معرفی و دانلود کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React

عکس جلد کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React

کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React، گلچینی از پروژه‌هایِ طراحی‌ِ سایت با فِریم‌وُرکِ ری‌اکت را پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌‌دهد. علیرضا کشاورز باحقیقت، نویسنده‌ و مترجم کتاب، بیشترِ پروژ‌ه‌های این اثر را از پایگاهِ آموزشیِ یودِمی انتخاب کرده است. با مطالعه‌ی مطالب کتاب و انجام پروژ‌ه‌هایِ آن، روش ساخت وب‌اپلیکیشن‌های مختلف در بستر ری‌اکت را فرا می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React

کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React، منبعی برای آشنایی با روش اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری با کمک فریم‌ورک ری‌اکت به حساب می‌آید. علیرضا کشاورز باحقیقت، نویسنده و مترجم کتاب، این اثر را برای خواننده‌هایی نگاشته که دانش نسبی از ری‌اکت، جاوا اسکریپت، اِچ‌.‌تی.‌اِم‌.اِل و سی‌.‌اِس‌.اِس دارند. کتاب حاضر، منبعی تمرینی برای برنامه‌نویس‌هایی است که می‌خواهند دانش‌ فراگرفته‌ی خود از زبان‌ جاوا اسکریپ را در قالب پروژه‌هایی کاربردی امتحان کنند.

به گفته‌ی نویسنده‌ی کتاب، مطالب این اثر از 50 دوره‌ی پروژه‌ی طراحی سایت از پایگاه معروف آموزشیِ آکادمی یودِمی جمع‌آوری شده است. تمامی پروژه‌های این کتاب با نسخه‌های جدید ری‌اکت کاملاً سازگار است. نویسنده، کد‌های پروژه‌های این کتاب را برای راحتی برنامه‌نویس‌ها در سایتی قرار داده تا نیازی به کدنویسی مجدد نباشد. مطالب کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React با پروژه‌ی ساخت فروشگاه اینترنتی آغاز می‌شود. پس از تعریف پروژه، مراحل ایجاد یک فولدر برای پروژه، ساخت هِدِر و‌ب‌سایت، ساخت کامپوننت هِدِر و ایجاد صفحه‌‌ خانه‌ی وب‌سایت (Home Page)، را در این کتاب فرا می‌گیرید. داینامیک‌ کردنِ ثبت محصولات، ساخت لینک برای فروشگاه اینترنتی و کامپوننت سبد کالا، فعال‌ کردن قابلیت حذف کالا و طراحی لاگین با استفاده از فایربِیس را می‌توان از آموزش‌هایی نام برد که نویسنده‌ در پروژه‌ی ساخت فروشگاه اینترنتی به خواننده آموزش می‌دهد.

مطالب کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React با پروژه‌ی ساخت چت اپلیکیشن ادامه پیدا می‌کند. با مطالعه‌ی این بخش با فریم‌ورک‌ها و فناوری‌هایِ‌ لازم برای این پروژه آشنا خواهید شد. پروژه‌ی ساخت اپلیکیشن فروش فیلم،‌ آموزش دیگری است که در کتاب حاضر پیش روی برنامه‌نویس‌ها قرار گرفته. نویسنده در این بخش به آموزش نصب و استفاده از بوت‌اِسترَپ پرداخته است. با مطالعه‌ی این بخش، داینامیک کردن جستجوی فیلم، فعال کردن سِرچ باکس، اضافه کردن فیلم به فهرست دلخواه، حذف فیلم از فهرست دلخواه، ذخیره‌ی اطلاعات، ایجاد فولدر‌ها و فایل‌های مورد نیاز را فرا می‌گیرید. روش حذف پیش‌فرض‌های ری‌اکت، نصب پکیج‌های روتر برای آدرس‌دهی و لینک بین صفحه‌ها، تکمیل هِدِر، تکمیل مِنو و اضافه کردن کاغذدیواری، در ادامه‌ی این بخش به مخاطب آموزش داده شده است.

نویسنده‌ی کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React در بخش بعدیِ کتاب به روش ریسپانسیو کردنِ وب‌سایت پرداخته است. مطالعه‌ی این بخش، توانمندیِ برنامه‌نویس‌ها برای طراحی یک آیکون منولیست در هنگام ریسپانسیو شدن، کدنویسی منولیست، تنظیمات فوتر و طراحی بخش فیلتر افزایش پیدا می‌کند. نویسنده‌ی این کتاب روش‌هایی برای ایجاد صفحه جزییاتِ محصولِ انتخاب شده، ساخت اسلایدر تصویر، مشخص کردن نام، تعداد ستاره، مشخصات و جزییات محصول را به خواننده آموزش داده است. پس از مطالعه‌ی کتاب، تمامی مراحل ساخت و توسعه‌ی وب‌سایتی برای فروش کالا یا محصولات در بستر ری‌اکت را فرا خواهید گرفت. نویسنده‌ در کنار متن، تصویرهایی برای انتقال بهتر مفاهیم آموزشی به خواننده در این کتاب قرار داده است. گزینه‌های مورد نظر نویسنده در این تصویرها با فلش مشخص شده تا در حین انجام پروژه‌های نرم‌افزاری با ری‌اکت،‌ گزینه‌های دلخواه را پیدا کنید. آموزش‌های این کتاب سبک‌و‌سیاقی گام‌به‌گام دارد. با کتابی روبه‌رو هستید که مطالعه‌ی خودخوانِ آن برای یادگیریِ ساخت انواع وب‌اپلیکیشن در بستر ری‌اکت کفایت می‌کند.

انتشارات نبض دانش، چاپ کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React را بر عهده گرفته است.

کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندانِ برنامه‌نویسی و توسعه‌ی وب‌اپلیکیشن‌ها که آشنایی نسبی با اِچ.‌تی.‌اِ‌م‌.‌اِل، سی.‌اس‌.‌سی. ری‌اکت و جاوا اسکریپت دارند، مخاطب اصلی کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React به حساب می‌آیند.

فهرست مطالب کتاب

اولین پروژه: فروشگاه اینترنتی
پروژه دوم: ساخت چت اپلیکیشن Chat Application
پروژه سوم: اپلیکیشن فروش فیلم Movies Application

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات269
زبانفارسی
شابک978-622-8246-09-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی، کتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React

برای دریافت کتاب پروژه‌های کاربردی با ری اکت React و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.