معرفی و دانلود کتاب کارآفرینی مهارت پایه

عکس جلد کتاب کارآفرینی مهارت پایه
قیمت:
۹۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینی مهارت پایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینی مهارت پایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآفرینی مهارت پایه

کتاب کارآفرینی مهارت پایه، اثری خواندی برای افرادی است که می‌خواهند اطلاعات کاملی درباره‌ی راه و روش صحیح کارآفرینی داشته باشند. سامان بیات ترک، نویسنده‌ی کتاب، با زبانی ساده و رویکردی گام‌به‌گام، مفاهیم پایه و مهارت‌های ضروری برای شروع یک کسب‌وکار موفق را در این اثر به مخاطبان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب کارآفرینی مهارت پایه

کتاب کارآفرینی مهارت پایه، راهنمای کامل برای افرادی است که می‌خواهند ایده‌های خود را به کسب‌وکار تبدیل کنند. سامان بیات ترک، نویسنده‌ی کتاب، با رویکردی عملی و مبتنی بر تجربه، در این اثر به بررسی ابعاد مختلف کارآفرینی پرداخته‌است.

بخش نخست این اثر با توضیحاتی درباره‌ی مفهوم کارآفرینی، دانش و مهارت آغاز می‌شود. نویسنده در این بخش مفهوم کارآفرین را تعریف می‌کند و برای خواننده توضیح می‌دهد که به چه کسی کارآفرین می‌گویند. کارآفرین، کسی است که می‌خواهد با ایجاد کسب‌و‌کار جدید، شرایط موجود را تغییر یا بهبود بخشد و ارزش‌آفرینی کند. کارآفرینان، معمولاً افرادی خلاق، ریسک‌پذیر، پرتلاش، باانگیزه و دارای توانایی حل مسئله هستند. در کنار روحیه‌هایی که افراد کارآفرین دارند، این افراد باید برای اجرای ایده‌های خود و آغاز کسب‌و‌کاری جدید، مهارت‌های مختلفی را بلد باشند. نویسنده‌ در این اثر از مهارت‌هایی سخن‌رانده که کارآفرینان باید برای اجرای موفقِ ایده‌های خود از آن‌ها بهره‌مند باشند. چالش‌های پیش‌روی تبدیل‌شدن به کارآفرین موفق و اینکه چه عواملی باعث موفقیت یک کارآفرین می‌شوند را در بخش‌های آغازین این اثر مطالعه می‌کنید.

سامان بیات ترک در ادامه‌ی کتاب، عواملی که بر کارآفرینی تاثیر می‌گذارند را برشمرده‌ است. قوانین، محدویت‌های فرهنگی و اجتماعی، هزینه‌ها و مالیات، عوامل سیاسی، در دسترس‌ بودن سرمایه‌ی مورد نیاز، شرایط بازار، مواد خام اولیه و زیرساخت‌های اقتصادی، به‌عنوان عواملی شناخته می‌شود که تاثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر موفق‌شدن پروژه‌های کارآفرینی دارند.

پس از طرحِ توضیحاتی درباره‌ای این عوامل، بیات ترک در کتاب کارآفرینی مهارت پایه به نقش برنامه‌ریزی در کارآفرینی اشاره می‌کند. برنامه ریزی در کارآفرینی نقشی حیاتی دارد و به کارآفرین کمک می کند تا با اطمینان بیشتری به سمت اهداف خود، حرکت نماید. هم‌افزایی درآمد و دانش، هم‌افزایی درآمد و مهارت و هم‌افزایی دانش و مهارت، در این اثر به‌عنوان سه‌گانه‌ی ثروت در کارآفرینی شناخته شده‌اند. با مطالعه‌ی این کتاب از روش‌های استفاده از سرمایه‌ی فکری برای سرمایه‌گذاری‌های سودآور آگاه می‌شوید. تقویت مهارت مبتنی بر یادگیری، مفهوم دیگری است که نویسنده برای کارآفرینان، ضروری می‌داند. یک کارآفرین برای موفقیت در راه‌‌اندازی کسب‌و‌کارِ دلخواهِ خود، باید مهارت‌های خود را بر اساس تقاضای بازار، به‌روز کند.

شبکه‌سازی، بحث مهم دیگری است که مولفِ این اثر به آن اشاره دارد. در مفاهیم کارآفرینی به ایجاد یک گروه از افراد که در حوزه کاری خاصی فعال هستند و می‌توانند به شما کمک کنند، شبکه‌سازی می‌گویند. سامان بیات ترک با توضیحاتی دربار‌ه‌ی مفهوم نقشه‌ی راه و چگونگی آماده‌سازی این نقشه برای ایجاد کسب‌وکاری جدید، شناسایی مهارت‌های مرتبط با صنعت و روش‌های متنوع برای کسب مهارت‌های جدید کارآفرینی، کتاب کارآفرینی مهارت پایه را به‌ پایان می‌رساند. در انتهای این کتاب نیز منابع و مراجعی برای مطالعه‌ی بیشتر خواننده قرار دارد.

کتاب کارآفرینی مهارت پایه را انتشارات شهرسازی، چاپ و روانه‌ی بازار کرده‌است.

کتاب کارآفرینی مهارت پایه برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی افرادی که می‌‌خواهند کسب‌و‌کار جدیدی را راه‌اندازی کنند و کسانی که دنبال منابعی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی کارآفرینی هستند، مخاطب‌های کتاب کارآفرینی مهارت پایه به‌حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب کارآفرینی مهارت پایه می‌خوانیم

سه‌گانه ثروت کارآفرینی معتقد است که این سه عنصر - درآمد، دانش و مهارت - به یکدیگر وابسته هستند و متقابلا تقویت می‌شوند. تولید درآمد اغلب به کاربرد موثر دانش و مهارت بستگی دارد، در حالی که درآمد انباشته را می‌توان در کسب دانش اضافی و تقویت مهارت‌های کارآفرینی مجددا سرمایه‌گذاری کرد. ماهیت چرخه‌ای این تعامل در سفرهای کارآفرینی موفق مشهود است، جایی که یادگیری مداوم و توسعه مهارت به رشد درآمد پایدار کمک می‌کند.

درک و استفاده از سه‌گانه ثروت کارآفرینی، برای کارآفرینان مشتاق ضروری است. شناخت رابطه هم‌زیستی بین درآمد، دانش و مهارت افراد را قادر می‌سازد تا رویکردی جامع برای خلق ثروت اتخاذ کنند. کارآفرینان با سرمایه‌گذاری در آموزش، تقویت مهارت‌ها و هماهنگی با پویایی بازار، می‌توانند پایه‌ای محکم برای موفقیت بلندمدت بسازند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
بخش 1: درآمدی بر مفهوم کارآفرینی، دانش و مهارت
بخش 2: تسلط بر شایستگی‌های نهادی، بنیادی‌سازی کارآفرینی مبتنی بر مهارت
بخش 3: کسب مهارت‌های استراتژیک، جعبه ابزاری برای کارآفرینی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآفرینی مهارت پایه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شهرسازی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات99
زبانفارسی
شابک978-622-8058-04-7
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارآفرینی مهارت پایه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کارآفرینی مهارت پایه

برای دریافت کتاب کارآفرینی مهارت پایه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.