معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023

عکس جلد کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023
قیمت:
۱۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023

کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023 به نویسندگی سید بهزاد عطیفه‌پور، راهنمایی کامل و جامع است که با استفاده از آن می‌توانید طرز کار با یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای کامپیوتری در حوزه‌ی طراحی گرافیک را یاد بگیرید. مباحثی که در این کتاب آموزش داده می‌شوند به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از نرم‌افزار ایلاستریتور تصاویر گرافیکی بسازید، لوگو طراحی کنید، جلوه‌های ویژه ایجاد کنید و حتی به صورت حرفه‌ای نقاشی بکشید.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023

انواع و اقسام تصاویر گرافیکی که هر روزه با آن‌ها در انواع شبکه‌های اجتماعی و فضای اینترنتی رو‌به‌رو می‌شویم و حتی برخی از شناخته‌شده‌ترین لوگوهای جهان، اکثرا با نرم‌افزار گرافیکی ایلاستریتور طراحی شده‌اند. این نرم‌افزار که در سال 1987 یعنی حدود 37 سال پیش توسط شرکت مطرح Adobe ساخته شد امروزه به یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارها در حوزه‌ی طراحی گرافیک وکتوری تبدیل شده و حتی در سال 2018 توسط پی‌سی مگزین به‌عنوان بهترین برنامه‌ی ویرایش گرافیک وکتوری بررسی شد. هر چند که هنوز برخی از افراد برای انجام انواع کارهای گرافیکی خود از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ استفاده می‌کنند اما از آنجایی که ایلاستریتور به صورت تخصصی برای تصویرسازی ساخته شده، به کاربران خود امکانات بیشتری برای انجام انواع و اقسام کارهای گرافیکی ارائه می‌کند.

در کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023، سید بهزاد عطیفه‌پور که سابقه‌ی چندین سال تدریس حرفه‌ای انواع نرم‌افزارهای گرافیکی در موسسه‌های هنری مختلف را دارد، آموزش کار کردن با این نرم‌افزار را از ابتدایی‌ترین بخش‌ها شروع و شما را تا کسب مهارت‌های پیچیده‌تر در کار با ایلاستریتور همراهی می‌کند. این کتاب که با توجه به آخرین نسخه‌ی ایلاستریتور یعنی ورژن سال 2023 نوشته شده هم برای کاربران دستگاه‌های ویندوزی مناسب است و هم کاربران دستگاه‌های شرکت اپل که از سخت‌افزار مکینتاش استفاده می‌کنند.

از آنجایی که ابزارآلات فراوان و امکانات متنوع نرم‌افزار ایلاستریتور می‌تواند حتی برای کاربران آشنا به ابزار دیجیتال، سردرگم‌کننده باشد، در این کتاب سعی شده با در کنار متن‌هایی که قدم‌به‌قدم شما را در مسیر یادگیری هدایت می‌کنند، تصاویری ارائه شوند تا مباحث تا حد امکان به زبان ساده و به صورت شفاف بیان شوند. اگر مرحله‌به‌مرحله و با توجه به این تصاویر روی کامپیوتر خودتان کار با هر ابزار و بخش ایلاستریتور را تمرین کنید، سید بهزاد عطیفه‌پور تضمین می‌کند که در زمان کوتاهی بتوانید نحوه‌ی خلق کردن سخت‌ترین تصاویر گرافیکی دیجیتال را یاد بگیرید.

در 19 فصل کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023 مباحثی مانند مفاهیم گرافیک، ابزارهای ترسیمی، تغییر شکل اشیا، ابزارهای انتخاب، سازماندهی اشیا، مدیریت رنگ و نور، نقاشی، مدیریت حروف و متن و مواردی از این دست بررسی شده است.

در پایان این کتاب، با انجام تمرین‌های هر بخش و تکرار و ممارست در استفاده از مهارت‌های آموزش‌‌داده‌شده می‌توانید، با استفاده از نرم‌افزار ایلاستریتور انواع بروشور، کاتالوگ، تصاویر گرافیکی و لوگوها را طراحی کنید، با استفاده از قلم‌نوری تصویرسازی کنید و نقاشی دیجیتال بکشید، انواع صفحات وب را طراحی کنید و حتی با کسب مهارت لازم به‌عنوان نیروی گرافیکی در سازمان و شرکت‌های مختلف شروع به کار کنید.

موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023 را چاپ و منتشر کرده است.

کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به خلق کردن انواع تصاویر دیجیتالی علاقه‌ دارید یا می‌خواهید تصویرسازی را به صورت حرفه‌ای پیش بگیرید به شما پیشنهاد می‌کنیم که با خواندن کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023 مهارت‌های لازم برای کار کردن با این نرم‌افزار را یاد گرفته و با تمرین و تکرار بتوانید تصاویر گرافیکی خودتان را درست کنید.

در بخشی از کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023 می‌خوانیم

Adobe Illustrator یک نرم افزار قدرتمند در زمینه ترسیم و طراحی گرافیک برداری است که در هر دو سیستم عامل Mac و Windows قابل اجرا است. این نرم افزار یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌ افزارهای کمپانی Adobe است که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

طراحان گرافیک از این نرم افزار برای طراحی هنری کتاب‌ها، طراحی لوگوها، طراحی گرافیکی اوراق اداری، کشیدن نقشه‌های راهنما، تصویرسازی، کشیدن طرح‌های اطلاع رسانی، طراحی بروشور، طراحی تقویم، طراحی صفحات وب، طراحی کاتالوگ‌های تبلیغاتی و... استفاده می‌کنند.

از قابلیت‌های نرم افزار Adobe Illustrator می‌توان به این موارد اشاره کرد:

طراحی آثار برداری مختلف
اجرای سریع‌تر و آسان‌تر ایده‌های طراحی در محیطی با ابزارهای متنوع
آماده‌سازی گرافیک برداری برای سایر نرم افزارها
پانل کنترل رنگ بسیار پیشرفته
امکان طراحی و رنگ آمیزی پرسپکتیو یا ژرف نمایی
امکان کار کردن سریع و راحت با نقاط موجود در یک مسیر برداری

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با Illustrator و مفاهیم گرافیک
فصل دوم: شروع کار با Adobe Illustrator
فصل سوم: ابزارهای ترسیمی
فصل چهارم: ابزارهای انتخاب
فصل پنجم: تغییر شکل اشیاء
فصل ششم: سازماندهی اشیاء
فصل هفتم: مدیریت رنگ و نور
فصل هشتم: نقاشی
فصل نهم: مدیریت حروف و متن
فصل دهم: کار با نمادها و سبک‌های گرافیکی
فصل یازدهم: کار با تصاویر و ماسک
فصل دوازدهم: ایجاد جلوه‌های ویژه
فصل سیزدهم: کار با نمودارها
فصل چهاردهم: طراحی و مدل سازی سه بعدی
فصل پانزدهم: طراحی صفحات وب
فصل شانزدهم: ذخیره‌سازی و چاپ اسناد
فصل هفدهم: ساخت و مدیریت فرمان‌های خودکار
فصل هجدهم: طراحی و تمرین
فصل نوزدهم: کلیدهای میانبر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات685
زبانفارسی
شابک978-622-218-613-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023

برای دریافت کتاب آموزش جامع Adobe Illustrator 2023 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.