معرفی و دانلود کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2

عکس جلد کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2
قیمت:
۷۹۰۰۰ ۳۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2

در کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2، که از مجموعه‌ی داستانی محبوب معین فرد الهام گرفته شده، ادامه‌ی ماجرا و عاقبت شخصیت‌هایی است که در جلد اول با ایشان آشنا شده‌ایم. کرادن، مردی که نمی‌داند از کجا آماده، چرا از اینجا سردرآورده و چرا جهان دارد زیر پایش نابود می‌شود، حالا باید در عین فرار کردن از دست هزاران نفر از دشمنانی که به خونش تشنه هستند، به جستجوی هویت و گذشته‌ی گم‌شده‌ی خود بپردازد. معین فرد نویسنده‌ی مجموعه‌ی پرفروش سقوط مرگبار، همان روایت جذاب داستان‌هایش را با تصویرسازی و رنگ و لعاب جدید، در قالب کمیک ارائه کرده است.

درباره‌ی کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2

اگر از طرفداران مجموعه‌های معین فرد باشید احتمالاً با کرادن آشنا هستید. کرادن را اولین بار بر لبه‌ی ساختمان بلندی دیدیم و متوجه شدیم حافظه‌اش را از دست داده. این مرد نیمه انسان نه نام خود را به یاد می‌آورد، نه می‌داند چه فاجعه‌ای جهان و تمدن انسانی را نابود کرده، و نه هیچ تصور و نقشه‌ای برای آینده‌ی خود دارد.

در جلد قبل مجموعه‌ی کمیک سقوط مرگبار با کرادن بیشتر آشنا شدیم و متوجه شدیم که ارتشی از کروم‌ها و هیولاهایی جهش یافته در تعقیب کرادن هستند. در همین حال دو نفر از همراهان باوفای کرادن را ملاقات کردیم، دو نفر از دوستانی که تا آخر این مجموعه همراه او خواهند بود. کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2 در طول شب اول پس از این واقعه اتفاق می‌افتد.

در جهان پسارستاخیزی و تخیلی کمیک سقوط مرگبار که توسط معین فرد روایت شده، بمب‌های هسته‌ای تمام آثار زندگی و تمدن را از زمین پاک کرده‌اند، باعث جهش‌های ژنتیکی وحشتناکی در تمام موجودات شده‌اند و آن‌ها را به هیولاهای وحشتناکی تبدیل کرده‌اند. در کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2 همراه با کرادن به کشف رازهای پنهان این جهان می‌پردازیم و فوت و فن زنده ماندن و قسر در رفتن از تمام این خطرات را یاد می‌گیریم.

معرفی و دانلود کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2

در کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2 متوجه می‌شویم که شب هنگام زمین تحت تسلط هیولاها درمی‌آید. این هیولاهای جهش یافته با غروب آفتاب بی‌جان و خسته‌ از پناهگاه خود بیرون آمده و شروع به کشف و شکار طعمه‌هایشان می‌کنند. علاوه بر این متوجه می‌شویم که پیش از پایان جهان، کرادن رهبر انسان‌های نیمه رباتی بوده که نسل برتر و پیشرفته‌تری از انسان‌ها را رقم زده بودند. حالا که کروم‌ها به کرادن خیانت کرده‌اند، هیولاها بر زمین حکمرانی می‌کنند و تنها کسی که کاری از دستش ساخته است، حتی نام خودش را به خاطر نمی‌آورد. این‌گونه عاقبت بشریت و تمدن به کجا خواهد کشید؟ برای نفوذ به عمق این جهان پسارستاخیزی و تعقیب سرنوشت کرادن و دیگر قهرمان‌های محبوب این مجموعه، شما را به مطالعه‌ی کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2 دعوت می‌کنیم.

کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2 توسط معین فرد به نگارش و تصویرسازی درآمده و توسط انتشارات فرهنگی فرد چاپ شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کمیک سقوط مرگبار

مجموعه‌ی کمیک سقوط مرگبار بر اساس مجموعه‌ی پرفروش و پرطرفدار صوتی و متنی به همین نام به تصویر کشیده شده و شامل همان شخصیت‌ها و طرح داستان است. در مجموعه‌ی سقوط مرگبار همراه با شخصیت‌های اصلی داستان که در مبارزه و نبرد با ارتش کروم‌ها هستند پا به جهان تخیلی‌ای می‌گذاریم که از تمام عناصری که می‌شناختیم و به آن‌ها عادت داشتیم عاری شده است. معین فرد در این داستان فانتزی و علمی- تخیلی مخاطب را هیجان‌زده می‌کند، می‌ترساند، امید می‌بخشد و در نهایت به‌شدت سرگرم می‌کند. مجموعه‌ی کمیک سقوط مرگبار با تصویرسازی جذاب و گیرا و داستان خلاقانه و هیجان‌انگیز خود، قطعاً توجه تمام دنبال‌کنندگان آثار مصور و کمیک را به خود جلب خواهد کرد.

کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های کمیک و علمی‌- تخیلی علاقه دارید یا از طرفداران مجموعه‌های داستانی معین فرد هستید، مطالعه‌ی کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فرهنگی فرد
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-622-91369-7-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
۷۹۰۰۰ ۳۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2

مهدیار اسدی
۱۴۰۳/۷/۴
ناامیدم کردید اقای فرد من از طرفداران شما و کتاب هاتونم اما این کمیک واقعا اثری ناامید کننده بود. کتاباتون خوبن یک سری ایرادات دارن و قابل جبرانن ولی کمیکتون کلا اعتبار مجموعه سقوط مرگبار رو خراب کرد. عکس های بدردنخور و واقعا کودکستانی. قیمت بسیار بالا.... سقوط مرگبار با ۲۰۰۰ صفحه ۷۰ تومان اینم با ۲۰ صفحه ۷۰ تومان؟ به خاطر ۴ تا عکسی که واقعا بدرنخورند چرا قیمت رو نزدیکه ۱۰۰ برابر کردید؟ واقعا چی فکر کردید؟ منکه نا امید شدم از شما اقای فردخواهشا بیاید جوابم رو بدید و من رو قانع کنید!
علیرضا سلطانی
۱۴۰۳/۷/۴
باعث افتخار است که چنین کمیک های خوبی با داستان خوب ساخته میشود. بعضی نقص هایی داشت ولی در کل خوب بود. ساخت چنین اثر هایی سختی های خود را دارد. با این وضع اقتصادی ایران. موفق باشید
معین فرد
۱۴۰۳/۷/۲
با سلام و احترام امیدوارم طرفدارن عزیز از مطالعه این جلد هم لذت ببرین و راضی باشین. ممنونم به ما فرصت می دین تا بهتر بشیم. سپاس از کتابراه عزیزمعین فرد
Hosein
۱۴۰۳/۷/۷
خوبه که از دیده نویسنده هم میتونیم داستان رو ببینیم اثری از فرافرگشت‌ها ندیدم توی کمیک وجود ندارن یا..
Masoud Heydari
۱۴۰۳/۷/۷
عالی بود اما تعداد صفحات خیلی کمه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2

برای دریافت کتاب کمیک سقوط مرگبار - باران سیاه - شماره 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.