معرفی و دانلود کتاب بازنگری بزرگ مالی: تغییر در کار، تغییر در ثروت، تغییر در زندگی

عکس جلد کتاب بازنگری بزرگ مالی: تغییر در کار، تغییر در ثروت، تغییر در زندگی
قیمت:
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازنگری بزرگ مالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازنگری بزرگ مالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازنگری بزرگ مالی: تغییر در کار، تغییر در ثروت، تغییر در زندگی

افرادی که تصمیم می‌گیرند گام‌های بزرگی در راستای تغییر در زندگی و شرایط مالی‌شان بردارند، گاهی دچار سردرگمی و تردید می‌شوند. کتاب بازنگری بزرگ مالی نوشته‌ی جیل اسکلزینجر سؤالات و ابهاماتی را که در مسیر تغییر ایجاد می‌شود، در نظر می‌گیرد و تلاش می‌کند که به آن‌ها پاسخ دهد. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌هایی قرار می‌گیرد که با موضوع مدیریت مالی نگاشته می‌شوند.

درباره‌ی کتاب بازنگری بزرگ مالی

کسب ثروت بیشتر مستلزم تغییرات اساسی در سبک زندگی است؛ اما این تغییر تا کجا و چگونه باید باشد؟ کتاب بازنگری بزرگ مالی (The great money reset) نوشته‌ی جیل اسکلزینجر (Jill Schlesinger) راهنمایی جامع برای تغییر زندگی و ساختن زندگی بهتر است. این کتاب نقشه‌ی راهی است که نشان می‌دهد چگونه از تغییراتی که در اطرافمان رخ می‌دهد، برای بهبود شرایط زندگی استفاده کنیم. این تغییر می‌تواند مذاکره برای بستن قراردادی بهتر با رئیس، شروع یک کسب‌و‌کار، نقل مکان به جایی جدید، بازآموزی برای یافتن یک شغل جدید، مرخصی گرفتن برای بازیابی خود یا بازنشستگی پیش از موعد باشد. این کتاب چارچوب اصلی برای برنامه‌ریزی و تعیین گام بعدی را ارائه می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب بازنگری بزرگ مالی

یکی از تمایزات کتاب بازنگری بزرگ مالی نسبت به کتاب‌های مشابه آن، در نگاه نویسنده بر تغییرات ناشی از کرونا و تمرکز بر وضعیت پساکروناست. جیل اسکلزینجر سرنوست یکی از دوستانش را به نام ملیسا در دوران کرونا و پیش از آن نقل می‌کند و به این نکته می‌رسد که پس از کرونا افراد زیادی همچون ملیسا تصمیم گرفتند که تغییراتی اساسی در زندگی، حرفه و روابط شخصی‌شان ایجاد کنند. اما با این سؤال مواجه هستند که پس از ایجاد تغییر، برای مواجهه با شرایط نامطمئن، تثبیت دستاوردها و حرکت رو به رشد در سال‌های پیش‌رو چه کاری باید انجام دهند؟

آیا ترک کار فعلی تصمیمی عاقلانه است یا بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ست؟ آیا باید مدرک دانشگاهی گرفت یا این کار تلف کردن وقت و پول و انرژی است؟ چه نوع فداکاری‌هایی باید در زندگی انجام داد تا به رؤیاهای خود دست یافت؟ چه اقدامات مالیاتی و سرمایه‌گذاری باید انجام داد تا آینده را، درحالی‌که وارد قلمروی ناشناخته‌ای می‌شویم، تضمین کند؟ کتاب بازنگری بزرگ مالی به این سؤال‌ها و بسیاری پرسش‌های دیگر پاسخ می‌دهد و در پایان خواندن آن یاد می‌گیرید که چطور کارتان، ثروتتان و زندگی‌تان را تغییر دهید.

کتاب بازنگری بزرگ مالی با 10 گام ساده و عملی شما را توانمند می‌کند تا از واقعیت ناخوشایند پیش از همه‌گیری کرونا خلاص شوید و بدون توجه به حوادث غیرمنتظره‌ای که ممکن است در آینده رخ دهد، پیشرفت کنید. این کتاب را محمدمهدی مهتدی ترجمه و نشر بله منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب بازنگری بزرگ مالی

