معرفی و دانلود کتاب چپکی

عکس جلد کتاب چپکی
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چپکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چپکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چپکی

کتاب چپکی نوشته‌ی زهرا جلائی‌فر داستانی کودکانه و بامزه است که قصد دارد موضوع طلاق و جدایی پدر و مادر را برای کودکان ملموس و قابل درک کند. نویسنده در این کتاب از برخی وقایع فطری در دنیا بهره گرفته تا طبیعی بودن مفهوم جدایی را برای کودک به خوبی روشن کند.

درباره‌ی کتاب چپکی

زهرا جلائی‌فر نویسنده‌ی خلاق و دغدغه‌مند دنیای کودکان است که آثار مهمی درباره‌ی مسائل خانوادگی برای کودکان نگاشته است. کتاب چپکی داستانی از این نویسنده است که قرار است مفهوم جدایی و طلاق پدر و مادر را برای کودکان قابل درک کند. از دیگر آثار او می‌توان به «گونه‌شناسی انواع بابا» اشاره کرد.

کتاب چپکی داستانی است که قصه‌ی پسری را روایت می‌کند که پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند. پدر او روز تولدش در خانه‌ی مامان‌بزرگ و بابابزرگ حضور ندارد و مادرش وقتی که او با پدر به شهربازی رفته، همراه آنان نیست.

زهرا جلایی‌فر تلاش می‌کند با بهره گرفتن از بعضی اتفاقات طبیعی، موضوع طلاق و جدایی را در زندگی شخصیت اصلی داستان تبیین کند. پسر که راوی کتاب هم هست، هنگام بازی با آهنرباهایش می‌فهمد که لزومی ندارد همیشه دوسر آهنرباها به هم بچسبند. بعضی وقت‌ها هرچه آهنرباها را به هم نزدیکشان کنیم، زودتر فرار می‌کنند. قطب‌های آهنربا در این صحنه از زندگی راوی، نمادی از پدر و مادر او هستند و او این مسئله را به خوبی می‌فهمد. اینجاست که فکری به سر او می‌زند: شاید یکی از آن‌ها باید چپکی بشوند تا بتوانند با هم زندگی کنند!

خواندن کتاب چپکی می‌تواند مقدمه‌ای برای آشنا کردن ذهن کودکان با مسئله‌ی طلاق و جدایی باشد. مقدمه‌ای که بتواند پیامدهای منفی این اتفاق را در ذهن کودکان کمتر کند.

کتاب چپکی نوشته‌ی زهرا جلائی‌فر با تصویرگری هاجر مرادی توسط انتشارات پرنده آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) به چاپ رسیده است.

کتاب چپکی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال که در معرض جدایی و طلاق قرار دارند، مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چپکی
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-436-550-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چپکی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چپکی

برای دریافت کتاب چپکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.