معرفی و دانلود کتاب برنامه نویسی اندروید در چهار گام کاربردی

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی اندروید در چهار گام کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی اندروید در چهار گام کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه نویسی اندروید در چهار گام کاربردی

کتاب برنامه نویسی اندروید در چهار گام کاربردی به قلم جمعی از نویسندگان است. خوانندگان در این کتاب می‌آموزند که چطور می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ساده‌ترین روش برنامه‌نویسی اندروید را آموخت و از طریق آن به درآمد رسید. از ویژگی‌های مثبت کتاب حاضر آن است که مطالب به طور پایه‌ای آموزش داده شده و استفاده از آن نیازی به پیش‌زمینه‌ی خاصی ندارد.

درباره‌ی کتاب برنامه نویسی اندروید در چهار گام کاربردی

با پیشرفت گوشی‌های هوشمند، بازار برنامه‌نویسی نیز متحول شده و برنامه‌نویسی اندروید، رونقی شگرف پیدا کرده است. اندروید، سیستم عاملی به شدت محبوب و پرطرفدار در جهان است. در حال حاضر حدود 39 درصد از جمعیت جهان از این سیستم عامل استفاده می‌کنند و یادگیری برنامه‌نویسی اندروید می‌تواند فرصت‌های شغلی شگفت‌انگیزی برای فرد مهیا کرده و درهای جدیدی رو به او بگشایند. جدای از پرطرفدار بودن اندروید، سرعت پیشرفت این سیستم عامل بسیار زیاد است. در حال حاضر اندروید به عنوان یکی از سریع‌ترین سیستم عامل‌ها شناخته می‌شود و توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان قادر خواهند بود با دنبال کردن تغییرات و آپدیت‌های این سیستم عامل نرم‌افزارهایی مدرن و جذاب بسازند. از سوی دیگر، اندروید سیستم عاملی اپن سورس و رایگان است، همین مطلب به برنامه‌نویسان امکان می‌دهد تا بدون نیاز به هزینه‌های سرسام‌آور، نرم‌افزارهای خود را توسعه ببخشند.

حال که دانستیم برنامه‌نویسی اندروید تا چه حد سودآور است، چطور می‌توانیم آن را فرا بگیریم؟ آیا می‌شود آن را به صورت خودآموز آموخت و یا نیاز به آموزش آکادمیک در این زمینه هست؟ بهترین منبع برای یادگیری این زبان برنامه‌نویسی کدام است؟

حمیدرضا قنبری، الهام حیدری راد، عباس عابدی جید، زرقونه سازگار، محمدمهدی بصیری کجانی در کتاب برنامه‌نویسی اندروید در چهار گام کاربردی به ساده‌ترین و شیواترین شیوه‌ی ممکن روش برنامه‌نویسی اندروید را به مخاطبان می‌آموزند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب، آن است که استفاده از آن نیازمند دانش به خصوصی نیست و می‌توان همه‌چیز را از پایه آموخت. نویسندگان در این کتاب از توضیح درباره‌ی سیستم عامل‌های اپن‌سورس شروع به آموزش کرده، روش نصب اندروید استودیو را با آوردن تصاویر به مخاطبان شرح می‌دهند، توضیح می‌دهند که متغیرها چه هستند، چطور می‌توان یک پروژه‌ی اندروید را با موفقیت به ثمر رساند و در نهایت تعدادی از مثال‌ها را در این زمینه بررسی می‌نمایند.

ویژگی مهم دیگر این کتاب استفاده از جداولی‌ست که یادگیری مفاهیم آموزش داده شده را برای مخاطبان سهل و آسان‌تر می‌نماید.

این کتاب به کوشش انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده و روانه‌ی بازار شده است.

کتاب برنامه نویسی اندروید در چهار گام کاربردی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مایلید تا به سادگی و بدون هیچ پیش زمینه‌ای برنامه‌نویسی اندروید را بیاموزید، یاد بگیرید که چطور یک پروژه در این حوزه را به انجام برسانید و از این طریق به درآمد و موقعیت‌های شغلی حیرت‌انگیزی برسید، این کتاب برای شما مناسب و کابردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب برنامه نویسی اندروید در چهار گام کاربردی می‌خوانیم

فرض کنید، شما ایده یک برنامه اندروید فوق‌العاده را در سر دارید و آماده آن هستید که آن را عملی کرده و روانه بازار کنید. بدون شک اولین تحرکات شما دریافت و دانلود اسناد، بررسی نوشته‌ها، منافع احتمالی برنامه و مواردی از این قبیل است؛ اما تنها یک مشکل وجود دارد: شما در این مسیر تازه در اول راه هستید و سرنخی از برنامه‌نویسی اندروید ندارید.

آنچه در این کتاب به دنبال آن هستیم، سادگی آموزش برنامه‌نویسی اندروید از سطوح ابتدایی تا سطوح متوسطه برای شروع کار و فعالیت به زبانی ساده و روان است. همان طور که می‌دانید برنامه‌نویسی؛ همانند ورزشی است که تنها و تنها با تمرین کردن به آن مسلط خواهید شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه‌ای بر این کتاب آموزشی
گام اول
مقدمه‌ای بر اندروید
گام دوم
نصب اندروید استودیو
بررسی پیش‌نیازها
آموزش نصب گام به گام
سؤالات رایج در هنگام نصب
گام سوم
مقدمه برنامه‌نویسی
متغیرها
آرایه‌ها و دستورات کاربردی
بررسی LIFECYCLE
گام چهارم
ساخت انواع پروژه‌های کاربردی
بررسی مثال‌های رایج اندروید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه نویسی اندروید در چهار گام کاربردی
نویسنده، ، ، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات171
زبانفارسی
شابک978-622-218-385-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برنامه نویسی اندروید در چهار گام کاربردی

برای دریافت کتاب برنامه نویسی اندروید در چهار گام کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.