معرفی و دانلود کتاب ChatGPT به زبان ساده

عکس جلد کتاب ChatGPT به زبان ساده
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ChatGPT به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ChatGPT به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ChatGPT به زبان ساده

در دنیایی که هوش مصنوعی به‌سرعت در حال پیشرفت است، پیم بیکر با ارائه‌ی کتاب ChatGPT به زبان ساده، راهنمایی جامع برای استفاده از کاربردهای این فناوری جدید در حوزه‌ی هوش مصنوعی فراهم کرده است. این کتاب که به زبانی روان نوشته شده، به خوانندگان این امکان را می‌دهد تا با اصول و کاربردهای ChatGPT آشنا شده و استراتژی‌هایی مناسب برای دست‌یابی به نتایج مطلوب را بیابند و از این ابزار، برای تسهیل فرایندهای تجاری و آموزشی مدنظر خود بهره ببرند.

درباره‌ی کتاب ChatGPT به زبان ساده

امروزه استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای پیش‌بردن سریع‌تر کار‌ها، لازم و البته بسیار چالش‌برانگیز است. اما کتاب ChatGPT به زبان ساده (ChatGPT For Dummies)، این مسیر را برای شما هموار می‌کند. پیم بیکر (Pam Baker) این کتاب را برای مبتدیان، ​​​با زبانی روان و قابل فهم نوشته است و در آن، شما را با اصول و کاربردهای ChatGPT آشنا می‌سازد. او با بهره‌گیری از تجربه‌ی گسترده‌اش در زمینه‌ی هوش مصنوعی، توانسته است مطالبی پیچیده را به گونه‌ای توضیح دهد که برای همه قابل درک باشند.

کتاب ChatGPT به زبان ساده، نه‌تنها یک راهنمای فنی است، بلکه به بررسی تأثیرات اجتماعی و صنعتی این فناوری نیز می‌پردازد. پیم بیکر در این کتاب به شما نشان می‌دهد که ChatGPT چگونه می‌تواند به‌عنوان یک ابزار هوش مصنوعی متنی، نقشی حیاتی در تحولات بازار ایفا کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا بفهمید چگونه با استفاده از این فناوری به‌روز، می‌توانید زندگی روزمره و حرفه‌ای خود را بهبود ببخشید.

لازم به ذکر است که در کتاب حاضر، پیم بیکر به کاربردهای عملی و مهم ChatGPT نیز اشاره کرده است. از جمله‌ی این کاربردها می‌توان به پردازش داده‌های دانش در حوزه فناوری اطلاعات، بهبود فرایندهای منابع انسانی، تولید محتوا برای رسانه‌ها و بازاریابی، ابزارهای گزارش‌دهی، ایجاد کسب‌وکارهای جدید و همچنین برنامه‌ریزی درسی برای معلمان اشاره کرد.

معرفی و دانلود کتاب ChatGPT به زبان ساده

پیم بیکر همچنین به توضیح چگونگی استفاده از ChatGPT در آینده‌ی نزدیک جهان پرداخته است. او نشان می‌دهد که این فناوری می‌تواند در زمینه‌هایی مانند برنامه‌نویسی خودکار، تهیه‌ی گزارش‌های حادثه برای پلیس و حضور مجازی در جلسات به جای افراد واقعی، مورد استفاده قرار گیرد. این مثال‌ها نشان می‌دهند که کاربردهای ChatGPT نه‌تنها در حال حاضر بسیار گسترده‌اند، بلکه در آینده نیز گسترش بیشتری خواهند یافت و قطعاً این ابزار به بخش مهمی از زندگی کاری افراد تبدیل خواهد شد.

یکی از قسمت‌های برجسته‌ی کتاب ChatGPT به زبان ساده، بررسی این موضوع است که آیا یک هوش مصنوعی مانند ChatGPT می‌تواند جایگزین انسان‌ها در محیط کار شود یا خیر. پیم بیکر با اشاره به محدودیت‌های این ابزار، مانند وجود برخی اشتباهات، به‌روز نبودن اطلاعات و... تأکید می‌کند که چنین ابزارهایی بیشتر به‌عنوان تسهیل‌گر عمل می‌کنند تا جایگزین کامل انسان‌ها. استفاده‌ی هوشمندانه از ChatGPT می‌تواند کارها را سریع‌تر و با دقت بیشتری انجام دهد، اما همچنان نیاز به نظارت و تصمیم‌گیری انسانی را از بین نمی‌برد.

