معرفی و دانلود رایگان کتاب مشکل سانی

عکس جلد کتاب مشکل سانی
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مشکل سانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مشکل سانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مشکل سانی

کتاب مشکل سانی، به قلم ماریتا کاظم‌پور ماشک روایت کودکانه‌ای از دوستی حلزون، سنجاب و مورچه‌ی کوچولو است که زور زیادی ندارند، اما در عوض یک قدرت فراطبیعی دارند: دوستی و عشقشان به همدیگر. آن‌ها به تنهایی قدرت چندانی ندارند و هرکدام با خطرات مختلفی روبه‌رو هستند، اما وقتی دست به دست هم می‌دهند، می‌توانند در مقابل هر دشمنی مقاومت کنند.

درباره‌ی کتاب مشکل سانی

کتاب ماریتا کاظم‌پور ماشک، مشکل سانی، داستان کودکانه‌ای است که ماجرای چند حیوان کوچولوی جنگلی را بازگو می‌کند که برای کمک به یکی از دوستانشان سنگ تمام می‌گذارند. زلزله و قهوه‌ای، یک سنجاب و مورچه‌ی زرنگ و نترس هستند که اخیراً خیلی نگران سلامتی و امنیت سانی، دوست کوچولویشان شده‌اند. سانی که یک حلزون است، اخیراً خانواده‌اش را از دست داده و با غم و غصه‌ی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند. به این غم و غصه، اضطراب تنهایی و ترس را هم اضافه کنید. خلاصه سانی کوچولوی بیچاره آنقدر غصه خورده که دارد خل می‌شود. اما مسئله‌ی جدیدی که همه را نگران کرده این است که سانی شب‌ها در خواب راه می‌رود. قهوه‌ای و زلزله به این نتیجه می‌رسند که این اوضاع برای سانی خطرناک است و تصمیم می‌گیرند برای کمک به سانی تمام تلاششان را بکنند. آن‌ها به کمک پوست گردوها و فندق‌هایی که در جنگل پیدا می‌کنند خانه‌ی قشنگی برای سانی می‌سازند. همه چیز را سر جایش می‌گذارند و حتی از کرم شب‌تاب می‌خواهند شب در اتاق سانی بخوابد و آنجا را روشن و نورانی کند. همه چیز دارد خوب پیش می‌رود تا وقتی که صبح بچه‌ها به سانی سر می‌زنند و متوجه می‌شوند اثری از او نیست. آن‌ها باید از کارآگاه جنگل کمک بگیرند تا دوستشان را پیدا کند و به خانه‌اش برگرداند.

معرفی و دانلود کتاب مشکل سانی

کتاب مشکل سانی با روایت ساده و جذاب و تصویرسازی‌های نوستالژیک و ساده‌اش مخاطبان کودک را جذب خواهد کرد. ماریتا کاظم‌پور ماشک در این اثر کودکانه و جذاب تلاش می‌کند در قالب شخصیت‌هایی که هرکدام ویژگی‌ها و خصلت‌های عجیب و غریب خودشان را دارند، ارزش رفاقت و اعتماد را در دوستی به تصویر بکشد. زلزله و قهوه‌ای هردو با نمایش همدردی و همدلی صادقانه‌شان به کودکان یادآوری می‌کنند که قدرت واقعی هر کس در شجاعت، هوش و دوستانش نهفته است، نه زور بازویش.

کتاب مشکل سانی به قلم ماریتا کاظم پور ماشک و چاپ انتشارات کرمانشاه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب مشکل سانی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب مشکل سانی را به تمام کودکان 6 تا 8 ساله توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب مشکل سانی می‌خوانیم

و شروع به تعریف ماجرا کرد. کارآگاه به دقت به حرف‌های او گوش داد و سپس با هم به خانه سانی رفتند. کارآگاه با ذره بینش همه چیز را بررسی کرد و حتی چند جا خاک را با زبانش مزه مزه کرد و سپس گفت: کلاغ سانی را برده است.

سپس به پر سیاه که زیر برگ‌‍ها پنهان شده بود اشاره کرد و قسمت خیس جاده که از بدن سانی تراوش شده بود را به آنها نشان داد. زلزله و قهوه‌ای خیلی ترسیدند و شروع به گریه کردند. کارآگاه گفت: چرا گریه می‌کنید؟ این کلاغ اگر قصد خوردن سانی را داشت، همینجا او را می‌خورد و صدفش را خالی اینجا رها می‌کرد، اما او را برد. احتمالا از صدف سانی خوشش آمده است.

زلزله و قهوه‌ای از تعجب دهانشان باز مانده بود. زلزله گفت: شما سانی را می‌شناسید؟

کارآگاه گفت: نه، ولی مطمئنم که صدف او مثل خورشید، براق و پرنور و زیبا بوده که کلاغ او را برده. حتی اسمش به دلیل زیبایی صدفش، سانی است یعنی مثل خورشید.

زلزله و قهوه‌ای به هم نگاه کردند و فهمیدند که کارآگاه، بی‌دلیل عنوان کاراگاه معروف جنگل را ندارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مشکل سانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کرمانشاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-622-5392-44-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مشکل سانی

فرشاد
۱۴۰۳/۶/۲۴
عالی و زیبا. ممنونم خانوم کاظم پور، برای خواهرزاده هام خوندم و لذت بردن. منتظر کتاب‌های زیبای دیگه از شما هستیم.
ماریتا کاظم پور
۱۴۰۳/۶/۲۳
سلام خدمت کتابخوانان عزیزم، امیدوارم از خوانش این کتاب لذت ببرید.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مشکل سانی

برای دریافت کتاب مشکل سانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.