معرفی و دانلود کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟

عکس جلد کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟
قیمت:
۱۸۵۰۰ ۱۱,۱۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟

امروز در کنار برکه‌ی کوچک جنگل خبر‌های تازه‌ای پیچیده. فریبا صدیقیم، قصه‌نویس محبوب کودکان در کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟ ماجرای این روز عجیب را برای خوانندگان کوچک خود تعریف می‌کند. حیوانات جنگل همگی دور برکه‌ی کوچک آب جمع شده‌اند و به آن نگاه می‌کنند، آن هم برکه‌ای که تا دیروز پر از آب بود و حالا مثل بیابان خشک و خالی شده. اما چه‌طور چنین چیزی ممکن است؟

درباره‌‌ی کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟

تصور کنید یک روز از خواب بیدار شوید و وقتی که به شیر آب سر می‌زنید و آن را می‌چرخانید به یک‌باره می‌فهمید خبری از آب نیست. عجب بدبیاری بزرگی! شاید در چنین وضعیتی بتوانید حال‌واحوال حیوانات داستان کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟ را درک کنید. بله، طبیعت نیز روز‌های غافل‌گیر‌کننده‌ی بسیاری دارد و ماجرای این روز عجیب را فریبا صدیقیم، داستان‌نویس ادبیات کودکان برای ما خواهد گفت.

خرگوش کوچک جنگل، هر‌روز صبح زودتر از همه از خواب ناز بیدار می‌شود و به برکه‌ی کنار خانه‌اش سر می‌زند تا کمی آب بخورد. آب برکه‌ی این جنگل حسابی خنک و گواراست و اکنون سال‌های سال است که بسیاری از موجودات جنگل، از خرگوش‌های فسقلی تا شیر و زرافه و فیل، با این برکه سیراب می‌شوند. اما وقتی در یکی از همین روز‌های آفتابی خرگوشک طبق معمول به سراغ برکه می‌رود، با صحنه‌ای باورنکردنی رو‌به‌رو می‌شود. او که خیال می‌کرد آب این برکه‌ حالا‌حالا‌ها تمامی ندارد، اکنون با یک گودال خالی به جای برکه‌ی پرآب رو‌به‌رو شده است. طولی نمی‌کشد که دیگر حیوانات نیز دور برکه‌ی خشک‌شده جمع می‌شوند. هیچ‌کس نمی‌تواند چنین اتفاق عجیبی را باور کند. آخر چطور ممکن است که آب برکه به‌این‌زودی خالی شده باشد؟ اصلا چه کسی این کار را کرده؟ نکند آب برکه خود‌به‌خود در زمین فرو رفته و غیب شده؟

کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟ یک قصه‌ی ساده و شیرین برای دوست‌داران کوچک دنیای کتاب است. سوژه‌ی متفاوت قصه و تعلیق جذاب ماجرای آن را می‌توان از ویژگی‌های اصلی این داستان دانست. همچنین تصویر‌گری‌های رنگارنگ الهه جوانمردی دنبال کردن روند اتفاقات این قصه‌ را هیجان‌انگیز‌تر نیز کرده. در کنار این‌ها، خوب است بدانید که این کتاب با تلاش یکی از ناشرین برگزیده‌ی نمایشگاه کتاب تهران، یعنی انتشارات پرنده آبی آماده‌ شده است.

کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟ برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 4 تا 7 سال با خواندن ماجرای دوست‌داشتی این قصه، اوقات لذت‌بخشی را تجربه می‌کنند.

در بخشی از کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟ می‌خوانیم

ناگهان خانم میمونه گفت: «دیروز خانم فیله مهمان داشت. خانم فیله می‌خواست برای مهمان‌هایش آش بپزد. من روی درخت نشسته بودم و می‌دیدم که مهمان‌ها می‌آیند، خرطوم‌های‌شان را پر از آب می‌کنند و می‌روند. دوباره می‌آیند و آب‌ می‌برند... به‌‌نظرم آن‌قدر آب بردند که آب آبگیر تمام شد.»
حیوان‌ها با صدای بلند گفتند: «پس تقصیر فیل‌هاست!»

خانم فیله صدای‌شان را شنید. جلو آمد و سلام کرد، اما هیچ‌کس جواب سلامش را نداد. همه سرشان را برگرداندند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-560-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۵۰۰ ۱۱,۱۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟

برای دریافت کتاب چه کسی آب آبگیر را تمام کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.