معرفی و دانلود کتاب واژه نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب: انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

عکس جلد کتاب واژه نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب: انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی
قیمت:
۷۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب: انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

کتاب واژه نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب به نویسندگی علیرضا اسددخت و با همکاری علی وثوق، یک منبع جامع و کارآمد برای دانشجویان، مهندسان، محققان و سایر علاقمندان به حوزه‌های مرتبط با آب و فاضلاب است. این کتاب مشتمل بر بیش از 7000 واژه و اصطلاح تخصصی است که در حوزه‌های مختلف مهندسی آب و فاضلاب به کار می‌رود.

درباره‌ی کتاب واژه نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب

کتاب واژه نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب: انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی، شامل بیش از 7000 واژه و اصطلاح تخصصی در حوزه‌های مختلف این رشته است. این کتاب توسط علیرضا اسددخت و علی وثوق تألیف شده و در سال 1397 به چاپ رسیده است. در گردآوری این مجموعه، علاوه بر استفاده از سایر فرهنگ‌های لغات و اصطلاحات تخصصی که در سال‌های گذشته انتشار یافته‌اند، تلاش شده است تا جدیدترین و به‌روزترین اصطلاحات و واژگان نیز مدنظر قرار گیرند.

در بخش انگلیسی به فارسی اصطلاحات و واژگان انگلیسی به همراه معادل‌های فارسی آن‌ها آورده شده است. این بخش به افرادی که نیاز به ترجمه متون تخصصی از انگلیسی به فارسی دارند کمک می‌کند تا بتوانند با دقت بیشتری به ترجمه و درک متون بپردازند. بخش بعدی، شامل اصطلاحات و واژگان فارسی به همراه معادل‌های انگلیسی آن‌ها است.

این واژه‌نامه که توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران به چاپ رسیده است، به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن بسیار ساده و کاربرپسند باشد. تمامی واژگان به صورت دقیق و با توجه به کاربردهای خاص آن‌ها در زمینه‌های مختلف مهندسی آب و فاضلاب توضیح داده شده‌اند. همچنین، این کتاب به‌گونه‌ای تنظیم شده است که هم برای مبتدیان و هم برای افراد حرفه‌ای و متخصص قابل استفاده باشد.

کتاب واژه نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب واژه‌نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب برای دانشجویان، محققان و پژوهشگران مناسب است. دانشجویان رشته‌های مهندسی آب، مهندسی محیط زیست، مهندسی عمران و سایر رشته‌های مرتبط می‌توانند از این کتاب به عنوان یک منبع آموزشی و مرجع برای دروس تخصصی خود استفاده کنند. افرادی که در حال انجام تحقیقات و پژوهش‌های علمی در حوزه‌های مرتبط با آب و فاضلاب هستند نیز می‌توانند از این کتاب به عنوان یک منبع معتبر برای دسترسی به واژگان و اصطلاحات تخصصی استفاده کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب: انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات565
زبانانگلیسی
شابک978-600-124-860-3
موضوع کتابکتاب‌های زبان تخصصی همه رشته‌ها
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب واژه نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب

برای دریافت کتاب واژه نامه تخصصی مهندسی آب و فاضلاب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.