معرفی و دانلود کتاب آواز خوش یک پیامبر: داستان زندگی حضرت داود (ع)

عکس جلد کتاب آواز خوش یک پیامبر: داستان زندگی حضرت داود (ع)
قیمت:
۲۴۰۰۰ ۱۴,۴۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آواز خوش یک پیامبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آواز خوش یک پیامبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آواز خوش یک پیامبر: داستان زندگی حضرت داود (ع)

چرا کودکان باید درباره‌ی تاریخ مذهبی مطالعه داشته باشند؟ آگاهی از سرنوشت اقوام مختلف در طول تاریخ همواره برای بشر سودمند بوده است. کتاب آواز خوش یک پیامبر نوشته‌ی افسانه موسوی گرمارودی روایت‌گر داستانی ساده و خوش‌خوان از زندگی حضرت داود (ع) برای کودکان است.

درباره‌ی کتاب آواز خوش یک پیامبر

اگر ما به کسی علاقه داشته باشیم، به او شبیه خواهیم شد و چه‌ کسانی بهتر از پیامبران الهی برای شبیه شدن به آنان. کتاب آواز خوش یک پیامبر اطلاعات بسیار مفید و گلچین‌شده‌ای از زندگی حضرت داود (ع) و فعالیت‌های ایشان در اختیار ما قرار می‌دهد. لحن ساده و گیرای افسانه موسوی گرمارودی در این کتاب، مطالعه‌ی داستان آواز خوش یک پیامبر را برای کودکان ممکن و راحت می‌کند.

حضرت داود (ع) از زیرک‌ترین پیامبران الهی بوده‌است. ایشان پس از طالوت به پادشاهی رسید و به اذن خداوند بود که فلز آهن برای ایشان نرم شد و توانست به کمک یاران خود تعداد بی‌شماری زره تولید کند. نور دانشی که خداوند در دل ایشان افروخته بود باعث شد تا این پیامبر الهی به محبوبیت بسیاری در میان مردم دست پیدا کند، بنابراین مردم هرروز بیش‌تر و بیش‌تر به ایشان اعتماد کردند. در کنار دانشی که حضرت داود (ع) داشت، مهربانی بی‌حد‌ و اندازه‌ی ایشان هم باعث شد مردم او را به‌عنوان قاضی خود برگزینند.

کتاب آواز خوش یک پیامبر با تصویرگری‌های بسیار زیبا و تاریخی آیدین سلسبیلی، توجه کودکان شما را به خود جلب می‌کند و آن‌ها را به سمت مطالعه‌ی بیش‌تر درباره‌ی سرنوشت و سختی‌های زندگی حضرت داود (ع) می‌کشاند. این کتاب توسط نشر پرنده‌ی آبی منتشر شده است. نشر پرنده‌ی آبی زیرمجموعه‌ی کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی است.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان‌های پیامبران خدا

مجموعه‌‌ی داستان‌های پیامبران خدا، مجموعه‌ای است از داستان‌های مناسب کودکان و نوجوانان. این مجموعه داستان به زندگی و مجموعه فعالیت‌ها و دستاوردهای پیامبران الهی می‌پردازد. نام هر جلد از این مجموعه نیز برگرفته شده از یک ویژگی بارز پیامبران خداست. این مجموعه کتاب توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است و دربردارنده‌ی عناوینی است از قبیل:

  • ستاره‌ای در اقیانوس: داستان زندگی حضرت یونس، نوشته‌ی مجید ملامحمدی
  • چاه و ماه: داستان زندگی حضرت یوسف، نوشته‌ی محمدرضا شمس
  • کشتی در کویر: داستان زندگی حضرت نوح، نوشته‌ی مصطفی رحمان‌دوست

کتاب آواز خوش یک پیامبر برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانان 6 تا 12 سال می‌توانند با مطالعه‌ی این داستان کوتاه و برگزیده، از فعالیت‌ها و زندگی حضرت داود (ع) اطلاعات مفید و اثرگذاری کسب کنند.

در بخشی از کتاب آواز خوش یک پیامبر: داستان زندگی حضرت داود (ع) می‌خوانیم

ندیم و نگهبان حضرت داود بیقرار و آشفته در میان خانه راه می‌رفت. این بار نه از ترس دشمنان این پیامبر، بلکه از خبری که شنیده بود. او حضرت داود را می‌شناخت و از نزدیک شاهد عبادت‌ها و مهربانی‌ها و فداکاری‌هایش برای مردم بود. چیزی را که شنیده بود باور نداشت و می‌خواست از زبان خود داود (ع) بشنود. آنقدر پریشان بود که فراموش کرد مسئولیت حفاظت از جان حضرت داود را هم به عهده دارد. به‌محضی که داود نبی از اتاق بیرون آمد، جلو رفت و گفت:

«جناب داود باورم نمی‌شود؟! شما می‌خواهید با زنی ازدواج کنید که همسرش از دنیا رفته!؟ نه، این امکان ندارد. مگر نمی‌دانید که نمی‌توانید با چنین زنی ازدواج کنید؟»
حضرت داود لبخندزنان پاسخ داد: «چرا امکان دارد! خداوند به من امر کرده که با همسر اوریا، این سرباز ازدست‌رفته‌ی ازجانگذشته ازدواج کنم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آواز خوش یک پیامبر: داستان زندگی حضرت داود (ع)
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-436-635-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ ۱۴,۴۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آواز خوش یک پیامبر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آواز خوش یک پیامبر

برای دریافت کتاب آواز خوش یک پیامبر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.