معرفی و دانلود کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان

عکس جلد کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان
قیمت:
۱۱۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان

کودکان دوست دارند که معلم‌های‌شان همیشه با زبان شعر با آن‌ها حرف بزنند. تصویر و شعر در یادگیری برخی از دانستنی‌های ضروری کمک خوبی برای کودکان است. کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان نوشته‌ی بهروز ارجمندمنش و شهناز مولایی برخی از اشکال هندسی و رنگ‌ها را با استفاده از زبان شعر به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان

یکی از چالش‌های دردسرساز برای کودکان شناختن و نام بردن اشیاء و وسایل منزل است. همه‌ی ما روزی این مشکل را تجربه کرده‌ایم. حتما شما هم یکی از وسیله‌های اتاق مادبرزگتان را به‌عنوان چراغ جادو برداشته‌اید و در انتظار غول چراغ جادو چیزی را زمزمه کرده‌اید. بچه‌ها هزاران سوال بی‌پاسخ دارند که والدین از پس جواب دادن همه‌ی سوال‌ها بر نمی‌آیند. کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان با استفاده از زبان شعر سعی دارد اشکال هندسی و رنگ‌ها را به کودکان یاد بدهد. این کتاب در کنار اشکال هندسی مثل دایره، مربع، مستطیل و مثلث مخاطب خردسال خود را به طبیعت می‌برد تا شناختن عناصر طبیعی را با اشعاری کوتاه تمرین کند.

همین‌طور که از عنوان کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان پیداست، این کتاب با هدف تقویت هوش کودکان تالیف شده است و از مخاطب خود می‌خواهد که آماده‌ی خواندن ترانه‌ها و دیدن تصاویر دلنشین باشد. تکرار اشعار ساده برای کودکان لذت‌بخش است و زبان شعر، روح لطیف کودکان را تشویق به خیال‌پردازی می‌کند. بهروز ارجمندمنش و شهناز مولایی با طراحی موقعیت‌های آرامش‌بخش و نوشتن اشعاری که قدرت ذهنی کودکان را به فعالیت وا می‌دارد، عناصر طبیعی مثل آسمان، دشت و گیاهان را معرفی می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان

اگر به یاد داشته باشد مادربزرگ‌ها همیشه قصه‌ها را با زبان شعر برای ما تعریف می‌کردند. کودکان با شنیدن ترانه‌های آهنگین و اشعار ساده چیزهایی را که نمی‌شناسند، با سرعت بیشتری می‌آموزند و قدرت یادگیری آن‌ها برای مفاهیم مختلف افزایش می‌یابد. از سوی دیگر شنیدن شعر و خواندن جملات آهنگین باعث می‌شود که کودکان آرامش خاصی را تجربه کرده و با لذت بیشتری کتاب‌های آموزشی را دنبال کنند. کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان نه‌تنها مخاطب خردسال را تشویق به خواندن اشعار می‌کند بلکه به پدران و مادران نیز این امکان را می‌دهد که اشعار کوتاه را برای کودک زمزمه کنند تا کودک تشویق به تکرار اشعار و تمرین بیشتر برای یادگیری اشکال هندسی و عناصر طبیعی شود.

کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان توسط انتشارات متخصصان چاپ و روانه‌ی بازار شده است.

کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان برای چه کسانی مناسب است؟

والدینی که به دنبال کتابی درمورد آموزش اشکال هندسی، رنگ‌ها و عناصر طبیعی هستند، می‌توانند برای کودکان 3 تا 6 سال این کتاب را تهیه کنند و در خواندن اشعار کتاب کودکان را همراهی کنند.

در بخشی از کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان می‌خوانیم

یه روز صبح زود قاصدک خانوم
اومد خونمون خیلی بی‌خبر
سلامش کردم پرسیدم ازش
چرا اومدی اینجا بی‌خبر
گفت ای کوچولو خبر دارم خبر
می‌دونی وقتی من میام اینجا
خبر از پاییز دارم براتون
آماده باشی پاییز تو راهه
لباس گرمو تنتون کنی
چون پاییز خودش نمیاد تنها نمیاد
آقا باده هم همراهش میاد
می‌خواد برگ‌ها رو همه بریزه
چون آقا باده کارش همینه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-622-292-832-2
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان

برای دریافت کتاب می‌خوای باهوش‌تر شی منو بخوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.