معرفی و دانلود کتاب آهای بچه جون!

عکس جلد کتاب آهای بچه جون!
قیمت:
۱۲۰۰۰۰ ۷۲,۰۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آهای بچه جون! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آهای بچه جون! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آهای بچه جون!

کتاب آهای بچه جون! درباره‌ی بیرون آمدن از تاریکی‌هاست، کاری که ابرقهرمانان فیلم‌های تخیلی مورد علاقه‌ی نوجوانان انجام می‌دهند. آن‌ها سختی‌ها و ناراحتی‌ها را کنار می‌زنند و قوی‌تر از همیشه به زندگی باز می‌گردند. جرت جی کوروزاسکا قرار است به نوجوانان بیاموزد که آن‌ها هم ابرقهرمان زندگی خودشان هستند و می‌توانند به‌ جنگ سختی‌ها بروند. این کتاب نامزد جایزه‌ی گودریدز سال 2018 بوده‌است.

درباره‌ی کتاب آهای بچه جون!

جرت جی کوروزاسکا (Jarrett J. Krosoczka)، نویسنده‌ی کتاب آهای بچه جون! (Hey, Kiddo) اصلا زندگی راحتی نداشته است. مادر او با اعتیاد دست‌وپنجه نرم می‌کرده‌است و درنهایت فوت می‌کند، پدرش آن‌ها را رها کرده است و هیچ‌کس از جای او خبری ندارد و مادربزرگ و پدربزرگش هم به‌طرز عجیبی مستبد و سخت‌گیرند. حالا آینده‌ی جرت در این خانواده چه می‌شود؟ همه پیش‌بینی می‌کنند که سرنوشت جرت مانند تمام اعضای خانواده‌ش رو به تباهی و نابودی باشد، اما او راه جدیدی را برمی‌گزیند و تصمیم مهمی می‌گیرد!

معرفی و دانلود کتاب آهای بچه جون!

شانه‌های نوجوانان برای تحمل بار سختی‌ها و مشکلات زندگی بسیار نحیف‌تر و رنجورتر از بزرگسالان است. حفظ روحیه‌ی آنان در لحظات دشوار زندگی یکی از مهم‌ترین وظایف بزرگسالان و والدین است. این کتاب آموزنده به نوجوانان یاد می‌دهد که با مشکلات و سختی‌های زندگی با ذهنیتی مثبت مواجه شوند و همواره بدانند که از این سختی‌ها روزی عبور خواهند کرد و به موفقیت و شادی خواهند رسید. تنها کافی است که قوی باشند و بدانند که روزهای خوش در راهند.

کتاب آهای بچه جون! دربردارنده‌ی خاطرات داستانی بسیار مهم نویسنده از بزرگ شدن در خانواده‌ای است که درگیر اعتیاد است. جرت جی کوروزاسکا در این کتاب به نوجوانان کمک می‌کند تا هنر لذت بردن از زندگی در شرایط طاقت‌فرسا را بیاموزند. کتاب آهای بچه جون! از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون بوده‌است و توسط نگار عباس پور ترجمه شده است. وظیفه‌ی انتشار این کتاب نیز برعهده‌ی انتشارات پرنده‌ی آبی بوده است. انتشارات پرنده‌ی آبی زیرمجموعه‌ی کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی است.

نکوداشت‌های کتاب آهای بچه جون!

  • این داستان حقیقتا بازتابی از سیر الاکلنگی زندگی: لحظاتی هستند سخت و پرتنش و در کنارش هستند لحظاتی که مملو از لذت و شادی است. (نیویورک تایمز)
  • داستانی مصور از خاطرات احساسی و بی‌پرده‌ی نویسنده درباره‌ی زندگی با یک مادر معتاد به هروئین و پدربزرگ و مادربزرگی سخت‌گیر اما شیرین و دوست‌داشتنی. (نیویورک تایمز)
  • الهام‌بخش... تکان‌دهنده و بامزه... این کتاب نشانی است بر نیرومندی هنر و خلاقیت. (نیویورک تایمز)
  • صادقانه و شفاف، ارزشمند و متناسب با اوضاع زمانه. (وبسایت Kirkus)
  • کوروزاسکا در این کتاب با دقتی وسواس‌گونه، تصویری حقیقی از اعتیاد، محبت جاری میان اعضای خانواده و نیروی شفابخش هنر ساخته است. (هرن بوک)

کتاب آهای بچه جون! برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوان می‌توانند با مطالعه‌ی این داستان آموزشی زیبا با مفهوم مقابله با سختی‌ها در زندگی و عبور از دشواری‌ها آشنا شوند.

در بخشی از کتاب آهای بچه جون! می‌خوانیم

این‌که از زبان مادربزرگ حرف زشت بشنویم، چیز عجیبی نبود. موقعی که زیادی عصبی بود، بعضی‌وقت‌ها به من و بابابزرگ بدوبیراه می‌گفت.

«شما دو نفر عاشق همین، مگه نه؟ بهتریییییین دوست‌های هم دیگه‌این. تو بابابزرگت رو بیش‌تر از من دوست داری.»
«نه، من هر دوتاتون رو یه اندازه دوست دارم.»
«من می‌رم کپه‌ی مرگم رو بذارم.»
«بدجنسا...»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آهای بچه جون!
نویسنده
مترجمنگار عباس پور
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات297
زبانفارسی
شابک978-600-436-811-7
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۰۰۰۰ ۷۲,۰۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آهای بچه جون!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آهای بچه جون!

برای دریافت کتاب آهای بچه جون! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.