معرفی و دانلود کتاب گرگ بدجنس

عکس جلد کتاب گرگ بدجنس
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گرگ بدجنس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گرگ بدجنس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گرگ بدجنس

همه‌ی ما حداقل یک‌بار داستان گرگ شکمو و بره‌های ناقلا‌ را شنیده‌ایم. اما مگر دوز‌وکلک‌های این گرگ نا‌به‌کار تمامی دارد؟ این‌بار طنین وطن دوست ‏قرار است در کتاب گرگ بدجنس ماجراهای تازه‌ای از گرگ حیله‌گر و حیوانات جنگل را برای خوانندگان کوچک داستان‌های فارسی رونمایی کند! اما باید دید آیا این‌دفعه هم بره و آهو و دیگر جانوران باز‌ هم از بدجنسی‌های گرگ داستان جان سالم به در می‌برند؟

درباره‌‌ی کتاب گرگ بدجنس

روزی نیست که در جنگل، ماجرای تازه‌ای از راه نرسد! البته خوبی‌اش این‌ است که بچه‌ها عاشق همین ماجراهای بامزه‌ی جنگل و قصه‌های آموزنده‌ی حیوانات هستند. این‌روز‌ها نیز در جنگلِ قصه‌ی گرگ بدجنس خبر‌های تازه‌ای شده! انگار این گرگ زورگو قصد ندارد به کار‌های بد خود پایان دهد! اما باید دید دیگر موجودات جنگل دربرابر این گرگ نا‌به‌کار که یک‌تنه میانشان قد علم کرده چه کار خواهند کرد؟ طنین وطن دوست، نویسنده‌ی محبوب قصه‌های کودکان قرار است باقی ماجرا را برای ما تعریف کند.

تازگی‌ها سروصدای زیادی از جنگل بزرگ به گوش می‌رسد. حیوانات هراسان و غمگین‌اند و در این بین حتی پرنده‌ها و ماهی‌ها هم حال خوشی ندارند. این‌طور که معلوم است، گرگ بدجنس جنگل تصمیم گرفته کار‌های بد خود را از سر بگیرد و باقی جانوران را اذیت کند؛ مخصوصاً کوچک‌تر‌ها و آن‌هایی که از همه ضعیف‌تر‌ هستند. تازه فقط این حیوانات جنگل نبودند که از آزار‌های گرگ بدجنس بی‌تابی می‌کردند! بلکه حتی روستا‌ها و آبادی‌های اطراف جنگل هم از دست او شب‌ روز نداشتند و همه‌ی گاو و گوسفند‌ها و مرغ و خروس‌ها با شنیدن نام گرگ بدجنس به لانه‌هایشان می‌گریختند! طنین وطن دوست نویسنده‌ی این قصه‌ی هیجان‌انگیز از دوز و کلک‌های گرگ شکمو برای گول زدن بره‌ها و آهوی مهربان خواهد گفت. با این که تیر‌های گرگ پرادعا همیشه به سنگ می‌خورد؛ اما او هیچ‌وقت از آن‌ها عبرت نمی‌گیرد و باز کلک تازه‌ای سوار می‌کند؛ اصلاً گاهی هم برای کار‌های ناپسند خود حتی دنبال یک شریک جرم هم می‌گردد! البته روزگار هم همیشه به یک شکل باقی نماند! بالاخره روزی فرا رسید و حیوانات جنگل دور هم جمع شدند تا درباره‌ی اذیت‌وآزار‌های گرگ بدجنس نقشه‌ای بکشند و یک درس درست‌وحسابی به او بدهند! اما باید دید در بین این همه حیوان و جانور جورواجور، نقشه‌ی کی از همه بکر‌تر است! اصلاً راه‌حل موجودات جنگل راه به جایی خواهد برد یا مثل نقشه‌های خود گرگ به در بسته خواهد خورد؟ باید دید بین این جدال سراسر هیجان، بالاخره پیروزی از آن چه کسی خواهد شد؟ حیوانات جنگل؟ یا گرگ بدجنس؟

کتاب گرگ بدجنس، داستانی سراسر درس و نکته‌های آموزشی است؛ درس‌هایی که در ظرف گیرای قصه، مفاهیم ارزنده‌ی انسانی و ارزش‌های نیکوی بسیاری‌ از جمله دوستی و اتحاد و کمک به یک‌دیگر‌ را به خوانندگان کودک خود یادآوری می‌کند. زبان روان و بیان شیرین نویسنده، طنین وطن دوست نیز، این داستان را به نمونه‌ای جذاب و خواندنی در میان قصه‌های فارسی برای کودکان تبدیل کرده و تصاویر رنگی آن لحظه‌های شاد و زیبایی را در کنار والدین و مربیان برای فرزندان این سرزمین فراهم می‌کند. انتشارات هورین این اثر ارزنده و مفرح را به دست شما می‌رساند.

کتاب گرگ بدجنس برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان خواندنی و عبرت‌آموز را به تمام کودکان فارسی‌زبان و مخاطبانی که عاشق ماجرای جنگل و حیوانات هستند پیشنهاد می‌کنیم. گروه سنی 5 تا 8 سال مخاطبان اصلی این اثر دوست‌داشتنی هستند.

در بخشی از کتاب گرگ بدجنس می‌خوانیم

گرگ تا صبح تلاش کرد که از آن گودال بیرون بیاید و بالاخره موفق شد و بیرون آمد. گرگ بسیار خسته و گرسنه بود و نمی‌دانست باید چیکار کند. از دور یک گله گوسفند را همراه یک سگ دید. با خودش گفت: «بد نیست بروم و با آن سگ دوست شوم؛ چون اگر با او دوست شوم، من می‌توانم بره‌ها را بخورم و سیر سیر خواهم شد».

گرگ بدجنس پیش سگ رفت و گفت: «ای سگ با وفا و زیبا با من دوست می‌شوی؟»

سگ می‌دانست قصد گرگ این است که بره‌ها را بخورد؛ اما قضاوت نکرد و با او دوست شد تا بداند واقعا ذاتش چطور است. سگ گفت: «بله، من با تو دوست می‌شوم».

گرگ خوشحال شد؛ ولی سگ حواسش به گرگ و بره‌های چوپان بود. سگ و گرگ در میان جنگل قدم می‌زدند. گرگ به این فکر می‌کرد که چه کاری، باید انجام دهد که حواس سگ پرت شود و بتواند بره‌ها را بخورد.

او کمی فکر کرد و گفت: «دوست عزیزم، تو خیلی خسته شدهای، کمی بخواب تا فردا انرژی داشته باشی من حواسم به بره‌ها هست».
سگ گفت: «باشه ممنونم؛ اما سگ فقط چشمانش را بسته بود و بیدار بود».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گرگ بدجنس
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات هورین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-622-5950-61-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گرگ بدجنس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گرگ بدجنس

برای دریافت کتاب گرگ بدجنس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.