معرفی و دانلود کتاب میثاق پنجم: کتاب خرد سرخپوستان تولتک

عکس جلد کتاب میثاق پنجم: کتاب خرد سرخپوستان تولتک
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میثاق پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میثاق پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میثاق پنجم: کتاب خرد سرخپوستان تولتک

کتاب میثاق پنجم نوشته‌ی دون میگوئل روئیز و خوزه میگوئل روئیز به ما می‌آموزد که چگونه به سطح عمیق‌تری از آگاهی از قدرت خود برسیم و به صداقتی که با آن متولد شده‌ایم بازگردیم. این کتاب که ادامه‌ای بر کتاب تأثیرگذار چهار میثاق است، به ما یادآوری می‌کند بزرگ‌ترین هدیه‌ای که می‌توانیم به خود بدهیم این است: «همان کسی باشیم که واقعاً هستیم.»

درباره‌ی کتاب میثاق پنجم

آیا آماده‌اید تا درک عمیق‌تری از خود و جهان اطرافتان پیدا کنید؟ پس با این کتاب همراه شوید.

کتاب میثاق پنجم (The Fifth Agreements) اثر دون میگوئل روئیز (Don Miguel Ruiz) و خوزه میگوئل روئیز (Jose Miguel Ruiz) به شما می‌آموزد که چگونه با شکستن محدودیت‌های ذهنی، به آزادی و شادی واقعی دست یابید. این کتاب، ادامه‌ای بر کتاب چهار میثاق است و قدرت تغییر زندگی‌تان را در اختیار شما می‌گذارد.

کتاب میثاق پنجم، در واقع پنج میثاق را معرفی می‌کند که می‌توانند به تغییر زندگی شخصی و دستیابی به بهشتی که در ذهن می‌پرورانید کمک کنند. این میثاق‌ها شامل اصول اخلاقی و فلسفی هستند که بر پایه خرد سرخپوستان تولتک استوارند و به افراد کمک می‌کنند تا باورها و شک‌های خود را بازبینی کرده و به زندگی پر از شادی و رضایت دست یابند.

دون میگوئل روئیز و خوزه میگوئل روئیز کتاب میثاق پنجم را با رویکردی فلسفی و عملی نوشته‌اند. این دو نویسنده با استفاده از دانش و خرد سرخپوستان تولتک، راهنمایی‌هایی را ارائه می‌دهند که به خوانندگان کمک می‌کند تا به خودشناسی عمیق‌تری دست یابند و زندگی‌شان را بر اساس اصول اخلاقی و معنوی شکل دهند. سبک نگارش این اثر ساده و قابل فهم است و مفاهیم پیچیده را به‌شکلی ساده و کاربردی برای خواننده توضیح می‌دهد.

کتاب میثاق پنجم با تمرکز بر خودشناسی به خوانندگان می‌آموزد که چگونه از طریق پذیرش و عمل به پنج میثاق، زندگی‌شان را دگرگون سازند. نویسندگان در کتاب خود از داستان‌ها و تمثیل‌های سرخپوستان تولتک برای تبیین این پنج میثاق استفاده می‌کند و به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با شکستن الگوهای فکری محدودکننده و باورهای غلط، به آزادی و شادی واقعی دست یافت.

کتاب میثاق پنجم همچنین به خوانندگان کمک می‌کند تا از طریق درک بهتر خود و دیگران، روابط سالم‌تر و معنادارتری بسازند.

هدف اصلی کتاب میثاق پنجم این است که به خوانندگان کمک کند تا به خودآگاهی و خودشکوفایی برسند و زندگی‌شان را بر اساس اصولی بنا کنند که به آن‌ها آزادی و شادی واقعی می‌بخشد. دون میگوئل روئیز و خوزه میگوئل روئیز می‌خواهند خوانندگان را تشویق کنند تا باورهای محدودکننده‌ی خود را رها کرده و به جای آن، باورهایی را بپذیرند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به تمام پتانسیل خود دست یابند و زندگی پر معنا و هدفمندی داشته باشند.

کتاب میثاق پنجم را زهرا بختیاری ترجمه کرده و در انتشارات آستان مهر به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب میثاق پنجم

  • هرچه زودتر پیام این کتاب را بشنوید. (لین تول)
  • اگر به‌دنبال تغییر زندگی خودتان هستید این کتاب را بخوانید. (آمازون)

کتاب میثاق پنجم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای افرادی مناسب است که به‌دنبال رشد شخصی، خودآگاهی بیشتر و بهبود روابط خود با دیگران هستند.

