معرفی و دانلود کتاب آموزش تندخوانی

عکس جلد کتاب آموزش تندخوانی
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تندخوانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تندخوانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تندخوانی

کتاب آموزش تندخوانی نوشته رالف کسل، یکی از منابع معتبر در حوزه تندخوانی است که به افراد کمک می‌کند تا مهارت‌های خواندن سریع را بهبود بخشند و بهره‌وری خود را در زمینه‌ی مطالعه کردن افزایش دهند. این کتاب نه‌تنها بر تکنیک‌های تندخوانی تمرکز دارد، بلکه به بهبود درک مطلب و تمرکز خواننده نیز توجه می‌کند.

درباره‌ی کتاب آموزش تندخوانی

کتاب آموزش تندخوانی (Speed Reading) اثر رالف کسل (Ralph Castle)، به خوانندگان آموزش می‌دهد که چگونه سرعت مطالعه خود را به طور چشمگیری افزایش داده و درعین‌حال مطالب را نیز درک کنند. این کتاب با ارائه تکنیک‌ها و تمرین‌های مختلف، به خوانندگان کمک می‌کند تا بر عادت‌های غلط مطالعه خود غلبه کرده و مهارت‌های جدیدی را برای مطالعه سریع‌تر و موثرتر کسب کنند.

تندخوانی مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش سرعت مطالعه، بهبود تمرکز، کاهش زمان مطالعه و افزایش حجم اطلاعاتی که می‌توان در زمان محدود به دست آورد، اشاره کرد. تکنیک‌های تندخوانی به بهبود درک مطلب کمک می‌کنند، زیرا افراد یاد می‌گیرند چگونه اطلاعات کلیدی را شناسایی و ادراک کنند. همچنین مطالعه سریع‌تر و موثرتر می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب مرتبط با مطالعه کمک کند. علاوه بر آن، با تسلط بر مهارت تندخوانی، مطالعه برای شما لذت‌بخش‌تر شده و انگیزه‌ی‌تان برای مطالعه‌ی بیشتر افزایش می‌یابد.

کتاب آموزش تندخوانی به چندین فصل تقسیم شده است که هر یک به آموزش تکنیک‌های خاصی از تندخوانی می‌پردازد. این تکنیک‌ها شامل گسترش میدان دید، کاهش حرکت چشم، استفاده از نشانه‌گذاری‌ها و مرور سریع است. هر فصل با تمرینات عملی همراه است تا خوانندگان بتوانند فوراً تکنیک‌ها را به کار بگیرند و مهارت‌های خود را تقویت کنند.

کتاب آموزش تندخوانی نوشته رالف کسل که در ایران توسط محمدرضا شیروانی در انتشارات نبض دانش منتشر شده، با توجه به نظرات مثبت و معرفی‌های معتبر، یک منبع بسیار ارزشمند برای دانشجویان، حرفه‌ای‌ها، پژوهشگران و هر فردی است که به دنبال افزایش سرعت و کارآیی در مطالعه خود است. این کتاب با تکنیک‌های کاربردی و تمرین‌های عملی، به بهبود سرعت و درک مطلب کمک می‌کند و آن را به یکی از بهترین منابع تندخوانی تبدیل کرده است.

نکوداشت‌های کتاب آموزش تندخوانی

  • این کتاب شامل تکنیک‌های تندخوانی است که بیش از چهل سال مورد استفاده قرار گرفته‌اند. کستل در هر فصل به توضیح تکنیک‌های خود می‌پردازد و تمرین‌های عملی ارائه می‌دهد که با انجام آن‌ها، خوانندگان می‌توانند سرعت خواندن خود را تا هشت برابر افزایش دهند. (سایت Speed Reading Lounge)
  • کتاب آموزش تندخوانی نوشته رالف کسل یکی از منابع معتبر در زمینه تندخوانی است که تکنیک‌های ساده و موثری را برای افزایش سرعت مطالعه و بهبود درک مطلب ارائه می‌دهد. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا مهارت‌های خواندن خود را بهبود بخشند و در زمان کوتاه‌تری به حجم بیشتری از اطلاعات دست یابند. (سایت BookAuthority)