کتاب ChatGPT به زبان ساده به قلم پیم بیکر، نه‌تنها به آموزش تکنیک‌های استفاده از ChatGPT می‌پردازد، بلکه به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با بهره‌گیری از این فناوری، خود را برای تغییرات جدید آینده آماده کنید. کسانی که می‌خواهند در دنیای هوش مصنوعی پیش‌رو باشند و از امکانات بی‌پایان آن بهره‌مند شوند، از این کتاب که نقش راهنمایی کامل و جامع را دارد، بهره‌ی فراوانی خواهند برد.

کتاب ChatGPT به زبان ساده، اثر پیم بیکر، توسط محمدرضا شیروانی به زبان فارسی ترجمه شده و به همت انتشارات نبض دانش در دسترس شما مخاطبین عزیز قرار گرفته است.

کتاب ChatGPT به زبان ساده برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب ChatGPT به زبان ساده نوشته‌ی پیم بیکر، برای دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه‌ی فناوری‌های هوش مصنوعی، مدیران و حرفه‌ای‌های دنیای صنعت، معلمان و برنامه‌ریزان درسی مناسب است. این کتاب به فهم مفاهیم اساسی و کاربردهای عملی ChatGPT کمک می‌کند و بهره‌وری در فرایندهای کاری و آموزشی را افزایش می‌دهد. هر فردی که به دنبال یادگیری و استفاده‌ی هوشمندانه از ابزارهای به‌روزی مانند ChatGPT است، می‌تواند از این کتاب بهره‌مند شود.

در بخشی از کتاب ChatGPT به زبان ساده می‌خوانیم

اگر تاکنون هر چیزی که در رابطه با ChatGPT گفته شده به نظر آرامش‌بخش می‌رسد، در اشتباهید. ChatGPT یک فناوری حیاتی است، یک محور قدرتمند در تجربه‌ی انسانی و یک دروازه‌ی متفاوت از آینده است. این تحولات عصر هوش مصنوعی را پیش‌بینی می‌کند و نشانه‌ای از ورود انقلاب صنعتی چهارم است. اگر این وضعیت شما را نگران می‌کند، باز هم در اشتباه هستید. چون نوع بشر، به‌اندازه‌ی هوش مصنوعی ترسناک و مقدس است. هوش مصنوعی در شکل‌های فعلی‌اش این دوگانگی را بیشتر به تصویر می‌کشد. ChatGPT بدون شک این مسیر را طی می‌کند.

یکی از جنبه‌های تهدیدآمیز، ChatGPT توانایی آن در ایجاد و منتشر کردن اطلاعات نادرست و مخرب در هر زمینه‌ای از زندگی انسان است، از سیاست گرفته تا بهداشت و هر چیز دیگر. می‌تواند دروغ بگوید، توهم ایجاد کند، اطلاعات غلط داشته باشد و چیزهای دروغینی ساخته و ارائه دهد.

فهرست مطالب کتاب

معرفی
درباره‌ی این کتاب
از اینجا به کجا برویم
فصل 1: معرفی ChatGPT
فصل 2: بررسی نحوه‌ی عملکرد ChatGPT
فصل 3: نوشتن درخواست برای ChatGPT
فصل 4: آشنایی با مدل‌های GPT در ChatGPT
فصل 5: هشدارها، اخلاقیات و هوش مصنوعی مسئولیت‌پذیر
فصل 6: بررسی کاربردهای حرفه‌ای ChatGPT
فصل 7: ChatGPT در آموزش
فصل 8: استفاده از ChatGPT در زندگی روزمره
فصل 9: شناخت راه‌هایی که ChatGPT و هوش مصنوعی تولیدکننده جهان را تغییر خواهند داد
فصل 10: ده ابزار تولیدکننده‌ی دیگر هوش مصنوعی که باید امتحان کنید
درباره‌ی نویسنده
قدردانی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ChatGPT به زبان ساده
نویسنده
مترجممحمدرضا شیروانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات159
زبانفارسی
شابک978-622-8246-24-6
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ChatGPT به زبان ساده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ChatGPT به زبان ساده

برای دریافت کتاب ChatGPT به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.