معرفی و دانلود کتاب ماشین لباسشویی شکمو

عکس جلد کتاب ماشین لباسشویی شکمو
قیمت:
۱۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماشین لباسشویی شکمو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماشین لباسشویی شکمو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماشین لباسشویی شکمو

ماشین‌لباس‌شویی‌ها، علاقه‌ی عجیبی به لباس‌ دارند. اما ماشین‌لباس‌شویی کتاب ماشین لباسشویی شکمو از هر ماشین لباس‌شویی‌ای که تا به امروز دیده‌اید هم خوش‌اشتها‌تر است. هاجر بهاری سعدی نویسنده‌ی داستان‌های کودکانه، در اثر ویژه و خواندنی خود درباره‌ی مشکلات یک خانواده‌ی کوچک با ماشین‌لباس‌شویی تازه‌شان می‌گوید. درضمن، این کتاب در سال 1393 برگزیده‌ی مسابقه و کارگاه خلق کتاب تصویری نیز شده است.

درباره‌‌ی کتاب ماشین لباسشویی شکمو

ماشین‌لباس‌شویی‌ها یکی از وسایل مهم و پراستفاده در هر خانه هستند. آن‌ها به اعضای خانواده کمک می‌کنند تا در کسری از ثانیه لباس‌های کثیف خود را به لباس‌های تمیز و خوش‌بو تبدیل کنند. اصلاً از روزی که پای این ماشین‌های چرخان و بامزه به خانه‌ها باز شده، کار و زندگی همه‌ی ما راحت‌تر شده است. اما چه می‌شود اگر روزی یکی از همین ماشین‌های لباس‌شویی هوس کند چند تا از لباس‌های‌مان را قورت دهد؟ شاید این ماشین‌لباس‌شویی بازیگوش تصور می‌کند مزه کردن لباس‌ها به امتحانش می‌ارزد! هاجر بهاری سعدی که از نویسندگان خوب ادبیات کودکان است، این سوژه‌ی جذاب را به یک قصه‌ی کوتاه و خواندنی برای کودکان تبدیل کرده است. تصویرگری‌های رنگارنگ رضا دالوند نیز در این قصه همراه ما هستند و روند شلوغ و پرماجرای کتاب را با جزئیات بهتری به نمایش درمی‌آورند.

کتاب ماشین لباسشویی شکمو یک ماجرای فانتزی و شیرین برای خوانندگان کوچک دنیای قصه‌هاست؛ داستانی که می‌تواند شروع خوبی برای دوستی آن‌ها با کتاب و کتاب‌خوانی باشد. هاجر بهاری سعدی نویسنده‌ی این قصه، با ذهن خلاق خود و با کمک جادوی خیال، داستان را بسط و گسترش می‌دهد و درنهایت همهمه‌ای از اتفاقات خنده‌دار را می‌سازد. لباس‌شویی خوش‌اشتهای داستان حالا دیگر از کنترل خارج شده و دلش می‌خواهد هر لباسی را که سر راه خود می‌بیند ببلعد. درچنین شرایطی قهرمان کوچک داستان یعنی سپهر باید فکری به حال او کند. داستان ماشین لباسشویی شکمو یک گزینه‌ی عالی برای پر کردن اوقات فراغت فرزند شماست. پدر و مادر‌ها و مربیان نیز می‌توانند در خواندن این داستان با کودکان همراه شوند و نکات مهمی را در رابطه با استفاده از وسایل برقی به آن‌ها یادآوری کنند. این اثر در مجموعه‌ کتاب‌های پرنده آبی و زیر نظر انتشارات علمی و فرهنگی به دست مخاطبان می‌رسد.

کتاب ماشین لباسشویی شکمو برای چه کسانی مناسب است؟

گروه سنی 4 تا 8 سال حسابی از خواندن روایت پرهیجان این قصه کیف می‌کنند و از تماشای تصاویر دیدنی آن لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب ماشین لباسشویی شکمو می‌خوانیم

ماشین لباسشویی، خانم همسایه را در خیابان دید و گفت: «چه لباس‌های خوش‌مزه‌ای!» بعد او را همراه لباس‌هایش قورت داد و رفت. چشم شکمو خان به هر لباسی که می‌افتاد به طرفش می‌دوید و می‌گفت: «چه لباس‌های خوش‌رنگ و خوش‌مزه‌ای!» و همه را یکی‌یکی می‌خورد و می‌شست. سپهر با خودش فکر کرد و فکر کرد و بالاخره راهی پیدا کرد تا جلوی ماشین لباسشویی شکمو را بگیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماشین لباسشویی شکمو
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-829-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماشین لباسشویی شکمو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماشین لباسشویی شکمو

برای دریافت کتاب ماشین لباسشویی شکمو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.