  • این کتاب در حکم کلاس درسی است تا یاد بگیرید چگونه پول خود را مدیریت کنید و حرکتی بزرگ در راستای تغییر دنیا بر دارید. (کیتی تور نویسنده پرفروش نیویورک تایمز برای کتاب پیش‌نویس باورنکردنی و خشن)
  • عاقلانه، کاربردی، واقع‌بینانه و فراتر از همه، انسانی. اگر به ایجاد تغییری بزرگ در زندگی و امور مالی خود فکر می‌کنید، این کتابی است که به آن نیاز دارید. (تیم هارفورد، مقاله‌نویس فایننشیال تایمز و نویسنده‌ی کتاب اقتصاددان مخفی)
  • کتاب بازنگری بزرگ مالی مستقیماً درباره‌ی تغییر ارزش‌ها و ترجیحاتی که بسیاری از ما درباره‌ی زندگی و کارمان داریم، صحبت می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه امور مالی خود را بررسی کنید، اولویت‌های خود را سازماندهی کنید و آن‌ها را محقق کنید. (استیسی وانک اسمیت، مجری شبکه‌ی NPR و نویسنده‌ی کتاب ماکیاولی برای زنان)
  • خواندن کتاب بازنگری بزرگ مالی همانند داشتن گروهی از مرشدهاست که در گوش شما زمزمه می‌کنند. جیل اسکلزینجر همزمان همانند یک مشاور مالی، مربی و دوست دست‌ودل‌باز به شما کمک می‌کند. اگر دنبال تغییر در کار و زندگی خود هستید، مطالعه‌ی این کتاب برای شما ضروری است. (دنیل اچ. پینک، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز برای کتاب‌ قدرت پشیمانی)

کتاب بازنگری بزرگ مالی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام کسانی که قصد دارند شرایط مالی‌شان را بهتر کنند، مناسب است.

در بخشی از کتاب بازنگری بزرگ مالی: تغییر در کار، تغییر در ثروت، تغییر در زندگی می‌خوانیم

آرون که در اواخر بیست‌سالگی خود قرار داشت، سالانه 75,000 دلار از شغل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی‌اش درآمد داشت. این میزان حقوق زمانی که 5 سال پیش به این شغل پیوسته بود، بسیار جذاب به نظر می‌رسید؛ اما به‌زودی فهمید که در یک منطقه شهری بزرگ و با هزینه بالا مثل جایی که زندگی می‌کرد، چندان کافی نیست. آرون هر ماه مبلغ قابل توجهی برای امتیاز زندگی با دو هم‌اتاقی در یک آپارتمان نه‌چندان دلچسب، گرم و پر از سوسک پرداخت می‌کرد. با در نظر گرفتن هزینه‌های غذا، بیمه درمانی و بازپرداخت وام دانشجویی، آرون در انتهای هر ماه چیز زیادی برای پس‌انداز نداشت.

با وجود شرایط مالی نه چندان مطلوب آرون، او به دلیل لذت بردن از کار و همکاران خوبش، بدون دریافت ارتقاء و افزایش حقوقی که شایستگی‌اش را داشت، در شغل خود باقی ماند. کارفرمای او بر خلاف دیگر شبکه‌های اجتماعی، بر استفاده از فناوری برای حمایت از کاربران تمرکز داشت، نه ایجاد تحریک در آن‌ها. اما تا پاییز 2021، آرون احساس ناآرامی می‌کرد. شاید در انتظار تغییری بود. زمانی که رئیسش او را به دفتر خود خواند تا خبرهای هیجان‌انگیزی به او بدهد، سرانجام آرون ارتقاء بزرگی دریافت کرد. رئیسش با افتخار اعلام کرد: «تو همچنین افزایش حقوق خواهی داشت. دیگر حقوق 75 هزار دلاری دریافت نخواهی کرد. به رسم قدردانی از همه تلاش‌هایی که برای ما کرده‌ای و با توجه به مسئولیت‌های بیشتری که در نقش جدیدت خواهی داشت، تصمیم گرفتیم حقوقت را به 77 هزار دلار افزایش دهیم!» و با افتخار دستش را به سوی او دراز کرد. «تبریک می‌گویم!»

آرون با احترام تشکر کرد، اما هنگام خروج از دفتر رئیس، احساس خشم می‌کرد. نمی‌توانست باور کند که پس از پنج سال تلاش بی‌وقفه و انجام کارهای برجسته، تنها به او 2,000 دلار اضافه‌تر پرداخت شده است؟ این افزایش حقوق نبود، بلکه یک توهین به نظر می‌رسید! آرون از این شرکت و رویکردهای بهره‌کشانه‌اش خسته شده بود و در پی یافتن کارفرمایی بود که واقعاً قدردان تلاش‌های او باشد و مایل به پرداخت آنچه آرون شایسته آن بود، باشد.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسنده
مقدمه
فصل 1: بادقت و سختگیرانه نگاه کن
فصل 2: مصرف خود را محدود کنید
فصل 3: برای رئیس خود گردن کلفت باشید
فصل 4: روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید
فصل 5: IRS دوست شماست
فصل 6: خانه خود را مرتب کنید
فصل 7: شروع، فروش یا توسعه کسب‌و‌کار
فصل 8: خودتان را آموزش دهید
فصل 9: برنامه‌ریزی خانواده
فصل 10: فضایل طولانی شدن
سپاسگزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازنگری بزرگ مالی: تغییر در کار، تغییر در ثروت، تغییر در زندگی
نویسنده
مترجممحمدمهدی مهتدی
ناشر چاپیانتشارات بله
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات241
زبانفارسی
شابک978-622-91332-0-0
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه، کتاب‌های حقوق بازرگانی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازنگری بزرگ مالی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازنگری بزرگ مالی

برای دریافت کتاب بازنگری بزرگ مالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.