معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع Adobe photoshop 2023

عکس جلد کتاب آموزش جامع Adobe photoshop 2023
قیمت:
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع Adobe photoshop 2023 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع Adobe photoshop 2023 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع Adobe photoshop 2023

کتاب آموزش جامع Adobe photoshop 2023 به نویسندگی‌ سید بهزاد عطیفه‌پور کتابی کاربردی و مفصل است که شما را با مهم‌ترین مباحث نرم‌افزار کامپیوتری محبوب فتوشاپ آشنا می‌کند. با مباحثی که در این کتاب یاد می‌گیرید می‌توانید عکس‌های خودتان را به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید، تصاویر گرافیکی درست کنید و حتی با استفاده از قلم‌نوری نقاشی دیجیتال خلق کنید.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop 2023

در دنیای دیجیتال و مدرن امروز یکی از ابزارهایی که یادگیری آن دیگر تقریباً به یکی از الزامات تبدیل شده، فتوشاپ نام دارد. این نرم‌افزار که محصولی از شرکت Adobe‌ است، به یکی از قدرتمند‌ترین ابزارهای کامپیوتری برای انواع کارهای گرافیکی و عکاسی در دنیا تبدیل شده. در گذشته از این نرم‌افزار بیشتر در حوزه‌های عکاسی، به‌خصوص روتوش و ویرایش عکس‌ها و تصاویر استفاده می‌شد، اما امروزه و به لطف پیشرفت این نرم‌افزار در نسخه‌های جدید افراد زیادی از فتوشاپ برای انواع و اقسام کارهایی که با تصویر سروکار دارند، مانند مدل‌سازی سه‌‌بعدی، طراحی تصاویر دوبعدی، نقاشی دیجیتال، تدوین فایل‌های ویدیویی، ادغام‌سازی تصاویر، ساخت انیمیشن و مواردی از این دست استفاده می‌کنند.

در کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop 2023، سید بهزاد عطیفه‌پور کار کردن با این نرم‌افزار را به‌صورت کامل به شما آموزش می‌دهد. این نرم‌افزار هرچند در نگاه اول ممکن است سخت و پیچیده به نظر برسد اما با خواندن این کتاب و پیش رفتن با تمارین و مباحث آن می‌توانید قدم‌به‌قدم نحوه‌ی کار کردن با یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای دنیای دیجیتال را یاد بگیرید. آموزش‌های این کتاب و روشی که برای توضیح مباحث فتوشاپ اتخاذ شده، حاصل بیش از 15 سال سابقه‌ی تدریس مؤلف آن در مؤسسه‌های آموزشی مختلف است. او تک‌تک نکات کلیدی این نرم‌افزار را تا نسخه‌ی سال 2023 پوشش می‌دهد. از آنجایی که کار کردن با نرم‌افزار فتوشاپ یک کار عملی است و تئوریزه کردن بیش از حد مباحث به یادگیری هنرجویان لطمه می‌زند، در هر بخش این کتاب از تصاویری استفاده شده که مرحله به مرحله انجام هر فرآیند در فتوشاپ را به شما توضیح می‌دهند. با در نظر گرفتن این تصاویر در کنار متن کتاب، می‌توانید چالشی‌ترین بخش‌های فتوشاپ را به آسانی یاد بگیرید. همچنین لازم به ذکر است که آموزش‌های این کتاب هم برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز قابل استفاده است و هم برای افرادی که با کامپیوترهای مک، ساخته‌ی شرکت اپل کار می‌کنند.

کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop 2023 از بیست فصل تشکیل شده که مباحثی مانند مقدمات گرافیک، نحوه‌ی نمایش تصویر، ابزارهای انتخاب، مدیریت رنگ‌‌ها،‌ مدیریت لایه‌ها،‌ تنظیمات حرفه‌ای رنگ‌های تصاویر، ابزارهای نقاشی، ابزارهای ترسیمی، ابزارهای متنی، چاپ و خروجی، کلیدهای میانبر و موارد بیشتر در آن‌ پوشش داده می‌شوند.

پس از اتمام این کتاب، یادگیری کامل مباحث آن و البته تمرین و تکرار هر تکنیک و مهارتی که در طول مسیر یاد گرفته‌اید، می‌توانید در حوزه‌های گرافیکی و نقاشی دیجیتال مشغول شوید و با استفاده از نرم‌افزار قدرتمند فتوشاپ تصاویر خیره‌کننده‌ای برای مخاطبان خودتان خلق کنید.

مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop 2023 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از افرادی هستید که به خلق تصاویر دیجیتال علاقه دارید، می‌خواهید در حوزه‌ی طراحی گرافیک مشغول شوید یا قصد دارید که عکس‌های خودتان را به‌صورت حرفه‌ای ویرایش کنید به شما کتاب آموزش جامع Adobe Photoshop 2023 را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش جامع Adobe photoshop 2023 می‌خوانیم

قبل از نصب هر نرم‌افزاری روی هر سیستمی، بهتر است ابتدا از حداقل نیازهای سخت‌افزاری آن اطلاعاتی داشته باشید، لذا قبل از نصب هر نسخه از نرم‌افزار Adobe Photoshop، سیستم خود را بررسی کنید سپس مشخصات سیستم خود را با حداقل نیازهای سخت‌افزاری Adobe Photoshop مقایسه کنید. اگر سیستم شما به اندازه حداقل‌ها بود اقدام به نصب کنید.

مواردی که باید قبل از نصب نرم‌افزار نسبت به آن‌ها اطلاعات داشته باشید به شرح زیر است:

- حجم حافظه Ram
- حجم و نوع حافظه Hard
- مشخصات کارت گرافیک
-مشخصات CPU
- نسخه سیستم عامل نصب شده روی سیستم
- نصب و به‌روزرسانی سخت‌افزارها

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با Photoshop و مقدمات گرافیک
فصل دوم: شروع کار با Photoshop 2023
فصل سوم: نحوه نمایش تصویر
فصل چهارم: ابزارهای انتخاب
فصل پنجم: ابزارهای برش
فصل ششم: مدیریت رنگ‌ها
فصل هفتم: مدیریت خط‌کش و خطوط راهنما
فصل هشتم: مدیریت لایه‌ها
فصل نهم: ابزارهای تغییر سایز
فصل دهم: مدیریت Layer Style
فصل یازدهم: مدیریت کانال‌های رنگی
فصل دوازدهم: مدیریت Mask
فصل سیزدهم: تنظیمات حرفه‌ای رنگ‌های تصویر
فصل چهاردهم: ابزارهای نقاشی
فصل پانزدهم: ابزارهای ترسیمی
فصل شانزدهم: ابزارهای متنی
فصل هفدهم: بهینه‌سازی Photoshop
فصل هجدهم: مدیریت Actions
فصل نوزدهم: چاپ و خروجی در Photoshop
فصل بیستم: کلیدهای میانبر در Photoshop

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع Adobe photoshop 2023
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات539
زبانفارسی
شابک978-622-218-655-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش جامع Adobe photoshop 2023

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع Adobe photoshop 2023

برای دریافت کتاب آموزش جامع Adobe photoshop 2023 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.