معرفی و دانلود کتاب مهمان ماه

عکس جلد کتاب مهمان ماه
قیمت:
۱۲۰۰۰ ۷,۲۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهمان ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهمان ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهمان ماه

کتاب مهمان ماه که توسط گلاله محمدی برای کودکان نوشته شده، داستان پرنده‌ای را روایت می‌کند که حیوانات جنگل در کمین شکار جوجه‌ی او هستند؛ جوجه‌ای که مهمان ماه شده است!

درباره‌ی کتاب مهمان ماه

دنیای قصه‌های کودکانه، آن‌قدر خیال‌انگیز است که می‌تواند هر کودکی را مجذوب خود کند، او را برای لحظاتی از دنیای زمخت و بزرگسالانه‌ی اطرافش جدا کند و اجازه دهد تا با ورود به دنیای خیال، خلاقیت و قدرت تخیل خود را افزایش دهد. انواع و اقسام داستان‌های کودکانه، به شکلی نوشته شده‌اند که با روحیات هر کودکی سازگار باشند و او را وارد جهان آرام و فانتزی و زیبای قصه‌ها کنند. بنابراین، بالاخره چند کتاب و چند قصه پیدا می‌شوند تا فرزندتان را مجذوب خود کنند و او را به سمت کتاب‌خوان شدن سوق دهند. در این میان، گلاله محمدی با نگارش یک قصه‌ی جذاب و با خلق شخصیت‌های بی‌نظیر، کودکان را با کتاب مهمان ماه، در فضایی پرماجرا و در عین حال آرام، درگیر می‌کند. داستانی درباره‌ی حیواناتی که همه به دنبال شکار جوجه‌ای تازه متولد شده‌ی او هستند، که ماه محافظ و نگهبان اوست!

در این قصه، پرنده‌ای داریم که نمی‌داند کجا تخم بگذارد تا جوجه‌اش از دست حیوانات دیگر در امان بماند. قصه از جایی شروع می‌شود که پرنده تصمیم می‌گیرد تا جوجه را به ماه بسپارد، اما ناگهان تمام حیواناتی که می‌خواهند جوجه‌ی هنوزمتولدنشده را شکار کنند، از این تصمیم باخبر می‌شوند! روباه، گربه و دیگر حیوانات، منتظرند تا ماه کامل شود و تخم پرنده غلت بخورد و بیفتد در خانه‌شان. گربه خدا را شکر می‌کند که خانه‌اش دقیقاً زیر ماه است و ماه که کامل شود، جوجه سهم اوست، اما روباه با زیرکی مرز خانه‌اش را جابه‌جا می‌کند تا جوجه را صاحب شود. اما هیچکدام، خبر ندارند که ماه به پرنده‌ی مادر قول داده تا از فرزندش محافظت کند و به هر ترفندی شده، میزبان خوبی برای مهمان خود خواهد بود! کتاب مهمان ماه، این قصه‌ی جذاب را برای کودکان روایت می‌کند و از سرنوشت جوجه‌ای می‌گوید که همه بیرون آمدن او از تخم هستند!

چه خودتان بخواهید این داستان را برای فرزندتان بخوانید و چه خواندن آن را به خودش واگذار کنید، مطمئن باشید کودک شما از روند جذاب این قصه و تصاویر گیرای آن، بسیار لذت خواهد برد؛ پس، از خواندن این قصه‌ی دوست‌داشتنی غافل نشوید! گفتنی‌ست این کتاب با تصویرگری فرشته نجفی و به کوشش نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است.

کتاب مهمان ماه برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان اصلی این کتاب کودکانه و فانتزی، کودکان 5 تا 8 ساله‌ی علاقه‌مند به آثار داستانی هستند.

در بخشی از کتاب مهمان ماه می‌خوانیم

آهو هم که همهمه گنجشک‌ها را برای نجات تخم دیده بود گفت: «ماه هیچ‍وقت مهمانش را پایین نمی‌اندازد». هر چند گنجشک‌ها با جیک‌جیک‌کردن در گوش هم می‌گفتند که آهو بی‌تفاوت‌ترین حیوان جنگل است و تخم پرنده و ماه برایش اصلا اهمیتی ندارد، هر شب که هلال ماه چاق‌تر می‌شد خبرهای تازه‌تری در جنگل می‌پیچید. آخرین شبی که نیم‌دایره ماه در حال کامل شدن بود، روی زمین همه منتظر سر خوردن و افتادن تخم سفید بودند؛ روباه و گربه وحشی با هم قرار گذاشتند که تخم سفید نزدیک خانه هر کدامشان افتاد آن را با هم قسمت کنند. آن شب خواب آن‌ها پراز بوی نیمرو بود!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهمان ماه
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۸۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-445-768-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۰۰۰ ۷,۲۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهمان ماه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مهمان ماه

برای دریافت کتاب مهمان ماه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.