معرفی و دانلود کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت

عکس جلد کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت

سرعت یک وب‌سایت نقش مهمی در جذب مخاطب دارد. در واقع افزایش سرعت سایت و بهینه‌سازی آن، یکی از مسائل مطرح در طراحی هر وب‌سایتی محسوب می‌شود. کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت نوشته‌ی حسن اصالت نیری، یکی از کتاب‌های آموزشی تألیف‌شده در این حوزه به‌شمار می‌آید. در این کتاب، ابزارهای رایگان تست سرعت سایت، به همراه افزونه‌های افزایش سرعت سایت وردپرس، به‌دقت شرح داده شده‌اند.

درباره‌ی کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت

سرعت وب‌سایت هم بر رتبه‌ی آن در گوگل و هم بر جذب مخاطبان و بازدیدکنندگانش تأثیر می‌گذارد. در نتیجه برای بهینه‌سازی هر سایتی لازم است که عوامل مؤثر بر افزایش سرعت آن را بشناسید و سپس با نصب افزونه‌های مناسب، بازدهی سایت مورد نظر را افزایش دهید. کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت، نوشته‌ی حسن اصالت نیری، یک کتاب آموزشی در حوزه‌ی طراحی وب‌سایت است که به این مبحث اختصاص دارد. چاپ و نشر این اثر، بر عهده‌ی انتشارات دیباگران بوده است.

حسن اصالت نیری، کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت را در قالب دوازده فصل نوشته است. وی در فصول ابتدایی، درباره‌ی اهمیت سرعت سایت توضیح می‌دهد و ورد پرس را معرفی می‌کند. سپس ابزارهای برتر و رایگان تست سرعت سایت را به مخاطبانش معرفی می‌کند. پس از این، او وارد بحث اصلی، یعنی افزونه‌ی وردپرس، می‌شود و درباره چیستی و چگونگی عملکرد آن توضیح می‌دهد. اصالت نیری در مرحله‌ی بعد، بهترین افزونه‌های افزایش سرعت سایت‌های وردپرسی را معرفی می‌کند و درباره‌ی نصب و راه‌اندازی آن‌ها توضیح می‌دهد.

افزونه‌های W3 Total Cache، افزونه‌ی WP Rocket، افزونه‌ی BJ Lazy Load و افزونه‌ی WP Smush، ازجمله افزونه‌هایی هستند که حسن اصالت نیری در کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت، معرفی‌شان می‌کند و درباره‌ی کار با آن‌ها، نصب و راه‌‌اندازی‌شان توضیحات لازم را ارائه می‌دهد. ضمناً نویسنده در این اثر، فصلی را نیز به غیرفعال‌کردن افزونه‌های غیرضروری و حذف آن‌ها اختصاص می‌دهد. او در کتاب خود، فصلی جداگانه را به ویژگی‌های یک هاستینگ مناسب اختصاص داده است. در این فصل پس از تعریف هاستینگ و برشمردن ویژگی‌های یک هاست خوب، به ارتباط آن با کُندی سایت می‌پردازد و دیگر مطالب مرتبط، چون پهنای باند و... را نیز شرح می‌دهد.

یکی از دیگر مواردی که با سرعت سایت پیوند خورده، CDN است. در کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت، مؤلف در فصلی مجزا به معرفی تکنولوژی CDN، مزایا، معایب و کاربردهای آن می‌پردازد و نقش آن را در بالا بردن سرعت سایت توضیح می‌دهد. ضمناً برای تسهیل در فرایند یادگیری، از تصاویر رنگی و جدول‌ نیز بهره می‌گیرد. در مجموع، می‌توان گفت که کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت، متنی مفید و جامع است که با استفاده از توضیحات خود و تصاویر مختللف، قدم‌به‌قدم به شما می‌آموزد که چگونه سرعت سایتتان را تست کنید و سپس با نصب افزونه‌‌ی مدنظر و سایر اقدامات لازم، سرعت آن را بالا ببرید.

کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت، برای دانشجویان، کارآموزان، سئوکاران و کسانی مناسب است که علاقه‌مندند در حوزه‌ی طراحی سایت فعالیت کنند.

در بخشی از کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت می‌خوانیم

نصب و راه‌اندازی افزونه: پس از نصب، بخشی به نام Lazy Load در پیشخوان وردپرس نمایان می‌شود که از طریق بخش تنظیمات در دسترس است. با ورود به این بخش می‌توانید تنظیمات آن را متناسب با نیاز خود شخصی‌سازی کنید. بعد از اینکه افزونه نصب شد، آن را فعال کنید. پس از فعالسازی افزونه در منوی تنظیمات پیشخوان وردپرس زیرمنوی جدیدی به نام a3 Lazy Load اضافه خواهد شد.

باکس Script Load Optimization در افزونه a3 Lazy Load اجازه می‌دهد، جزئیات کوچکی از عملکرد سایت خود را تغییر دهید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: تاثیر سرعت در جذب مخاطب پس از طراحی وب‌سایت
فصل سوم: وردپرس چیست؟
فصل چهارم: ابزارهای برتر و رایگان تست سرعت سایت
فصل پنجم: بهترین افزونه‌های افزایش سرعت سایت وردپرس
فصل ششم: آیا می‌دانید CDN چیست؟
فصل هفتم: افزونه وردپرس چیست و چگونه کار می‌کند؟
فصل هشتم: بهترین افزونه‌های افزایش سرعت سایت وردپرسی
فصل نهم: افزایش سرعت بارگذاری و بهینه‌سازی وب‌سایت در وردپرس با افزونه (WP SMASH ٬ Lazy Load)
فصل دهم: ویژگی‌های یک هاستینگ مناسب برای سایت
فصل یازدهم: غیرفعال کردن افزونه‌های غیرضروری و حذف آن‌ها در وردپرس
فصل دوازدهم: مروری بر روش‌های افزایش سرعت سایت در وردپرس
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-622-218-410-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت

برای دریافت کتاب بهترین پلاگین‌های وردپرس برای افزایش سرعت و بهینه سازی سایت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.