معرفی و دانلود کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو

عکس جلد کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو

کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو، داستان یک دوستی ساده و معمولی نیست! آبی و زرد کوچولو، دو شخصیت اصلی کتاب لئو لیونی گرچه دو لکه‌ی رنگی هستند، اما رفیقی بهتر از یک‌دیگر در دنیا نمی‌شناسند. آن‌ها هروقت که دوستشان به کمک نیاز داشته باشد به سراغ هم می‌روند و ماجراهای تازه‌ای می‌سازند. حالا که زرد کوچولو به‌ظاهر گم شده، لکه‌ی آبی هر کاری می‌کند تا دوست خود را پیدا کند. اما با پیدا شدن لکه‌ی زرد اتفاقات بامزه‌تری رخ می‌دهد!

درباره‌‌ی کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو

امروز خبری از زرد کوچولو نیست و این موضوع حسابی در دل رفیق همیشگی‌اش یعنی آبی کوچولو آشوب به پا کرده! کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو (Little Blue and Little Yellow) داستانی مفرح از لئو لیونی (Leo Lionni) نویسنده‌ و تصویرگر محبوب کودکان است. پس برویم ببینیم قرار است آبی و زرد کوچولو چه ماجرایی برای خوانندگان کوچک خود تعریف کنند؟

در یک روز دل‌انگیز آفتابی، آبی کوچولو، دوست و رفیق همیشگی زرد کوچولو، تصمیم می‌گیرد تا به او سری بزند. اما درکمال‌ناباوری، در خانه هیچ خبری از زرد کوچولو نیست. آبی کوچولو به سراغ تک‌تک اتاق‌های خانه می‌رود و هر گوشه‌ای به دنبال او می‌گردد؛ اما گویی زرد کوچولو آب شده و رفته توی زمین! بالاخره دیر یا زود این دو دوست مهربان یک‌دیگر را پیدا خواهند کرد و حتماً با دیدن هم حسابی ذوق‌زده می‌شوند و یک‌دیگر را سفت در آغوش می‌گیرند. اما شما می‌دانید وقتی یک لکه‌ی آبی و یک لکه‌ی زرد‌رنگ یک‌دیگر را بغل کنند و با هم ترکیب شوند چه اتفاقی می‌افتد؟!

معرفی و دانلود کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو

آبی کوچولو و زرد کوچولو، داستانی مبتکرانه و آموزنده درباره‌ی رفاقت، تفاوت‌‌ها و بردباری‌ست. این داستان خواندنی در کنار ماجرای سرگرم‌کننده و تصاویر شاداب خود به‌طرح موضوعات بنیادین و آموزنده‌ی بسیاری می‌پردازد. نویسنده‌ی این کتاب یعنی لئو لیونیف این پرسش مهم را با تماشاچیان کوچک خود مطرح می‌کند: آیا برای دوستی و کمک به هم، حتماً نیاز است شبیه به یک‌دیگر باشیم؟ آیا باوجود تفاوت‌ها همچنان می‌توان نسبت به یکدیگر مهربان بود؟ شخصیت‌های اصلی این قصه دو لکه‌ی رنگی ساده هستند، آن‌ها رنگ‌های گوناگونی دارند، با این حال تصمیم گرفته‌اند بهترین رفقای هم باشند و از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود برای ماجراجویی‌های تازه کمک بگیرند. این داستان پرکشش همچنین یک نمونه‌ی آموزشی جالب‌توجه برای آشنایی گروه خردسالان با دنیای هنر، رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها بایکدیگر است. این کتاب اولین‌بار در سال 1959 به انتشار رسیده و ازجمله داستان‌های کلاسیک کودکانه به‌شمار می‌رود؛ ترجمه‌ی آن را طاهره آدینه پور برعهده داشته و نسخه‌ی نهایی آن با تلاش انتشارات پرنده آبی به دست کودکان می‌رسد.

نکوداشت‌های کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو

  • یک کتاب مصور فوق‌العاده، خیالی، محرک و جذاب. (هورن بوک)
  • این کتاب یک نمونه‌ی عالی برای خوانندگان مبتدی است. یک راه بی‌نظیر برای گنجاندن هنر در دنیای کتاب. (از نظرات گودریدز)

کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 7سال که عاشق دنیای قصه و رنگ‌ها هستند، از خواندن این داستان آموزنده لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو می‌خوانیم

آبی‌کوچولو اینجا را نگاه کرد.
آنجا را نگاه کرد.
و همه جا را... تا اینکه ناگهان، همان گوشه‌کنارها
چشمش به زردکوچولو افتاد. زردکوچولو هم او را دید.
آن‌ها به طرف هم دویدند و با خوشحالی یکدیگر را در آغوش گرفتند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو
نویسنده
مترجمطاهره آدینه پور
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-121-465-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو

برای دریافت کتاب آبی کوچولو و زرد کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.