کتاب آموزش تندخوانی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانشجویان، حرفه‌ای‌ها، پژوهشگران و هر فردی که نیاز به مطالعه حجم بالایی از مطالب در زمان کم دارد، مناسب است. افرادی که در محیط‌های کاری پرفشار فعالیت می‌کنند و نیاز به دسترسی سریع به اطلاعات دارند نیز می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب آموزش تندخوانی می‌خوانیم

هنگامی که محیط مناسب، زمان مناسب و ذهنیت درست را برای سفر خود به دنیای تندخوانی تعیین کردید، باید مطمئن شوید که تمام وسایل ضروری موردنیاز سفر را به همراه دارید. این ابزارها اغلب اقلام اساسی هستند که بسیاری از آن‌ها را هم اکنون دارید. در حقیقت، حتی اگر ابزار دقیقی را که توصیه شده است نداشته باشید، احتمالا می‌توانید آن را با چیزی که در حال حاضر دارید جایگزین کنید.

اولین چیزی که نیاز خواهید داشت یک ساعت قابل‌اطمینان است. بسیاری از برنامه‌های تندخوانی توصیه می‌کنند که از یک ساعت کرنومتردار استفاده کنید، زیرا این روش ایده‌آلی است که می‌توانید پیگیری کنید چقدر طول می‌کشد تا یک بخش خاص را مطالعه کنید. داشتن یک ساعت کرنومتردار یا یک تایمر با زنگ هشدار برای انجام تمرینات بسیار مفید است، زیرا اجازه می‌دهد تا شما صرفا تمرکز خود را بر روی خواندن نگه دارید و مراقب زمان نباشید.

یکی دیگر از ابزارهایی که به آن نیاز خواهید داشت یک «اشاره‌گر» است. خوشبختانه این می‌تواند به هر شکل یا اندازه‌ای باشد. استفاده از یک قلم، مداد یا حتی انگشت خود برای تمرین‌هایی که نیاز به یک اشاره‌گر دارند، کافی است. نکته مهم این است که شما موردی را پیدا کنید که بتوانید آن را به راحتی در دست نگه داشته و البته توجه شما را به خود جلب نکند.

فهرست مطالب کتاب

معرفی
این یک کتاب عادی نیست
نگاهی به سرعت خواندن در ایران و جهان
سرعت متوسط مطالعه در ایران و جهان
آیا در کشور آمریکا هم از همان ابتدا سرعت مطالعه به این مقدار بوده است؟
مزایای تندخوانی
فصل اول: خواندن در دوران باستان و مدرن
فصل دوم: انواع مختلف خواندن
فصل سوم: اصول اساسی مطالعه سریع
فصل چهارم: تندخوانی چگونه می‌تواند سودمند باشد
فصل پنجم: چگونه برای تندخوانی آماده شویم
فصل ششم: ابزارهای ضروری موردنیاز جهت تندخوانی
فصل هفتم: رفع عادت‌های بد خواندن
فصل هشتم: استراتژی‌های موثر در تندخوانی
فصل نهم: برخی از تمرینات تندخوانی
فصل دهم: اندازه‌گیری و بررسی سرعت و پیشرفت خواندن
فصل یازدهم: آزمون‌های تمرین تندخوانی
فصل دوازدهم: مرور مطالب به همراه بیان نکات طلایی
فصل سیزدهم: راهنما و منابع اضافی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تندخوانی
نویسنده
مترجممحمدرضا شیروانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات81
زبانفارسی
شابک978-600-8871-81-1
موضوع کتابکتاب‌های هوش و حافظه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش تندخوانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تندخوانی

برای دریافت کتاب آموزش تندخوانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.