معرفی و دانلود کتاب افکار منفی را رها کن

عکس جلد کتاب افکار منفی را رها کن
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افکار منفی را رها کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افکار منفی را رها کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افکار منفی را رها کن

درست است که زندگی خیلی از اوقات می‌تواند کاممان را تلخ کند، اما لزومی ندارد همیشگی باشد! کتاب افکار منفی را رها کن، شفاف و پوست‌کنده و به‌دور از مطالب زرد انگیزشی، راهکارهای ساده و قابل انجامی را به‌صورت روزمره در اختیار هر فردی می‌گذارد که می‌خواهد کنترل افکار و سپس زندگی‌اش را در دست بگیرد و آرامش را به ذهن و جسم خود برگرداند. نینا پیوروال و کیت پتریو در این اثر ارزنده، مطالبی نو و یادآوری‌های همدلانه‌ای دارند که به زندگی شما در راستای بهتر شدن، جهت می‌دهند. گفتنی‌ست این اثر در لیست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های ملی جای دارد.

درباره‌ی کتاب افکار منفی را رها کن

ممکن است اخیرا حس کرده باشید نشخوارهای فکری، احساسات ناراحت‌کننده، افکار نگران‌کننده، اضطراب و آشفتگی ذهنی، هر لحظه‌‌یتان را احاطه و شما را در کنترل خود نگه داشته‌اند. این کتاب به شما می‌گوید که زندگی این نیست و نباید بگذارید چنین وضعیتی ادامه پیدا کند! چندبار شنیده‌اید که به شما بگویند: مثبت باش؛ مثبت فکر کن؛ چرا همیشه غر می‌زنی و منفی‌بافی می‌کنی! محض رضای خدا از این افکار دست بردار و ...؟

نینا پیوروال (Nina Purewal) و کیت پتریو (Kate Petriw)، واقع‌بین هستند؛‌ قضاوت نمی‌کنند و بیان دشواری ندارند؛ بلکه به شما می‌آموزند تا یک‌بار برای همیشه، آسایش رفته‌ازذهنتان را بازیابید و به دنیای خاکستری اطراف‌تان رنگ ببخشید.

معرفی و دانلود کتاب افکار منفی را رها کن

آن‌ها در کتاب افکار منفی را رها کن (Let that sh*t go: find peace of mind and happiness in your everyday)،‌ راهنمای جامعی را برای رسیدن به خوشبختی روزانه، فاصله گرفتن از افکار منفی و کم‌تر کردن تاثیر آن‌ها در زندگی، ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید فرصت‌های بکر زندگی‌تان را دریابید و از آن‌ها بهره‌ی لازم را ببرید، چنانچه قصد دارید سلامت جسمانی خود را بازیابید و جست‌وخیزهای مداوم خسته‌تان نکند، یا اگر به‌دنبال لذت بردن از هر لحظه‌ای هستید که می‌گذارنید و حتی در حل کردن مشکلات می‌خواهید منطقی، قوی و با آرامش عمل کنید، این کتاب منبع الهام‌بخش و یار کمکی شما خواهد بود.

با خواندن این اثر دیدگاه و احساستان نسبت به گذشته و یادآوری خاطرات تغییر می‌کند و کنترل احساساتی را که دارید، بهبود رفتار و عملکرد فعلی‌تان را به دست می‌گیرید؛ هم‌چنین می‌توانید خیلی از پرونده‌های باز ذهنی خود را ببندید و به کار، تحصیل، روابط و به‌صورت کلی زندگی‌تان، به‌شکلی پرثمر ادامه دهید.

نینا پیوروال و کیت پتریو به‌روشنی مصائب زندگی انسان امروزی را که حتی با درون خود در جنگ است، به تحریر درآورده‌اند. این اثر می‌تواند خیلی از ما را که با خودمان در صلح نیستیم،‌ در مسیر درست هدایت کند.

کتاب افکار منفی را رها کن، به ما یادآوری می‌کند، می‌آموزد و همراه‌مان است تا بر گرفتاری‌هایمان فائق آییم. گرفتاری‌هایی از جنس ذهن و روح که نیازمند پالایش و رسیدگی هستند.

این کتاب توسط رعناسادات مظهری ترجمه شده و به کوشش نشر نگاه آشنا به چاپ رسیده است.

در نکوداشت کتاب افکار منفی را رها کن

  • کتاب افکار منفی را رها کن به‌مثابه‌ی یک قرص ضداسترس و درمانی برای اضطراب‌هاست. (نیل پاتریشیا، نویسنده‌ی پرفروش کتاب فرمول شادی)

کتاب افکار منفی را رها کن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای آنانی که به‌دنبال مدیریت ذهن، دستیابی به آرامش روحی و رهایی از افکار آزاردهنده و منفی هستند؛ راهکارهای مفیدی ارائه می‌دهد.

در بخشی از کتاب افکار منفی را رها کن می‌خوانیم

بیایید به بایدهای اطرافمان اهمیتی ندهیم. این بایدها فشار زیادی به شما تحمیل می‌کنند؛ درحالی‌که هیچ نیازی به آن‌ها ندارید؛ با دقیق نگاه کردن به هر یک از آن‌ها متوجه می‌شوید بایدهایی که به خودتان می‌گویید، از جانب شما شکل نگرفته‌اند.

افکاری که شامل بایدها می‌شوند، بسیار زیرکانه عمل می‌کنند؛ به‌طور مثال، از طرف همکارتان یا شبکه‌های مجازی یا حتی خانواده‌تان به شما گفته می‌شوند. بعضی اوقات وقتی ردپای این بایدها را دنبال می‌کنید، به یک اتفاق یا شخص خاص برمی‌گردند و در آخر متوجه می‌شوید که بله! این بایدها از طرف پدرتان، محل کار قبلی یا دوستان قدیمی‌تان هستند.

به یاد داشته‌ باشید که بعضی از این فشارهای خارجی باعث می‌شوند تا شما انسان متمدن‌تری باشید. باید با رئیستان درست رفتار کنید. باید برای فرزندتان وقت بگذارید. تولد خاله‌تان را نباید فراموش کنید؛ پس گاهی‌اوقات به این بایدها گوش می‌کنید، چون کمکتان می‌کنند و باعث می‌شوند اخراج نشوید یا از تنش‌ها دوری کنید و همه‌ی این‌ها مهم هستند؛ اما وقتی با بایدهایی که از طرف شما نیستند موافقت می‌کنید، ممکن است احساس کنید کافی نیستید و بی‌خاصیتید و این‌جاست که متوجه می‌شوید وقتش رسیده‌ که یک قدم به عقب‌ برگردید.

در پایان روز چه چیزی برای شما مهم است؟ چه‌گونه انسانی می‌خواهید باشید؟ ارزش‌هایتان چه چیزی است؟ شما جواب تمامی این سؤال‌ها را می‌دانید و وقتی درکشان می‌کنید و به‌دنبال چیزهایی که برایتان مهم هستند می‌روید، نقش این بایدها کمرنگ می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: آگاهی
فصل دوم: عشق به خود
فصل سوم: پذیرش
فصل چهارم: طرز فکر
فصل پنجم: حقیقت وجود
فصل ششم: بخشش
فصل هفتم: پشت صحنه
فصل هشتم: آشکارسازی
فصل نهم: مرحله‌ی بعدی
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افکار منفی را رها کن
نویسنده،
مترجمرعنا سادات مظهری
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-622-7701-70-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افکار منفی را رها کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب افکار منفی را رها کن

برای دریافت کتاب افکار منفی را رها کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.