معرفی و دانلود کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس

عکس جلد کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس

این یک داستان جذاب از جنگل است. البته حیوانات این جنگل همان شخصیت‌های کارتونی هستند که صدها حکایت قدیمی را در ذهن ما زنده می‌کنند. کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس نوشته‌ی نسترن فتحی است و تصویرگری این کتاب را سمانه مطلبی انجام داده است.

درباره‌ی کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس

داستان‌های جنگل پر از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و موقعیت‌های نمایشی بدیع است. از قصه‌های شبانه‌ی حیوانات گرفته تا تعقیب‌وگریزهای خطرناک و بامزه، هزاران قصه از دل جنگل‌های کارتونی بیرون آمده و سال‌ها سرگرمی ما را فراهم کرده‌اند. داستان‌هایی از این دست بیش از هر چیز برای انتقال پند و اندرزهای اخلاقی مناسب‌اند و همان‌طور که از دیرباز در حکایت‌های پندآموز می‌بینیم، داستان‌های خیالی با شخصیت‌هایی که در جنگل زندگی می‌کنند، باعث ارتباط دوچندان مخاطب با محتوای عبرت‌آموز می‌شود. کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس داستان ساده و کوتاهی را برای کودکان روایت می‌کند که جذاب و آموزنده است.

داستان کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس یک ماجراجویی به سبک رمان‌های پلیسی است. ماجرا از این قرار است که روزی از روزها سلطان جنگل کلاه‌گیسش را روی بند می‌اندازد تا زیر نو آفتاب خشک شود. اما ناگهان کلاه‌گیس غیب می‌شود و آقای شیر هر کجا را که به دنبال آن می‌گردد،‌ پیدایش نمی‌کند. شیر مغرور که نمی‌خواهد اهالی جنگل از گم شدن گلاه‌گیسش با خبر شوند،‌ باید هر چه سریع‌تر راه‌چاره‌ای بیابد. چون دوست ندارد دیگر حیوانات او را مسخره کنند یا دیگر از او،‌ که سلطان جنگل است و برای خودش برو و بیایی دارد حساب نبرند! بنابراین بدون اینکه حیوانات دیگر با خبر شوند از کاراگاه فیل می‌خواهد که کلاه‌گیسش را پیدا کند. کاراگاه می‌پذیرد و شروع به ماجراجویی می‌کند.

تصویرسازی کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس که توسط سمانه مطلبی اجرا شده، کودکان را با شخصیت‌های شناخته‌شده‌ی داستان به خوبی آشنا می‌کند. تصاویر کتاب با تکنیک خاصی اجرا شده‌اند و کودکان می‌توانند بافت سبزه‌ها و پوست حیوانات را نیز احساس کنند. این کتاب برای کودکان 5 تا 8 ساله نوشته شده است. نویسنده در کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس مخاطب خردسال خود را با فرم داستان‌های معمایی آشنا می‌کند؛ بنابراین این کتاب پیشنهاد خوبی برای کودکان کنجکاو و باهوش است.

کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس نوشته‌ی نسترن فتحی با تصویرگری سمانه مطلبی توسط انتشارات پرنده‌ی آبی منتشر شده است.

کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای کودکان پنج تا هشت سال مناسب است.

در بخشی از کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس می‌خوانیم

کلاه‌گیس آقای شیر از روی بند رخت غیب شد! آقای شیر حالا کلاه‌گیس نداشت. او خجالت می‌کشید بلند بگوید: «کلاه‌گیس من کجاست؟!» برای همین، یواشکی از آقای کارآگاه فیل خواست کلاه‌گیس او را پیدا کند.
- کلاه‌گیس؟ پیدا کردنش مثل آب خوردنه! بزن بریم!
چشم‌های تیزبین آقای کارآگاه فیل میان بوته‌ها متوقف ماند: «بفرما این هم کلاه‌گیس!»
میمون گفت: «نه قربان، ‌کدوم کلاه‌گیس؟ خجالت بکش، ‌این پشت منه! برو عقب! دهه!»
آقای کارآگاه فیل گفت: «پس کلاه‌گیس کجاست؟» و دوباره شروع کرد به گشتن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-600-121-827-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس

برای دریافت کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.