معرفی و دانلود کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی

عکس جلد کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی
قیمت:
۳۶۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی

کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی نوشته‌ی بروس هیل نویسنده‌ی آمریکایی‌تبار است که در یک مجموعه داستان هیجان‌انگیز و جالب، نکات مثبت و آموزنده‌ای را برای کودکان ارائه کرده است. در این مجلد از مجموعه‌ی کلارک کوسه، مامانِ کوسه‌کوچولو یک‌عالمه کیک براونی پخته و کلارک قصد دارد همه‌ی براونی‌ها را یک‌لقمه کند و بدهد پایین! اما یک مشکلی این وسط وجود دارد...

درباره‌ی کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی

روایت داستان‌ها با استفاده از شخصیت‌هایی مانند حیوانات و گیاهان جذابیت قصه را برای کودکان بیشتر می‌کند. در این داستان‌ها اغلب یک یا چند نکته‌ی آموزنده وجود دارد که داستان کلارک کوسه هم شامل این نوع روایت داستانی می‌شود.

کلارک کوسه یک بچه‌ی شکمو است که از خوردن غذاهای متنوع و خوشمزه لذت می‌برد. مادر کلارک تصمیم دارد برای مدرسه و همکلاسی‌های او یک کیک براونی خوشمزه بپزد و از کلارک می‌خواهد که فقط مقدار کمی از براونی را بخورد اما کلارک نمی‌تواند جلوی اشتهایش را بگیرد و خودش را به‌دردسر می‌اندازد! حالا مادر کلارک برای قولی که به اعضای مدرسه و همکلاسی‌های کوسه‌کوچولو داده‌ا، باید چاره‌ای بیندیشد.

داستان کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی (Clark the Shark: Too Many Treats) با استفاده از مفاهیم ساده و طنزگونه جذابیت مطالعه‌ی آن را برای کودکان چند برابر کرده است.

بروس هیل (Bruce Hale) نویسنده‌ی این مجموعه‌کتاب کودک در تلاش است تا با ایجاد فضایی جالب و هیجان‌انگیز برای کودکانی که به‌تازگی شرع به خواندن کرده‌اند، آموزش و سرگرمی را همراه با هم در قصه‌هایش بگنجاند. تصویرسازی‌های منحصربه‌فرد این کتاب نیز از دیگر ویژگی‌های مهم کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی محسوب می‌شود که به واسطه‌ی خلاقیت بسیار زیاد در تصویرسازی آن، بارها نامزد دریافت جوایز متعدد شده است. کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی را موسسه فرهنگی و هنری دیدگاه کاوش و سازندگی دکسا منتشر کرده است.

کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی کودکان 5 تا 8 ساله و علاقه‌مند به کتاب داستان‌های مصور و آموزنده، از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی می‌خوانیم

کلارک به تک‌تک بچه‌های کلاس درباره‌ی براونی‌های مامانش گفت. چیزی نگذشت که همه‌ی دوستان کلارک دلشان براونی خواست.
کلارک گفت: «سه شنبه‌ی خوراکی‌خوری است و قرار است مامانم براونی درست کند»!
کلارک به آماندای مارماهی گفت: وای که چه مزه‌ای دارد براونی‌های مامان، منتظرم حسابی برای خوردن آن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی
نویسنده
مترجمشکیبا خانقلی
ناشر چاپیانتشارات دکسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-622-5571-21-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک
۳۶۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی

برای دریافت کتاب کلارک کوسه: یک عالمه خوراکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.