تردیدهای خود غلبه کنید؛ می‌توانید کشیدن سیگار را ترک کنید و حتی احساسات خود را راحت‌تر ابراز کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: بیشعوری چیست و چطور یک نفر بیشعور می‌شود؟
بخش دوم: گونه‌های بیشعوری
بخش سوم: وقتی جامعه بیشعور می‌شود
بخش چهارم: زندگی با بیشعورها
فصل پنجم: راه نجات
ختم کلام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت
نویسنده
مترجمفاطمه آقاخانی، فاطمه غلام زاده ماتک
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-7701-43-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت

برای دریافت کتاب بیشعوری: راهنمای عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.