معرفی و دانلود کتاب آفتاب پرست غمگین

عکس جلد کتاب آفتاب پرست غمگین
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آفتاب پرست غمگین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آفتاب پرست غمگین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آفتاب پرست غمگین

کتاب آفتاب پرست غمگین، نوشته‌ی امیلی گرویت کتابی درباره‌ی دوستی، تنهایی و رنگ‌هاست. این کتاب روایتگر ماجرای آفتاب‌پرست کوچک تنهایی است که برای یافتن دوست به سراغ حیوانات مختلف می‌رود و هر بار برای آنکه توجهشان را جلب کند، خودش را به رنگ و طرح آن‌ها در می‌آورد. گفتنی‌ست این اثر توانسته مدال کیت گرین وی را از آن خود کند.

درباره‌ی کتاب آفتاب‌پرست غمگین

آفتاب‌پرستِ کوچک داستان، ناراحت و غمگین است. احساس تنهایی می‌کند و نیاز به کسی دارد که با او همراهی کند: نیاز به یک دوست، حالا هر جنسی که می‌خواهد باشد. او در جنگل پرسه می‌زند، به این سو و آن سو می‌رود، پی حیوانات مختلف می‌گردد و هر بار به یک موجود جدید برمی‌خورد؛ مار، ملخ و... . آفتاب‌پرست کوچک هر بار برای دوستی با حیوانات طرح و برنامه می‌ریزد. یکبار به رنگ مار در می‌آید و به سراغش می‌رود اما مار با او دوست نمی‌شود. بار دیگر به رنگ سبز در می‌آید و به سراغ ملخ می‌رود اما ملخ نیز دست رد به سینه‌ی او می‌زند. حتی جوراب راه راهی که آفتاب‌پرست به طور اتفاقی پیدایش می‌کند نیز نمی‌خواهد با او دوست شود! پس او باید چه کار کند؟ آیا کسی در آن جنگل بزرگ هست که آفتاب‌پرست غمگین داستان را دوست بدارد؟ آیا او بالاخره کسی را پیدا خواهد کرد تا با او هم صحبت شود یا تا ابد غمگین و تنها خواهد ماند؟ اصلا اگر خودش را به چه رنگ و شکلی در بیاورد حیوانات او را دوست خواهند داشت؟

معرفی و دانلود کتاب آفتاب پرست غمگین

کتاب آفتاب پرست غمگین (Blue Chameleon) نوشته‌ی امیلی گرویت (Emily Gravett) داستانی آموزنده و در حال طنز درباره‌ی دوستی و تنهایی‌ست. این کتاب دست بر معضلی می‌گذارد که این روزها حتی بزرگسالان را هم درگیر کرده و احساسات آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است. کتاب آفتاب پرست غمگین، تصاویری زیبا، جذاب و خیره‌کننده دارد که می‌تواند از همان صفحات ابتدایی توجه کودک را به خود جلب کرده و او را به ورق زدن و خواندن داستان تشویق کند. امیلی گرویت که در حوزه‌ی کتاب کودک برنده‌ی جوایزی ارزشمند شده، در این اثر با استفاده از داستانی طنز، کوتاه و بانمک فرصتی برای آموزش رنگ‌ها و حیوانات به کودکان فراهم آورده و با زبانی ساده مفهوم دوست‌یابی را به آن‌ها آموخته است.

کتاب آفتاب پرست غمگین به همت شیما یوسفی به فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات پرنده‌ی آبی به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب آفتاب پرست غمگین

  • هم آفتاب‌پرست و هم مفهوم دوستی به وفور در کتاب‌های تصویری کودکان وجود دارند، اما این کتاب ارزش افزودن به کتابخانه‌یتان را دارد. (Kirkus Reviews)
  • یک کتاب مفهومی، هوشمندانه، احساسی، با هنر و نقاشی‌های باشکوه. در آخرین اثر موفق امیلی گرویت، خوانندگان با یک آفتاب‌پرست افسرده آشنا می‌شوند... این کتاب متنی ساده دارد و برای کودکان نوپا مناسب است و در عین حال آن‌قدری هوشمندانه است که آن‌ها را سرگرم کند. طراحی و هنر گرویت استثنایی است. (School Library Journal)

کتاب آفتاب پرست غمگین برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده و در عین حال جذاب و سرگرم‌کننده برای کودکان 4 تا 8 سال که قرار است رنگ‌ها و حیوانات را بیاموزند و با مفهوم دوستی و دوست‌یابی آشنا شوند، مفید و مناسب خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آفتاب پرست غمگین
نویسنده
مترجمشیما شریفی
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-121-377-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آفتاب پرست غمگین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آفتاب پرست غمگین

برای دریافت کتاب آفتاب پرست غمگین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.