در بخشی از کتاب میثاق پنجم: کتاب خرد سرخپوستان تولتک می‌خوانیم

ما در جایگاه یک هنرمند همیشه با استفاده از نمادها حقیقت را تحریف می‌کنیم. اما مشکل این نیست. مشکل زمانی به وجود می‌آید که همین تحریف‌ها را باور می‌کنیم. چون بعضی دروغ‌ها ضرری نمی‌رسانند و بعضی دیگر زجرآورند. همین دو دلیل هم باعث می‌شود باورشان کنیم. حال بیایید با همدیگر بررسی کنیم که چگونه می‌توان از واژه‌ها برای داستان‌سرایی خرافاتی درباره‌ی یک صندلی استفاده کرد. اگر کسی از ما بپرسد که درباره‌ی صندلی چه اطلاعاتی داریم در جواب سوالش می‌گوییم که صندلی از چوب، فلز یا پارچه ساخته شده است. اما با این توضیحات فقط نظرمان را با استفاده از نمادها بیان می‌کنیم. حقیقت این است که ما اطلاعاتی درباره‌ی صندلی نداریم و نمی‌دانیم این شی چیست. اما می‌توانیم با تمام قدرت از جادوی کلام بهره بگیریم و پیام خودمان را به دیگران منتثل کنیم و بگوییم که: «این صندلی زشت است، از این صندلی‌ها متنفرم.»

این پیام ما درباره‌ی صندلی تحریف شده است و این تازه شروع کار ماست. می‌توانیم همین‌طور با کلمات بازی کنیم و پیام خودمان به دیگران را تحریف کنیم. مثلا بگوییم: «این صندلی واقعا باعث حماقت می‌شود و ممکن است به هرکسی که روی آن می‌نشیند سرایت کرده و او هم احمقانه رفتار کند. من فکر می‌کنم که شاید بهتر باشد این صندلی را کلا از بین ببریم، چون اگر کسی روی آن بنشیند، قطعا می‌شکند و آن آدم بدشانس به جای استراحت باید از درد لگن خاصره‌اش بنالد. آهان! راستی این صندلی بدیمن هم هست! بهتر است قانونی برای هرکسی که می‌خواهد روی این صندلی بنشیند بگذاریم تا همه بدانند که این صندلی برای جامعه خطرناک است. از حالا به بعد، نزدیک شدن به این صندلیِ بدیمن ممنوع است!» با فرستادن و انتقال این پیام به بقیه، هرکسی که آن را دریافت کند و بپذیرد، از نزدیک شدن به صندلی مدنظر ما می‌ترسد.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی تولتک‌ها
مقدمه‌ی نویسنده
بخش اول: قدرت نمادها
فصل اول: سرآغاز؛ همه چیز طبق برنامه خواهد بود
فصل دوم: نمادها و توافق ها؛ هنر انسان‌ها
فصل سوم: میثاق اول؛ کلامتان معصومانه باشد و با آن گناه نکنید
فصل چهارم: میثاق دوم؛ همه چیز را به خودتان نگیرید
فصل پنجم: میثاق سوم؛ تصورات و فرضیات بیهوده را کنار بگذارید
فصل ششم: قدرت باور؛ نماد بابانوئل
فصل هفتم: میثاق چهارم؛ همیشه نهایت تلاشتان را بکنید
بخش دوم: قدرت شک و تردید
فصل هشتم: میثاق پنجم؛ شکاک باشید اما گوش دادن را هم یاد بگیرید
فصل نهم: رویای توجه اول؛ قربانیان
فصل دهم: رویاهای توجه دوم؛ جنگجویان
فصل یازدهم: رویای توجه سوم؛ استادان
فصل دوازدهم: بیننده باشید؛ دیدگاهی جدید
فصل سیزدهم: سه زبان؛ شما کدامیک از پیام آوران هستید
سخن آخر: کمکم کنید تا دنیا را تغییر دهم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میثاق پنجم: کتاب خرد سرخپوستان تولتک
نویسنده،
مترجمزهرا بختیاری
ناشر چاپیانتشارات آستان مهر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-669924-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میثاق پنجم

Shine
۱۴۰۳/۶/۱۲
مثل تمام کتابهای این نویسنده، عالی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب میثاق پنجم

برای دریافت کتاب میثاق پنجم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.